וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי התחילה, ואז הבנו - זו החולצה של העונה

עודכן לאחרונה: 28.10.2021 / 13:15

הדוגמנית המצליחה הקדימה את זמנה כשלבשה חולצה מעניינת של בוטגה ונטה, והנה, דגמים זהים מתחילים לצוץ במותגי אופנה מסקרנים לא פחות וגם ברשתות המסחריות. שימו עין - זו החולצה שכולן ילבשו בקרוב

מה עוד לא נכתב או נאמר על בר רפאלי. מעבר לעובדה שהיא יפהפייה לא נורמלית, כבר למעלה משני עשורים אנחנו נחשפות לכל פיסת מידע שקשורה אליה, בין אם אנחנו מעוניינות בכך ובין אם ממש לא. קצת לפני פרוץ הקורונה בר רפאלי וסטייל היו שני דברים שלא הולכים יחד. לטעמינו לפחות. הטרנספורמציה כמישהי שאלופה בלתחזק פיד המפוצץ בתמונות בגדי ים מעוררות קנאה, רגעים מאימוני כושר לצד לוקים קז'ואליים של ג'ינס, טי-שירט ומה שביניהם, לעבר מחוזות הכוללים עוד ועוד רגעי שיק השמורים למשפיעניות אופנה בינלאומיות, הינה מרשימה ביותר. בטח כשהחיבור למעצבי-על הוא משהו שנגיש עבורה שנים.

בוטגה ונטה לפקטורי 54. יח"צ,
בוטגה ונטה לפקטורי 54 - 5,490 שקלים/יח"צ

בקושי עבר חודש מאז התייחסנו פה בתעופה לשמלת הנקודות הוורודה וההיסטרית בעיצוב אלכסנדרה ריץ' אותה לבשה בערב ראש והנה שוב בר מספקת לנו סיבה נוספת לשיח אופנתי כמובילה בתחום. הפעם זהו סריג כפתורים סגול בטקסטורת ריב מבית בוטגה ונטה (הנמכר ברשת Factory54) אותו היא לבשה במתכונת סקסית חושפת בטן שזופה ושרירית המעוטרת בחגורת שרשרת עדינה.

את התמונה היא העלתה ב-30 לאוגוסט, תאריך שהקשר בינו לבין סריג בעל שרוולים ארוכים אינו מתקבל על הדעת במונחי ישראל. המתנו בסבלנות למומנמט המתאים ועל הדרך לא יכלנו לפספס את קיומן של גרסאות לא פחות שוות מטעם המותג הדני גאני ומעצבת האופנה הישראלית הסופר-מצליחה דודו בר-אור.

לכאורה מדובר בטרנד מאוד נישתי שבמבט ראשון קשה אפילו לייחס לו את המונח טרנד. סוג של קרדיגן שיכול לשמש כחולצה ורסטילית מבחינת המשחק בכמות הכפתורים הרכוסים או ז'קט קליל שמתאים כשכבה עליונה לתקופת הסתיו וכשכבת ביניים לימים קרים יותר.

מה שמייחד אותו לכדי סטייטמנט הם הניואנסים המדויקים שלוקחים אותו לעולם הסבנטיז וכוללים שרוולים ארוכים בגימור מחויט, כאלה שמסתירים מעט את כפות הידיים בנונשלט, צווארון פולו מחודד, האורך יכול להגיע גם עד אמצע הישבן וטקסטורת פסי ריב אורכיים. האופציות מתחילות לצוץ גם ברשתות המסחריות כמו ריזרבד, ותזכרו איפה קראתן על זה קודם כי מדובר בפוטנציאל חרישות מבוקר על לילה.

ואס. יח"צ,
ואס - 420 שקלים/יח"צ
ריזרבד. יח"צ,
ריזרבד - 159.90 שקלים/יח"צ

עוד בוואלה!

נעלי בית למתקדמות: זה הפריט הוויראלי שהפאשניסטות עפות עליו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully