וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק משתבחת: סנדרה בולוק באאוטפיט רותח בטירוף

עודכן לאחרונה: 2.12.2021 / 8:28

להשקת סרטה החדש "קלון" הגיעה השחקנית זוכת האוסקר באוברול נוצץ שהדגיש פיגורה מרשימה, בלייזר שחור ואיפור-שיער אקסטרה מדויק שרק העצים את כל היופי הזה. סנדרה בולוק כבר בת 57, אבל נראית טוב מאי פעם

סנדרה בולוק. GettyImages
תשמעי... ורי ורי נייס! סנדרה בולוק/GettyImages

אנחנו באמת חיות בשקיקה ליציאה של סרטים חדשים לאקרנים, ולא, לא בגלל שאנחנו מכורות לקולנוע או באובססיית נטפליקס מתמשכת. השקת סרט חדש, משמע, ברוב הפעמים, מפגן לוקים משובחים של הכוכבת העומדת בראשו, ועד שהן כבר יוצאות מהבית - סמכו על הצוות המקצועי שיתקתק אותן מכף רגל ועד ראש.

האחרונה להתהלך על הרד קרפט היא סנדרה בולוק המשגעת, השחקנית זוכת האוסקר בת ה-57 שמקדמת את סרטה החדש "קלון", בו היא מגלמת אסירה לשעבר שריצתה עונש על פשע אלים. מבחינתנו הפשע היחיד הוא שככה היא נראית בגיל כזה, ויש לציין - אף יותר זוהרת משנות ה-30 אז כיכבה ב"איזה מין שוטרת" והרטיטה את לבבות הנערים.

סנדרה בולוק. GettyImages
בולוק רותחת באוברול של סטלה מקרטני/GettyImages

לפרימיירה בניו יורק הגיעה בולוק באוברול נוצץ בעל שרוולים ארוכים וצווארון גולף של סטלה מקרטני עם אלמנט פדלפון עדין ברגליים, ממנו בצבצו סטילטו עם אף מחודד בצבע גוף. הבלייזר השחור בעל הדש מסאטן היה בדיוק הנגיעה הנכונה למתן את כל אווירת הדיסקו הזו ועם קלאץ' מעטפה בצבע שנהב נראתה בולוק קלאסית וזוהרת.

התשבוחות חייבות להגיע גם בגזרת האיפור-שיער עם עיצוב גלי ואוורירי בנגיעות גווני שמש ועיניים מעושנות עם שפתיים בגוון טבעי, ונהיה עדינות ולא נקבע באופן חד משמעי - אבל ניכר שהפלסטיקאי דייק ברמות וזה מטריף.

סנדרה בולוק. GettyImages
הכול עבד - השיער, האיפור, האקססוריז/GettyImages

עוד בוואלה!

חורפית ופראית: אמילי רטאייקאוסקי בלוק מטריף

לכתבה המלאה

מוקדם יותר השבוע הגיעה בולוק להתארח בתכנית של ג'ימי קימל בחליפה סגולה מקטיפה של טמפרלי לונדון, כשתחתיה חולצה שיפון תואמת שהייתה יכולה להיקשר כפוסי בואו - אך בולוק בחרה להשאיר את שני שובלי השיפון פתוחים בנונשלנט. הקטיפה, שהפכה כבר למגמה של ממש העונה, ולא רק בגזרת הגברים, נראתה על בולוק נהדר, והמכנסיים למעוניינות נמכרים בעלות 1,650 שקלים באתר המותג (שעושה משלוחים לישראל) והבלייזר - 2,500 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully