וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וירג'יל היה פה: נפרדים מהמעצב האגדי בתצוגה מרגשת

עודכן לאחרונה: 1.12.2021 / 14:19

בזמן שתעשית האופנה עדיין כואבת את לכתו של וירג'יל אבלו, במיאמי התקיימה תצוגת פרידה לפועלו עם קולקציית הגברים של לואי ויטון, אותה הספיק המעצב לתכנן לפרטי פרטים. כדור פורח ממותג התנוסס בשמיים, קניה ווסט וקימי התייצבו ופסל עצום בדמותו של אבלו הוצב בכניסה

שתי יממות בלבד לאחר מותו המטלטל של וירג'יל אבלו ובזמן שתעשיית האופנה עדיין בשלב התדהמה וההספדים, מותג העל לואי ויטון בו הועסק המעצב כמנהל האומנותי הראשי בקו הגברים ערך אמש (שלישי) במיאמי תצוגת פרידה לפועלו.

כבית יוקרה העוסק בחקר היחסים שבין אופנה לבין אמנות, האירוע שנערך במרינה של מיאמי במסגרת היריד הנוצץ ארט בזל נקבע עוד לפני פטירתו של אבלו ונועד ללוות את הפתיחה החגיגית של בוטיק הגברים בעיר התוססת כמפגש פסגה בין חדשנות, מורשת, אופנה, אושיות מפורסמות ואמנות. יחד עם זאת קשה היה להתעלם משורת המחוות שסימלו פרידה מווירג'יל באופן מצמרר, כזה שהותיר את הרושם שאבלו לא רק היה מודע לגורלו, הוא היה גם המאסטר שניצח על מופע הפרידה ממנו.

Virgil Was Here

זה התחיל מהסלוגן Virgil Was Here שליווה את סרטון הווידאו ששוחרר מיד לאחר מותו כהזמנה לתצוגה, וגם התנוסס מעליה בשמיים באמצעות כוריאוגרפיית רחפנים מאירים באדום שלוותה בהנפשת מטוס נייר, המשיך עם הפסקול שחומם על ידי ההופעה המוקדמת של Strawberry Fields Forever והגיע לשיא עם הפסל המונומנטלי של אבלו. האחרון הוצב כבוהה בכמיהה בכדור הפורח האדום והממותג (שהופיע גם בסרטון ההזמנה) שנמשך ללא הרף בחבל העגינה, כאילו משתוקק לרחף לעברו ולהצטרף לנשיאה כלפי מעלה. כל אלה לצד הדימוי שלו כעל מי שנמצא שם כמסתכל/מנהל/הוגה לא הותירו מקום לספק: וירג'יל אכן היה פה. בכל כך הרבה רבדים.

פסל מונומנטלי של אבלו

את כישרונו הגדול לחבר בין אמנות גבוהה לסלבריטאים ובין אופנת-על לסטריט-וור קז'ואלי אפשר היה לראות בקהל שהגיע לצפות בקולקציית הגברים לקיץ 2022 שהוצגה לראשונה בפריז לפני כחמישה חודשים. אבלו אף חיבר, גם אם זה רק לרגע, בין קים לקניה שהתייצבו יחד כשנורת' ביניהם. עוד נכחו פארל, בלה חדיד והראפרים אופסט, קוואבו וקיד קודי שגם הלכו על המסלול.

קים, קניה ונורת' מתאחדים

היו"ר והמנכ"ל של לואי ויטון, מייקל בורק, כיבד את המנוח ונשא הספד המוכיר את השפעתו לא רק על המותג אלא על האופנה והתרבות בכלל: "וירג'יל היה לא רק חבר, משתף פעולה גדול, גאון יצירתי, בעל חזון ומגדיר מחדש, אלא גם אחד ממתקשרי התרבות הטובים ביותר של זמננו". המופע הסתיים בזיקוקים ובמילים אחרונות של אבלו: "החיים כל כך קצרים כך שאתם לא יכולים לבזבז אפילו יום אחד על התייחסות למה שמישהו חושב שאתם יכולים לעשות לעומת מה שאתם באמת יכולים לעשות".

פסלו של וירג'יל בוהה בכמיהה בכדור הפורח האדום

קולקציית הגברים לקיץ 2022

עוד בוואלה!

"אהבה מביאה אהבה": תצוגת אופנה לזכרו של אלבר אלבז

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully