וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גברים בקטיפה: הכוכבים המסוקסים האלה יודעים מה עובד

עודכן לאחרונה: 29.10.2021 / 7:26

גלגול החליפות לאורך השנים הולך וחוזר, הטוקסידו השחור תמיד יהיה שם, אבל נראה שהבלייזר הקטיפתי תופס תאוצה ויש כמה גברים שמגדירים מחדש את הלבוש הרשמי הנכון

הסתיו הוא הזמן הטוב ביותר להשתעשע עם החלק ה"לא ברור" של הארון, להשתמש בסריג ההוא עם השרוולים הקצרים שקנית לפני שנה, החולצה הדקה עם השרוולים האווריריים שלא ממש הבנת לאן היא מתאימה ובעיקר לשחק עם הבדים הפחות שגרתיים. זה הזמן בשנה בו גם הקטיפה מתחילה להרים את ראשה ולהזכיר לנו עד כמה יש בכוחה לתרום ללוק גברי אלגנטי.

לאחרונה הבד הנעים תופס תאוצה מרשימה ביותר, מהשטיחים האדומים ועד אירועים חגיגיים אחרים. נראה שחליפות הטוקסידו השחורות והקלאסיות כבודם במקומם מונח, ויחד עם זאת מתחילות להינטש בבלייזרים קטיפה שמגיחים שוב בגלגולם הטרנדי וגורמים להייפ רציני בכל הנוגע ללבוש רשמי.

דניאל קרייג. GettyImages
דניאל קרייג בבלייזר ורוד קטיפה בהשקת הסרט החדש של ג'יימס בונד/GettyImages

האחרון הבולט, במיוחד בשל הבחירה בצבע הנועז היה דניאל קרייג בז'קט ולווט ורוד מבית אנדרסון&שפרד בהשקת סרט בונד החדש, לוק מחויט שכלל כפתורי קטיפה ורודים מהודקים בצורה מושלמת בשילוב בסיס לבן, מכנסיים שחורים ופפיון תואם. הלוק המדובר הצליח לערער מעריצי בונד רבים שטענו כי המראה ממש לא תואם את הסטייל הטיפוסי של דמות ג'יימס בונד.

הנסיך וויליאם. GettyImages
הנסיך וויליאם בז'קט קטיפה של רייס/GettyImages

מפורסמים אחרים מדרג האצולה - הנסיך וויליאם שבעקבות ההופעה שלו בתחילת החודש בבלייזר קטיפה בצבע ירוק בקבוק של המותג "רייס", בשילוב חולצת גולף שחורה (מה קורה עם הסקס האפיל?), הצליח להעלות את אחוזי מכירות חליפות הולווט ב-426%.

רגה ז'אן פייג' כוכב ברידגר'טון, בפסטיבל הסרטים של לונדון במחויטת שחורה מקטיפה מבית ארמני (כמעט עבד עלינו) וכמובן הקראש החדש שלנו שלא מפסיק להזין אותנו בסטייל מוגזם, השחקן ג'ייק ג'ילנהול שתיאם לבוש עם אחותו מגי בהקרנת הבכורה של הסרט שלה בפסטיבל ניו יורק. שני האחים הלכו על הטוטאל לוק הקטיפתי, הוא מצידו בחליפת קומפלט בצבע ירוק עמוק של בוטגה ונטה עם חולצת טריקו לבנה והיא בשמלת מקסי כחולה כהה ודרמטית עם מחשוף וי עמוק.

רגה ז'אן פייג'. GettyImages
רגה ז'אן פייג' לוהט בז'קט קטיפה של ארמני/GettyImages

עוד בוואלה!

מו-תק: יש לנו קראש חזק על ג'ייק ג'ילנהול

לכתבה המלאה
ג'ייק ג'ילנהול. GettyImages
הלו, לא רק בריטים. ג'ייק ג'ילנהול בחליפה של בוטגה ונטה/GettyImages

הסטיגמה של קטיפה כמראה מיושן וכבד כבר מזמן לא רלוונטית. התוצאה של בלייזר מבד משי נעים וקטיפתי בשילוב צבעים עזים נותנת גוון זוהר יותר, במיוחד לאלה שנמצאים על השטיחים האדומים. ולאלה שלא, ללבוש חליפת קטיפה צבעונית בפעם הראשונה יכול להיות אירוע קצת מרתיע, אבל הבלייזר הפשוט והקלאסי יכול לנוח ולאמץ במקומו ז'קט קטיפה שישולב נכון גם עם מכנסיים מחויטים וגם עם גי'נס וטי-שירט.

ג'ייסון מומאה. GettyImages
ג'ייסון מומאה הוא איש שאוהב להעז/GettyImages
ג'ייסון סודייקיס. GettyImages
ג'ייסון סודייקיס בטקס פרסי האמי בבלייזר קטיפה ירקרק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully