וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשת ראש הממשלה לובשת זארה

עודכן לאחרונה: 31.10.2021 / 10:52

אשת ראש הממשלה, גילת בנט, הגיעה בסוף השבוע לגיבושון של הקואליציה בחולצה שקרצה לנו במיוחד. המכופתרת הוורודה מבית זארה, וזה לא הפריט היחיד הנגיש בלוק. הסטייליסטית הצמודה מספרת - "אנחנו בוחרות את האאוטפיט כך שגילת תרגיש נינוחה תוך שמירה על מחירים נגישים"

גילת בנט. יח"צ,
גילת בנט מגיעה לגיבושון. איפור, שיער וסטיילינג - לילך פינגרמן/יח"צ

המלכה לובשת זארה, הדוכסית בטוטאל לוק מבית הרשת הספרדית - אלו כותרות שמוכרות לכם במיוחד. זה חריג וממגנט לראות נשים שממוצבות בפסגת התקשורת הבינלאומית, שהפכו עם השנים לאייקון אופנה, בוחרות גם במותגים נגישים כשכל תעשיית האופנה פרוסה לרגליהן, אם רק יחשקו בכך.

בארצנו הקטנטונת, ולצערנו הרב הלא כבירה אופנתית במישור הפוליטי, חריגים האירועים בהם אנחנו מצליחות לשים את ה'ספוט' על מישהי שהתבלטה באירוע משמים של חליפות אפרפרות. הפעם, דווקא לא מדובר באירוע מעונב, אלא בגיבושון הקואליציה ביום שישי, אליו הגיעו ראש הממשלה נפתלי בנט, ורעייתו גילת, שהפתיעה עם חולצה מכופתרת בצבע נהדר שהחמיא לה במיוחד.

הלוק ה"קז'ואלי, אך עדיין אלגנטי", כפי שמתארת הסטייליסטית הצמודה של אשת ראש הממשלה לילך פינגרמן, זו שאחראית גם על מחלקת האיפור-שיער, נלקח כולו מארונה הפרטי של גלית. "אלו פריטים שרכשנו יחדיו, החולצה המכופתרת והמכנסיים (לא מהעונה) מזארה, החגורה, הנעליים ותיק המעטפה הם אוסף פרטי של גילת", מוסיפה פינגרמן.

החולצה הוורודה במראה אוברסייז שהופשלה בשרוולים התכתבה יפה עם המכנסיים המחויטים והרחבים בצבע קאמל של זארה, חגורה חומה חיברה בין הצבעים, ותיק מעטפה עשוי ראפיה ונעליים חומות מזמש (יש מה לשפר בגזרה הזו) השלימו את המראה הכולל.

גילת בנט. יח"צ,
חולצה ומכנסיים של זארה, נעליים וחגורה בצבע חום - מארונה של גילת/יח"צ

"לגילת חשוב להרגיש תמיד בנוח ואנחנו בוחרות את האאוטפיט כך שהיא תרגיש טוב בתוכו יחד עם שמירה על מחירים נגישים", מוסיפה הסטייליסטית, "מכיוון שהגיבושון הוא ארוע קליל של בוקר הלכנו על לוק לא מתאמץ, עם קריצה של צבע וכזה שעדיין שומר על אלגנטיות".

כזכור, גם לטקס ההשבעה בחרה גילת בליין הנגיש של בית האופנה משכית תחת ידיה של שרון טל. חליפה בגוון קפה עם פרינט פרחוני בבורדו, תכלת וצהוב במחיר שפוי לחלוטין - חצאית וחולצה - כל פריט ב-499 שקלים. ניכרת המגמה והבחירה המושכלת ללבוש פריטים במחירים ברי השגעה, עם פרגון לתעשייה המקומית ונגישות מקסימלית כמו הרשת הספרדית האהובה.

גילת בנט. ראובן קסטרו
כל פריט ב-499 שקלים, M by maskit לטקס ההשבעה/ראובן קסטרו

עוד בוואלה!

קבלו אותה: אשת ראש הממשלה הטרייה מפרגנת לאופנה ישראלית

לכתבה המלאה
גילת בנט. יח"צ,
החולצה הוורודה שעוד ידברו עליה. גילת עושה את הגיבושון/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully