וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האצולה החדשה של אמריקה: מייגן מרקל והנסיך הארי זוהרים

עודכן לאחרונה: 11.11.2021 / 14:07

מייגן מרקל והנסיך הארי הגיעו לאירוע התרמה חשוב כשהם לבושים במיטב מחלצותיהם - היא בשמלה אדומה משגעת והוא בחליפה שחורה מנצחת. כמו בימים הטובים בשירות הוד מלכותה, רק חופשיים

מייגן מרקל. GettyImages
ליידי אין רד - מייגן מרקל בלוק היסטרי/GettyImages

בעיצומו של טקס פרסי ה-CFDA של תעשיית האופנה ב'אפר איסט סייד' בניו יורק, התרחש בצידה האחר של העיר אירוע חשוב לא פחות, עם אורחים חשובים אף יותר. מייגן מרקל והנסיך הארי כיבדו בנוכחותם בגאלה השנתית להצדעה לחופש, אירוע התרמה חשוב למוזיאון הים האוויר והחלל בניו יורק. כששניהם לבושים בבגדי ערב מהוקצעים, בדיוק כמו בימים בהם היו פוקדים אירועים חשובים בשירות הוד מלכותה.

מייגן מרקל. GettyImages
שמלה אדומה של קרולינה הררה, הארי בחליפה של ג'ורג'יו ארמני/GettyImages

הכניסה הייתה מרשימה, הקהל היה נלהב, וגם הבחירה של מרקל, הדוכסית לשעבר, הייתה מחושבת ביותר. שמלה אדומה ומרשימה בעלת נוכחות של המעצבת האמריקנית קרולינה הררה, בשילוב עבודת שימרים ושיזוף יוצאת מן הכלל של המאפר של מרקל שדאג שגופה יזרח בכל האזורים שנותרו חשופים.

השמלה האדומה בגזרת קולר שממנו יצא מחשוף מעודן, חצאית ישרה בחלקה התחתון עם שסע קדמי מאופק ועליה חצאית מובנית שנפתחה לשובל מרשים עם חגורת סאטן דקה בגוון השמלה. בגזרת הנעליים סטילטו זמש בצבע בורדו של ג'וזפה זנוטי, גולגול מייגן מרקל קלאסי כמו בימים הטובים ואייליינר חתולי, שהאמת? אפשר היה לוותר עליו. הנסיך הארי מצידו בחליפה שחורה עם דש סאטן ועניבת פפיון של ג'ורג'יו ארמני, נותן לאישתו את הפוקוס הראוי ומשלים אותם בצורה נהדרת.

מייגן מרקל. GettyImages
השימר פלוס התאורה - אחלה גלואו/GettyImages

ההשוואה לזוכת פרס הפאשן אייקון - הגברת זנדאיה, מי אם לא? הייתה די מתבקשת, כשמסביב לעולם סיקרו את הבחירה האדומה של השתיים בדיוק באותו הערב. האחת מאופקת, האחת מגה סקסית, אבל הצבע האדום הנועז תמיד יודע לייצר כותרות, במיוחד כשזה על הנשים הנכונות.

עוד בוואלה!

בוס ליידי: מייגן מרקל בהופעה פומבית ראשונה מאז שעזבה את בית המלוכה

לכתבה המלאה
מייגן מרקל. GettyImages
מלכותיים ביותר. מייגן מרקל והנסיך הארי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully