וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעלי בית למתקדמות: זה הפריט הוויראלי שהפאשניסטות עפות עליו

מעין מילס

עודכן לאחרונה: 26.10.2021 / 11:24

נעלי הבית כבר מזמן הפכו ללגיטימיות גם ליציאה מפתח הדלת, והגרסה המשודרגת של JW ANDERSON עונה על כל הקריטריונים. נוחות, עם פרוות שרלינג לחורף, שרשרת מוגזמת שתקפיץ את הלוק וכן, גם המחיר בהתאם

כשמעצב האופנה ג'ונתן אנדרסון העלה את הכפכפים האלו על מסלול התצוגה, אי שם בשנת 2019, הוא לא יכול היה לדעת שעד שהן יהיו זמינות לרכישה, נעלי בית, בגדים נוחים, טרנינג ופיג'מה יהיו פרטי האופנה שהכי נזדקק להם.

שנת 2020 שעשתה מהפך בארון הבגדים, הביאה איתה, לפני תגובת הנגד האקסטרווגנטית של התצוגות האחרונות, צורך בבגדי נוחות יפים ולבושים, כשבזמן שאנחנו מבלות את מרבית זמננו בבית, נהיה גם מטופחות, נאות למראה ומוכנות לשיחת זום או שיעור מקוון אול דה טיים.

אבל הכפכפים האלו שמעוטרים בחוליות שרשרת רחבות בצבע זהב, עשויים מעור בגימור זמש ומרופדים בהתאם לעונה החורפית בשרלינג (פרוות צמר כבשים) הם הרבה יותר ממה שעולה לכן לראש כשמזכירים נעלי בית.

ניתן לומר שמדובר בעדכון האופנתי לכפכפי הבירקנשטוק בגרסה משודרגת ומתוחכמת שאפשר ללבוש בבית עם טרנינג אבל לגמרי גם עם בגדים אמיתיים, כאלו שהתגעגענו אליהם, עם רוכסן וכפתורים. אין ספק שלקח לטרנד הזה זמן לכבוש את הקהל ולגרום לו להתאהב בשרשראות הזהב הייחודיות בעלות הנוכחות המוגזמת של המותג, שניתן גם למצוא אותן על אחד התיקים הכי נחשקים העונה, גם הוא בעיצוב JW.

הכפכפים המרופדים פרווה כלשהי איתנו כבר לא מעט זמן, עוד מסתיו 2015 כאשר אלסנדרו מיקלה מונה למעצב הראשי של גוצ'י והציג את החצי נעל בית ספר-חצי נעל בית הידועה. את העדכון האחרון של הנעל כשהיא מרופדות בשרלינג רואים עכשיו כמעט בכל מקום וכל מותג שמכבד את עצמו הוציא איזושהי גרסה לז'אנר. אלו של המעצב הבריטי מציפות את הפיד באופן מובהק וחושפות עוד כוכב חדש במלתחה, בעידן שבו לכל פריט יש פוטנציאל להפוך להיות סנסציה, הגרביים!

נעלי בית או כפכפים יוקרתיות, ככה או ככה, מדובר בפריט לא זול בכלל, 2,590 שקלים, שנמכר גם כאן בבוטיק ורנר בקניון רמת אביב. אנחנו מהמרות שהסגנון כאן כדי להישאר, סך הכול מדובר בנעליים נוחות שקל להיכנס אליהן וקל לראות איך הן משדרגות את המראה ומשאירות רושם שאי אפשר להתעלם ממנו.

עוד בוואלה!

היילי ביבר דפקה חליפה מהסרטים - והפתיעה בקטע מוזר עם הנעליים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully