וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנשוך את השפתיים: התמוטטנו מהלוק של אנג'לינה ג'ולי

השחקנית ההוליוודית הגיעה לפרימיירת "נצחיים" חמושה בילדיה, לבושה בפיס של בית אופנה צרפתי מוביל ועם תכשיט שפה לוהט שלקח את הכול לגבהים חדשים. שוב, וכנראה שלנצח - אנג'לינה ג'ולי היא האישה הסקסית בעולם

אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
אלוהית. אנג'לינה ג'ולי בפרימיירה של "נצחיים", לובשת בלמיין/GettyImages

רק הבוקר פתחנו בסדרת השערים המיוחדת של מגזין ELLE האמריקני, שם מעטרת אנג'לינה ג'ולי את אחד הקאברים (לצד גל גדות שלנו) עם שמלת מקסי מתכתית של וולק מוראיס, ונותנת טיזר לסרט החדש בכיכובה כשהיא מחזיקה בחוברת קומיקס של מארוול.

שעות ספורות לאחר מכן, פקדה אנג'י כבר את הפרימיירה של הסרט החדש "נצחיים", הגרסה הקולנועית לקומיקס הידוע, והצליחה שוב לכבוש את הטייטל, מבחינתנו לפחות - האישה הסקסית בתבל.

אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
יא באבי. אנג'י ותכשיט השפה שלקח הכול לגבהים אחרים/GettyImages

אנג'י בת ה-46, שבאמת מצליחה להפתיע לא פעם במאני טיים, הגיעה באנסמבל מטריף של בית האופנה הצרפתי בלמיין, שהיה מורכבת מעליונית סטרפלס בצורת מחוך שהלכה ונפתחה עד הרצפה, ומתחתיה בצבצו מכנסיים רחבים עמוסי בד עם כיסים בהם הכניסה אנג'י את הידיים בנונשלנט.

העילוי הגדול הגיע בגזרת האקססוריז, ולצד הצמידים המאסיביים של טיפאני ועגילי החישוק הזהובים הצמודים, ענדה השחקנית תכשיט שפה שיצא מהשפה התחתון והונח בעדינות עד לסנטר.

עוד בוואלה!

התמונות מדברות בעד עצמן: שיילו, הבת של אנג'לינה ג'ולי עברה מהפך

לכתבה המלאה
אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
תיכף תראו מאיפה השמלה של זהרה מוכרת לכם. אנג'י והילדודס/GettyImages

על אף התוספות הדומיננטיות, הייתה אווירה לא מתאמצת בעליל של ג'ולי כשהיא מחזיקה את הבגד בצורה מופלאה, נטולת איפור כמעט לגמרי מלבד אייליינר לא עשוי מידי, וגם שיערה שפונפן לא העיד על עבודה מרובה של מעצב השיער. עיצוב קל והיידה לשטיח האדום.

עזר כנגדה של אימא אווזה, הגיעו חמישה מתוך ששת ילדיה - מדוקס, זהרה, שיילו והתאומים ויויאן ונוקס. המפתיעה ביותר הייתה זהרה שהגיעה עם שמלה של אלי סאאב, אותה לבשה אמה, אנג'לינה ג'ולי בכבודה ובעצמה, לטקס האוסקר בשנת 2014.

אנג'לינה ג'ולי על השטיח האדום 2013-14. GettyImages
אנג'י לצד בראד בטקס גלובוס הזהב ב-2014 לובשת אלי סאאב/GettyImages

את השמלה הכסופה והנוצצת של סאאב, לבשה ג'ולי בימים הטובים כשבראד לצידה, אז עוד הייתה דובקת באיפור זוהר יותר ועשוי לשטיח האדום, ואנחנו לא יכולות לומר שזה הולם אותה יותר. אנג'י הנקייה והאדג'ית עושה לנו את זה בהרבה.

אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
עדיין, הכי סקסית בעולם. אנג'לינה ג'ולי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully