וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופינג מסביב לגלובוס: 8 פריטים מומלצים בהנחה מטורפת

טלי ארבל

עודכן לאחרונה: 12.11.2021 / 7:09

ריכזנו עבורכן את קניות האונליין השוות ביותר בעולם כרגע ונתנו פוקוס על פריטים מובילים. לואפרס מאסוס, טופ מחוך מגוד אמריקן של קלואי קרדשיאן, אפודה משיין ועוד שמלה לוהטת של קאלט גאיה. 8 מבצעים שווים מאתרים בינלאומיים

ספק אם התפספס לכן אבל אנחנו כבר בעיצומו של נובמבר סייל, שלחלוטין ניתן להכריז עליו כעונה החמישית בשנה. מזג האוויר מתקרר, הימים מתקצרים וזה בדיוק הזמן להתחיל לדייק או לממש את רשימת המשאלות להמשך השנה. על פי התחזיות, עד סוף נובמבר הישראלים מתכננים לרכוש מאתרים ברחבי העולם בהיקף של כ-1.8 מיליארד שקל, כאשר השיא צפוי בסוף החודש (תזכורת: הבלאק פריידי חל ב-26 בנובמבר, ואחריו סייבר מאנדיי ב-29 בנובמבר).

חודש הקניות נובמבר הוא הזדמנות נהדרת לרכוש חכם, לסמן עוד וי בווישליסט או סתם להתחדש, אך במבול של טירגוטים ושצף הצעות קל ללכת לאיבוד, או גרוע מכך - לפספס הזדמנויות פז! אז בין אם אתן מחפשות פריטי בייסיק, קלאסיקות של מותגי-על או טרנדים במחירים נגישים, יצאנו לשיטוט וירטואלי בחיפוש אחר הפריטים הכי שווים ובהנחות מעולות כרגע.

1. טופ מחוך של גוד אמריקן

קניות אונליין. אתר רשמי, צילום מסך
נגיעה מהקרדשיאנז/צילום מסך, אתר רשמי

הזיווג המושלם לג'ינס: נוחות של טי-שירט עם גזרה ופיט של קורסט. המותג של קלואי קרדישיאן מציע עד 60% הנחה על רבי המכר באתר, בנוסף תהנו מ- 15% הנחה בהזמנה הראשונה. שווה להציץ גם בקטגוריית הג'ינסים חובקי החמוקיים.
כמה: 154.79 במקום 194.72 שקלים.
הקליקו לאתר

2. אפודה של שיין

קניות אונליין. אתר רשמי, צילום מסך
פריט המאסט לחורף/צילום מסך, אתר רשמי

משובצת, שובבה ומדויקת: אפודת אריג בשחור-לבן עם טייק אוף על הדפס הפיפיטה. פריט חובה לסתיו/חורף שיסגור כל פינה, ישדרג משחקי שכבות, או פשוט מעל מכופתרת לבנה. האתר מציע בימים אלה 15%-30% הנחה על המוני פריטים, כיאה לז'אנר, וזה מעולה לנו!
כמה: 31 במקום 49 שקלים.
הקליקו לאתר

3. ג'ינס של פרי פיפל

קניות אונליין. אתר רשמי, צילום מסך
צבע כהה משגע, גזרה קלילה/צילום מסך, אתר רשמי

הבויפרנד הנכון: ג'ינס בגזרת פייפר-בג עם מותן גבוהה ותיפורים לבנים מאוסף We The Free של פרי פיפל (קטגוריית SALE) שיקפיץ כל לוק קז'ואל לתהילת עולם.
כמה: 155.20 במקום 397.73 שקלים.
הקליקו לאתר

4. שמלה של ז'קמוס ל-CETTIRE

קניות אונליין. אתר רשמי, צילום מסך
דה 'איט דרס'/צילום מסך, אתר רשמי

The IT dress: שמלת Sierra שנצפתה על הטופ פאשניסטות בצבע באדום נחושתי לוהט, שמהדהד לנו את צבע השמלה שגל גדות לבשה בשבוע שעבר לפרימיירה של סרטה החדש RED NOTICE. שמלה באורך מידי עם שרוולים ארוכים, כתפיים חשופות ודיטייל מטריף עם לוגו המותג שיושב בדיוק על עצמות הבריח. לכבוד יום הרווקים הסיני CETTIRE, המאגד מותגי יוקרה, מציע עד 40% הנחה על פריטים משובחים רבים. מומלץ בחום לעשות בינג' על קטגוריית ה-SALE באתר.
כמה: 1,739.40 במקום 2,029.50 שקלים (לא כולל מכס, מע"מ ושאר ירקות).
הקליקו לאתר

5. עגילי חישוק של אסוס

קניות אונליין. אתר רשמי, צילום מסך
עגילים זהובים צריך בכל הגדלים/צילום מסך, אתר רשמי

טאץ' מדויק במינימום מאמץ: בהשקעה נמוכה תשדרגו את אוסף התכשיטים שלכן עם עגילי חישוק צ'אנקי מרובעים בציפוי זהב של Asos Design מבית אסוס, המתאימים גם ליום וגם לערב. לכבוד יום הרווקים הסיני (שחל פורמאלית ב-11 בנובמבר) האתר מפנק ב- 30% הנחה על הכול! (עם קוד קופון YOUDAY).
כמה: 24.5 במקום 35 שקלים.
הקליקו לאתר

6. נעליים של ריבר איילנד לאסוס

קניות אונליין. אתר רשמי, צילום מסך
קניות אונליין/צילום מסך, אתר רשמי

נעל השנה: אם כבר באסוס עסקינן, איתרנו שם גם את הלואפרס האלו. נעלי סליפ-און בדמוי עור שחור עם לוגו המותג ריבר איילנד ועקב פלטפורמה בגובה מדויק. זוכרות? באסוס יש 30% הנחה על כל האתר.
כמה: 129.5 במקום 185 שקלים.
הקליקו לאתר

7. שמלה של קאלט גאיה

קניות אונליין. אתר רשמי, צילום מסך
שמלת סריג משגעת בהנחה/צילום מסך, אתר רשמי

חושפות כתפיים: הומתג הרותח קאלט גאיה מציע מגוון פריטים בקטגוריית הסייל, שממש, אבל ממש שווה לכן לבדוק. שמלת סריג בצבע אבן, כן, כן, זו שכולן הלכו איתה בשנה שעברה ועדיין לא נמאס להן. פיס סקסי שלא תרצו להוריד. בנוסף למבצעים יש 10% הנחה אקסטרה לרוכשות חדשות.
כמה: 1,500 במקום 2,150.
הקליקו לאתר

עוד בוואלה!

יש תאריך: Other Stories & פותחים חנויות ראשונות בישראל

לכתבה המלאה

8. מכנסיים של נסטי גל

קניות אונליין. אתר רשמי, צילום מסך
תחזיקו חזק ותתפללו שעוד רגע יתקרר/צילום מסך, אתר רשמי

לרגע שהקיץ יעלם: בקרוב יתחיל להתקרר והמכנסיים דמויי העור האלה הם בדיוק התוספת הנכונה לארון העונה - מכנסיים בגזרה גבוהה, ישרים מתרחבים עם תפר מחמיא לאורך הרגל. בנסטי גל תהנו מ- 50% הנחה על כל האתר, ואם תמהרו ותורידו את האפליקציה הם מבטיחים 60% הנחה על כל הפריטים.
כמה: 131.53 במקום 263 שקלים.
הקליקו לאתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully