וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטעות המביכה של הלקוחה שהזמינה ג'ינס ברשת - וקיבלה את זה

עודכן לאחרונה: 4.12.2021 / 23:44

בחורה שהזמינה ברשת ג'ינס מתרחב קיבלה מכנסיים שגרמו לכפות הרגליים שלה להיראות כמו סנפירים. בעוד חלק הזדהו עם אכזבתה, אחרים טענו שלא מדובר בטעות ושהיא פשוט לובשת לא נכון את הג'ינס

הזמינה ג'ינס ברשת אחרי שראתה אותם במודעה - וזה מה שקרה לה כשהם הגיעו/@emareeeeeeeeeeeee

אופנת שנות ה-70 חוזרת - מדוגמאות פרחוניות ועד כל דבר מתרחב. מלאני ווילמות', לקוחה קבועה של אתר הקניות הסיני שיין, התרגשה מחזרת הג'ינס המתרחב לאופנה והזמינה זוג, אולם במקום לקבל ג'ינס שנראה כפי שהובטח לה בתמונות - היא קיבלה מכנסי ג'ינס שגרמו לכפות הרגליים שלה להיראות כמו סנפירים או רגלי פינגווין.

מלאני, מאמנת אישית מאריזונה, החליטה שהמכנסיים הטרנדיים בהשראת שנות ה-70 יהיו תוספת חיונית למלתחה שלה. היא פנתה לאתר הקניות שמציע את אחד המערכים הגדולים ביותר של ביגוד ואביזרים, עם מאות קולקציות חדשות המתווספות מדי יום. לאחר שגללה בין אינספור האפשרויות, היא מצאה את הג'ינס המושלם עבורה וביצעה את ההזמנה. מספר ימים לאחר מכן הגיע אליה השליח עם ג'ינס כחול בהיר בגזרה גבוהה, אולם נראה שלשיין נשאר הרבה חומר גלם כי מכנסי הג'ינס החדשים שלה נראים כאילו יתאימו רק למישהי שגובהה יותר משני מטרים.

היא פרסמה בטיקטוק (בחשבון שלה melaniewilmoth3) את תאונת המלתחה שלה - כשנראה שהבד הנוסף העניק לה רגלי פינגווין ענקיות. לא מרוצה מהרכישה שלה, היא כתבה: ''שיין, ימיך ספורים!''.

הביטו בפדיחה:

בעוד שבתגובות כמה מהגולשים הזדהו עם אכזבתה, אחרים מיהרו להצביע על הטעות שהיא עשתה. "מותק, תרימי את שרוולי המכנסיים למעלה וזה יראה בדיוק כמו בתמונה'', כתבה לה אחת ואחרת הוסיפה: "אז כולנו מסכימים שהבעיה היא איתה ולא עם המכנסיים?".

הגולשים אמרו לה למשוך את שרוולי הג'ינס כלפי מעלה:

וככה זה נראה עליה כשהיא לבשה אותם כמו שצריך:

אחרים תהו מדוע בחרה במכנסיים האלה מלכתחילה: ''אני רוצה לדעת מדוע מכל המכנסיים האפשרים, ראית את אלה ואמרת כן, זה מה שאני רוצה?'', כתבה אחת ואחרת הוסיפה: ''הטעות הראשונה שלך הייתה לחשוב שהמכנסיים האלה חמודים''.

מלאני פרסמה סרטוני המשך בהם היא מנסה את עצות הגולשים ולבסוף מצליחה לשים את המכנסיים כמו שצריך, אך גם היא מודה שהרכישה הזו הייתה טעות ושזה לא הסטייל שלה.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ינס
  • שיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully