וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החנות הראשונה של אנד אדר סטוריז נפתחה - הנה מה שמצפה לכן

טלי ארבל

עודכן לאחרונה: 15.11.2021 / 9:53

רגע לפני שנסתער על הקולקציות המטריפות של Other Stories& שנחתו בישראל, התיישבנו לראיון בחסות המסכים עם מארי נילסון, מעצבת הקונספט במטה בשטוקהולם. הגזרות החמות, הצבעים הנכונים והשילובים שיתאימו לאקלים הישראלי - הנה הבשורה

אנד אדר סטוריז, עינת ארליך. שוקה כהן,
ההשקה החגיגית - עינת ארליך בשמלה מעולה שמחכה לכן כבר בחנות/שוקה כהן

בשבוע שעבר בישרנו שהמותג הבינלאומי Other Stories & מגיע סוף סוף לישראל. החנות הראשונה תיפתח היום (שני) בקניון עזריאלי תל אביב, והשנייה בקניון עזריאלי ירושלים עוד השבוע ב-18 בנובמבר. בחנויות המעוצבות נמצא מגוון קולקציות לסתיו-חורף 2021 המגיעות היישר מהאטליירים של המותג בשטוקהולם, פריז ולוס אנג'לס, לצד מוצרי טיפוח מקטגוריית Bath & body ואנחנו זכינו לשיחה צפופה מעצבת הקונספט הראשית במטה בשטוקהולם מארי נילסון.

חיכינו לכם. איזו קולקציה אתם משיקים בישראל ומה מאפיין אותה?
"גם אנחנו מאוד נרגשים מההגעה לישראל. קולקציית סתיו-חורף 2021 מתאפיינת העונה בגזרות צרות וקרובות יותר לגוף מבעבר. בעיקר נראה פריטים בגזרה צרה וצמודה יותר בחלק העליון ואז חלק תחתון נשפך או מתרחב, הייתי אומרת שזה סילואט המפתח לעונה. יחד עם זאת, מאחר ויש לנו אטלייה עיצובי בשלוש ערים שונות בעולם, כל אטלייה ייקח את זה למקום קצת שונה בהתחשב בתרבות, בטרנדים ובלקוחות. צפו לגיוון".

אנד אדר סטוריז, מארי נילסון. יח"צ אנד אדר סטוריז,
מארי נילסון, מעצבת מהאטלייה בשטוקהולם/יח"צ אנד אדר סטוריז

אילו פריטי מפתח תוכלי לסמן לנו מבחינת צבעוניות, בדים וגזרות?
"מבחינת צבעוניות, גוונים ניטרליים תמיד מאוד חשובים לנו והפעם נראה גם גווני חום עשירים וטונים של בז'. שחור, לבן וקרם כמובן תמיד ניתן למצוא אצלנו, ומבחינת צבעי אקסנט נראה הבזקים של כחול דרדר, ורוד עז, סגול רך, אדומים וגם מעט פריטים בירוק חד, מה שיגדל ויתעצם לקראת האביב. הבדים הבולטים יהיו צמר מדהים שאנחנו מקבלים מאיטליה ויופיע בעיקר בחליפות, ז'קטים ומעילים, הרבה כותנה אורגנית, משי וסוגי סיבים מעניינים נוספים".

"אם אני צריכה להצביע על שילוב פריטים מושלם לחורף, כזה שמתאים לאקלים הישראלי הנוח יותר, זה יהיה סריג שעיר רך בצבע עז בשילוב עם חצאית סאטן. המיקס והקונטרסט של הבדים והמרקמים עובד טוב יחד. דגשים נוספים לצפות להם - גזרות קאט-אאוט שנראה הרבה, שמלות שהן חלק מ-DNA המותג ומגיעות במגוון גזרות ובדים, וקו המותניים שהיה גבוה במשך הרבה מאוד זמן מתחיל לאט לאט לרדת, אז כדאי להתחיל להתנסות בזה".

אנד אדר סטוריז. אילוסטרציה,
גווני חום עשירים - שמלה פרחונית ב-620 שקלים, שכפץ ב-700 שקלים,טוניקת סריג ב-395 שקלים, מכנסיים תואמים ב-355 שקלים, שרשרת גורמט ב-180 שקלים/אילוסטרציה

אילו טרנדים שייחודיים לשטוקהולם נפגוש בחנויות?
"בשטוקהולם הדגש הוא בעיקר על פונקציונאליות ונוחות, צורות וגזרות, ועל הפרטים הקטנים שעושים את כל ההבדל. מסתכלים שם בעיקר על קלאסיקות אייקוניות כמו מעיל טרנץ', מעיל הצמר ומכנסי ג'ינס. בנוסף אנחנו עושים שילובים רבים בין משהו רך למשהו יותר טכני או ספורטיבי, למשל ז'קט ניילון מעל סריג רך שזה סטריט לוק טיפוסי לעיר".

אנד אדר סטוריז. יח"צ חו"ל,
טוטאל לוק דנים קורה גם באנד אדר סטוריז/יח"צ חו"ל

איך נוכל לעשות אדפטציה של פריטי חורף שיתאימו לקהל הישראלי ולחורף שלנו ששונה מאוד מהטמפרטורות מאירופה?
"מאחר ואנחנו עובדים עם שווקים רבים ואקלים שמשתנה ממדינה למדינה זה משהו שאנחנו בהחלט חושבים עליו, וזה יכול להתבטא למשל בהחלטה על כמות מעילי חורף שיישלחו למדינות מסוימות. אך בסופו של יום הכול תלוי בשילובים שעושים ובסטיילינג, לדוגמה את הסוודר סריג הכבד אפשר לשלב עם שורטס ומגפיים גבוהים או עם חצאית משי דקיקה. זו בעצם גם המהות של אנד אדר סטוריז, העיצובים נעשים בשלוש ערים שונות ומה שאנחנו הכי אוהבים זה לראות איך הלקוחות עושות מיקס & מאץ' בין כל הפריטים ומבטאות את הסטייל הייחודי שלהן. זה תמיד מפתיע וממלא בהשראה, גם את המעצבים שלנו".

אנד אדר סטוריז. אילוסטרציה,
כחול דרדר, שחור וקרם - גולף ב-255 שקלים, מעיל ניילון ב-955 שקלים, שמלת סריג ב-455 שקלים וסריג ב-495 שקלים/אילוסטרציה

עוד בוואלה!

סימטריה מושלמת: זה הז'קט ששווה להתארגן עליו עכשיו

לכתבה המלאה
אנד אדר סטוריז, ג'ני צ'רוואני. שוקה כהן,
מיקס אנד מאץ'. ג'ני צ'רוואני בהשקה עם שמלת מיני ושרוולים 7/8 בשחור-לבן/שוקה כהן

אחת האג'נדות החשובות של המותג כיום היא אג'נדת הקיימות עם פרויקט מחזור אריזות מוצרי הביוטי. "כבר מתהליך העיצוב אנחנו משתדלים לבחור בבדים וחומרים באיכות בת-קיימא או כאלה שניתן למחזר, בנוסף המטרה שלנו היא לייצר פריטים שיחזיקו לטווח הארוך". מציינת נילסון. "מבחינת אריזות מוצרי הטיפוח, ניתן להגיע עם האריזות לחנות ואנחנו נשלח אותן למחזור. בכדי לעודד את הלקוחות שלנו לקחת בזה חלק אנחנו מעניקים להן 10% הנחה ברכישה הבאה, וזה עובד. תכנית המחזור שלנו בחנויות מיועדת גם לבגדים כמובן - ניתן להביא בגדים, מכל מותג שהוא, אל החנויות ואנחנו עושים אחד משלושת הדברים הבאים: הראשון הוא re-wear - כשהבגד במצב מספיק טוב כדי להימכר כפריט יד שנייה במקום אחר. השני הוא re-use - למשל כשהבד יכול לשמש לייצור פריטים אחרים. והאחרון הוא recycle - סיבים וחומרים שניתן לפרק ולמחזר למצב של חומר גלם".

אנד אדר סטוריז. יח"צ,
פרויקט מיחזור אריזות הביוטי/יח"צ

מה הציפיות שלכם מהלקוחה הישראלית?
"הייתה לנו דרישה גבוהה להגיע לשוק הישראלי. נראה כי הגישה הישראלית לאופנה היא די אקספרסיבית ונשים נהנות להיות בעלות סטייל ייחודי, ואנחנו באדר סטוריז נוכל לאפשר לכן לעשות בדיוק את זה, אז מבחינת שני הפרמטרים האלה מסתמן שזו התאמה מאוד טובה. אנחנו גם מקווים שאתן הנשים הישראליות תשתפו אותנו איך אתן לובשות את הבגדים".

אנד אדר סטוריז, ירדן הראל. יח"צ חו"ל,
אדפטציה למזג הישראלי - ירדן הראל מדגמנת את הפריטים מהאטלייה בשטוקהולם/יח"צ חו"ל
  • עוד באותו נושא:
  • HM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully