וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריק כיפתור הקרדיגן לנשים עם חזה גדול ימנע מבוכה

11.12.2021 / 23:29

כאשר קרדיגנים בלי שום דבר אחר מתחת הפכו לטרנדיים, נשים בעלות חזה גדול מהממוצע די סבלו, אבל מסתבר שיש שיטת כיפתור מתוחכמת שתמנע מהחזה לפרוץ דרך הכפתורים. ככה תעשו את זה

טריק לכיפתור קרדיגן/@kristinakacheeva

ממש לא מזמן קבענו שהקרדיגן הוא פריט חובה, במיוחד למזג האוויר הישראלי ההפכפך. הסריג הזה עם הכפתורים שאפשר ללבוש מעל גופייה או טי-שירט, לכפתר עד הסוף כעליונית מחמיאה. לקשור מסביב למותניים או להניח בנונשלנטיות על הכתפיים, ללבוש כשקר - להסיר כשמתחמם. זה האייטם שסביר שיש כבר לרובכן אבל כעת התגלה לנו שיש טריק שלא היינו מודעות לקיומו - ויכול להיות מאוד שימושי.

כאשר קרדיגנים בלי שום דבר אחר מתחת הפכו לטרנדיים, נשים בעלות חזה גדול מהממוצע די סבלו. הבעייה המביכה עם קרדיגן היא שהוא מתחיל לאבד את צורתו עם הזמן - כלומר גם מלאכת הכיפתור היא בעייתית וגם יש לך סיכוי גבוה יותר ליפול קורבן לכמה חשיפות מיותרות.

ובכן, אם גם את נאבקת עם קרדיגן שנפער סביב החזה, אולי כדאי שתלמדי את הטריק של קריסטינה קצ'יבה. בשבוע שעבר, משפיענית האופנה שיתפה עם מאות אלפי העוקבים שלה סרטון באינסטגרם ובטיקטוק ובו היא חשפה טריק פשוט כדי לעקוף את הבעייה.

זה מה שהיא עושה

כפי שניתן לראות - קריסטינה פותחת את הכפתורים הבעייתים שחושפים יותר מדי ומשאירה את האחרים כפי שהם. לאחר מכן, היא מכפתרת את שנייהם באלכסון - כך שכפתור אחד עבר דרך חור גבוה יותר ואילו השני מושחל דרך החור שמתחתיו. השיטה הפשוטה הזו שלה יוצרת אפקט זיג-זג שמכסה ביעילות את החזה והופך את הקרדיגן למותאם יותר לגוף.

הגולשות שצפו בסרטון התלהבו ורבות מהן נשבעו שזו בעיה שנאבקו בה זמן רב והודו לקריסטינה על ההצלה. מדובר בסך הכול ב-10 שניות וזה לגמרי שווה את זה אם זה אומר שלא צריך לדאוג מתאונות אופנתיות.

ויש לה עוד רעיון - להפוך את הקרדיגן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully