וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני הפגישה עם בנט: קייט מידלטון בפריט הכי טרנדי של העונה

עודכן לאחרונה: 2.11.2021 / 14:15

לוועידת האקלים בגלזגו הגיע ראש ממשלת ישראל, נפתלי בנט, שגם זכה לשוחח עם הדוכסית מקיימברידג' קייט מידלטון. היא מצידה דפקה הופעה בשמלה כחולה של מותג לונדוני ידוע, אבל הלוק שהגיע שעות ספורות לפני היה זה שעניין אותנו באמת

קייט מידלטון. GettyImages
אורחת כבוד בוועידת האקלים - קייט מידלטון/GettyImages

לצד מנהיגי עולם, הגיעה גם משפחת המלוכה הבריטית לוועידת האקלים השנתית בגלזגו שבסקוטלנד, ובראשם המעניינת ביותר - קייט מילדטון. הדוכסית מקיימברידג' אף לחצה ידיים לראש ממשלת ישראל נפתלי בנט שנכח באירוע החשוב, והשקיעה בסמול טוק על דרכים לרתימת בני נוער וצעירים לטובת המאמץ בנושא האקלים.

הלוק הנבחר של הדוכסית היה שמלת-מעיל כחולה (2,400 פאונד) שנעה בין מידי למקסי (אורך לא ברור שיצר מראה מעט דודתי), עם שרוולי 7/8 ומעין אפקט מעטפה שנחתם בשני כפתורים שחורים בצידי המותניים. השמלה, עם הגוון הנהדר שהתאים למידלטון במיוחד, שייכת למותג הלונדוני Eponine, איתה שולבו נעלי סירה מזמש בצבע כחול של רופרט סנדרסון (עוד מותג בריטי) ועגילים נופלים עם אבנים בגוון תכלת.

קייט מידלטון. GettyImages
שמלה של המותג הלונדוני Eponine/GettyImages
ראש הממשלה נפתלי בנט והדוכסית קייט מידלטון בועידת האקלים , 1 בנובמבר 2021. לשכת העיתונות הממשלתית
בנט ומידלטון בוועידת האקלים/לשכת העיתונות הממשלתית

מוקדם יותר באותו היום הגיעו הנסיך וויליאם והדוכסית לבקר בפארק בסקוטלנד, שם נפגשו עם צעירים ושחחו על קיימות ודרכים שונות לשמירה על כדור הארץ. הלוק, כמובן, היה מותאם לוקיישן כשקייט בחרה בשילוב של סריג חום עם צווארון גולף של רילי ווילד ומעליו אחד הפריטים הטרנדיים לחורף 21-22.

וסט הקווילט כמובן, בצבע ירוק זית, שייך למותג המצליח GANNI, בשווי 445$ - אתן כמובן יכולות לצוד אחר ורסיות נגישות ויפות לא פחות ברשתות השונות. הטוטאל לוק הספורטיבי המשיך בג'ינס סקיני שחור צמוד, מגפיים חומים של סי ביי קלואה ועגילי חישוק זהובים קטנים.

קייט מידלטון. GettyImages
וסט קווילט בירוק זית של גאני/GettyImages

עוד בוואלה!

אדום עולה: קייט מידלטון מציגה שיק היסטרי

לכתבה המלאה
קייט מידלטון. GettyImages
445$, אתן כמובן יכולות למצוא בפחות/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully