וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקיון - גרסת הפאשניסטה: מורן אטיאס בעוד לוק סקסי ומדויק

עודכן לאחרונה: 9.11.2021 / 11:10

מורן אטיאס ממשיכה במגמה המשובחת של החודשים האחרונים ומפציעה בפרימיירה בלוק שחור-לבן עם לוק בהשראת מוקיון שיקי במיוחד. עוד אורחת מעניינת - שירה נאור בשמלה מטריפה

מורן אטיאס. רפי דלויה,
השראות מוקיון, אבל בגבוה - מורן אטיאס בטוטאל לוק שחור-לבן/רפי דלויה

תקופה אופנתית מוצלחת במיוחד עוברת על מורן אטיאס, השחקנית הישראלית-בינלאומית שמזגזגת על קו אל איי-תל אביב ופוקדת לאחרונה לא מעט שטיחים אדומים בארץ ובעולם. שמלת השרוכים המסוכנת של פיטר דונדאס בחופשה ביוון העידה על עלייה ניכרת במדד הסקסיות, טוטאל לוק חום עם מכנסי עור חידד את התחכום שמאמצת לאחרונה אטיאס, ונרשמה גם שמלת מיני חומה (מ-ש-ג-ע-ת) של דה אטיקו עם סנדלי קשירה נכונים.

אמש (שני) המשיכה אטיאס בקו החדש, עם סיוע צמוד מאת תם רוזיליו הסטייליסט, שהרכיב לה לוק בקונטרסט שחור-לבן, כזה שמזכיר אלמנטים מובהקים של מוקיון, אבל במובן הכי שיקי של הביטוי. לפרימיירה של הסרט "זרים מושלמים" הגיעה השחקנית בחצאית מיני (אולי מיני מידי) עם מעויינים בשחור-לבן של ולנטינו, גרביונים שחורים שנתנו באלאנס לחצאית הקצרצרה ונעליים שחורות עם עקב דומיננטי זהוב.

מורן אטיאס. רפי דלויה,
רותם אבוהב, מורן אטיאס ושירה נאור ב"זרים מושלמים"/רפי דלויה

בחלק העליון, ז'קט משגע עם צווארון מפית מובנה ושרוולים באותו הוויב של איב סן לורן מאמור כיכר המדינה, שנחתך בדיוק במותן ונותן פרופורציה נהדרת לגוף, בתוספת כפתורים זהובים להדגשת המראה הפריזאי הכולל. הבחירה הנבונה באמת הייתה בגזרת השיער עם אסוף מהודק, נמוך ומאופק ואיפור קלאסי של חן אלקבץ.

עוד משב רוח מרענן בפרימיירה הגיע מכיוונה של שירה נאור, השחקנית הצעירה שלבשה שמלת כיווצים בירוק מנטה של דודו בר אור. שמלת 'דורה', בעלת שרוולים ארוכים ובאורך מידי מחמיא, כעת בסייל של 325 דולר למעוניינות, אותה שילבה נאור עם תיק בירוק זית, אחד הצבעים הבולטים של העונה, ונעליים שחורות על עקב קטנטן עם אף מרובע כסוף.

עוד בוואלה!

מאיפה לך? מורן אטיאס בשסע קטלני, שיר אלמליח בשמלה מטריפה

לכתבה המלאה
שירה נאור. רפי דלויה,
שירה נאור נהדרת בשמלה של דודו בר אור, שיער של מאור קידושים/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully