וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באווירת הצפארי: טופ הנוצות הנועז של ברשקה

עודכן לאחרונה: 7.12.2021 / 11:13

את טרנד עיטורי הנוצות הצבעוני כבר הזכרנו, אך הפעם לא מדובר בפריט יקר וממותג. טופ במחיר סביר בהחלט רושם נוכחות מרשימה ברשתות, ואם לא תצליחו לעכל את הצבע העז - ארגנו לכן גם אופציות אחרות

פריטים בעלי נוכחות ויראלית בפיד האינסטגרם צוברים פופולריות ברשת באופן שכמעט תמיד משתייך לאחת משתי קטגוריית: אסטרטגיה שיווקית מתוכננת או הצלחה אותנטית שפשוט מתרחשת בטבעיות. הראשונה למעשה מנסה להתחקות אחר השנייה תוך ניצול המרחב הווירטואלי וכישרונן של המשפיעניות ללטש כל מוצר כך שיהפוך לנחשק ולמבוקש.

עוד משהו שאפשר לומר על הראשונה הוא שברוב המקרים מדובר בפיס יקר וממותג מטעם בית אופנה כזה או אחר. השנייה, והפחות שכיחה מן הסתם, היא לא רק מסקרנת יותר אלא גם לרוב נגישה בהרבה יותר וסביר להניח שמקורה באחת מרשתות האופנה המהירות.

וזה בדיוק הסיפור של הטופ הקרופי הכתום בעל גימור נוצות בקצוות השרוולים שצדנו בשבוע האחרון לאחר שהופיע לפנינו שוב ושוב בשיטוטים אגביים ברשת האינסטגרם. מי שאחראית ללהיט היא רשת ברשקה הספרדית, השייכת לתאגיד אינדיטקס ונחשבת ל'אחות הצעירה של זארה'. מחירו 199 שקלים ומה שמשדרג אותו מסתם חולצת בטן זרחנית הוא ללא ספק אלמנט הנוצות הפלרטטני.

את טרנד עיטורי הנוצות הצבעוני כבר הזכרנו פה לאחרונה, ואין ספק שבקאמבק הנוכחי שלו קורה משהו נכון. אם בעבר הנוצות שנראות כמו משהו שבין פרווה לפרנזים היו משויכות אוטומטית לבגדי ערב, מלבד אולי חליפות הפיג'מה המושלמות של דיילי סליפר, הפעם הנוצות יורדות גם לעם.

הסבר נוסף לתופעה אפשר למצוא בתאוריית שילובי הגבוה-נמוך: ישן עם חדש, יקר וזול, צמוד ואוברסייז. ובמקרה הזה - עיטור מהודר על פריט קליל. מי שעוד מזוהה עם נוצות קז'ואל העונה הוא בית האופנה סן-לורן תחת ניהולו האומנותי של אנת'וני וקארלו שאחראי על סריג חושף כתפיים עם שרוולי בגימור נוצות ואלסנדרו מיקלה לגוצ'י שהביא כמה יצאיות מסקרנות. העיצוב אולי קל לתפעול בחלק מהמקרים, המחיר קצת פחות.

ג'ארד לטו, אירוע LACMA. GettyImages
ג'ארד לטו והנוצות המרהיבות של גוצ'י/GettyImages

את סריג הנוצות של קורל כבר סימנו

עוד בוואלה!

קורל כבר יודעת: סריג הנוצות הזה הוא פיס לא רגיל

לכתבה המלאה
ברשקה. יח"צ,
להיט ברשת - ברשקה ב-199 שקלים, ויש גם מכנסיים תואמים/יח"צ
פקטורי 54, סן לורן. יח"צ,
סן לורן בפקטורי 54 - חולצה ב-6,790 שקלים/יח"צ
פטי פואה. דור שרון,
פטי פואה - גופייה ב-725 שקלים/דור שרון
פקטורי 54, דה אטיקו. יח"צ,
דה אטיקו לפקטורי 54 - שמלה ב-8,490 שקלים/יח"צ
זארה. דור שרון,
זארה - שמלה ב-599 שקלים/דור שרון
נקסט. יח"צ,
נקסט - פיג'מה ב-150 שקלים/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully