וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי בסיסיים: קייט מידלטון והילדים בגלויה השנתית

12.12.2021 / 8:30

כמו בכל שנה נחשף הפורטרט המשפחתי של הדוכסים מקיימברידג' והילדים, והפעם, לכבוד חג המולד - מנת נגישות מופלאה. הנה כמה עלו הבגדים של הנסיכים ג'ורג' ולואי והנסיכה שרלוט, וכן, הם ב-ד-י-ו-ק כמו הילדודס שלכם

התקופה הכי חגיגית ברחבי העולם נכנסה לתוקפה, יחד עם אווירת חג המולד וערב השנה האזרחית החדשה שבפתח. בווייב האורות הקסום, הורגלנו לקבל את התמונה הרשמית של שתיים מהמשפחות הכי מדוברות על הגלובוס- כן, אנחנו מתכוונות לקרדשיאן-ג'נר ומשפחת המלוכה הבריטית. יחי ההבדל הקטן.

השנה, הנסיך וויליאם (39) והדוכסית קייט מידלטון (39) בחרו בנוף המדברי של ירדן לצילום המשפחתי המצופה. ברור שקייט בחרה להמשיך את המסורת בתלבושות צנועות עם ילדיה ומסגרה את הסט בסטיילינג בולט של חאקי על כל גווניו. זאת לצד ציוד הקיץ עבור הטיול הסודי שלהם לירדן שנערך מוקדם יותר השנה. גם מאחורי בחירת הלוקיישן הייתה מחשבה, זאת משום שלדוכסית מקיימברידג' יש חשיבות מיוחדת לירדן מאחר ובילתה שם חלק מילדותה בשל עבודתו של אביה.

גדלו הילדודס

לדיוקן המשפחתי שפורסם בחשבונות הדיגיטל הרשמיים של בית המלוכה התלווה הטייטל: "שמחים לשתף תמונה חדשה של המשפחה, שמופיעה בכרטיס חג המולד של השנה". כמי שהביאה את בשורת האופנה לבית המלוכה הבריטי, גם כאן ניתן לראות את הטאץ' המלכותי של הדוכסית. בעודה משאירה את הסוודרים הקוזים המסורתיים הרחק ב-2020 ומכניסה את ילדיה ללוק פחות רשמי וכזה שנע על קו הקז'ואל-סטריט.

על רקע הסלע הלבן נראית הדוכסית בשמלת חג מדויקת בצבע ירוק זית, שמלת כפתורים ארוכת שרוולים עם הצמדה באזור המותניים ורעמת שיער מטריפה. למיני נסיכה הבלונדינית של המשפחה, שרלוט בת ה-6 שכבר נראית ממש גדולה, התלווה לוק בוגר של שמלת משבצות עם שרוולים מתנוססים של מנגו קידס (107 שקלים) וזוג סניקרס נטולות שרוכים בצבע כחול, זהות לזו של אחיה הקטן (המפטון קנבס, 115 שקלים). הדיבור כרגע, במיוחד לאחר התמונה הנוכחית, היא שפרינסס שרלוט עתידה ללכת בעקבות אימה ולהפוך לאייקון אופנה תוסס.

עוד בוואלה!

קייט מידלטון לבשה שמלה אביבית מושלמת

לכתבה המלאה

חג המולד גרסת 2020

בצד הגברברים נצפו מכנסונים קצרים וחולצות פולו, מגדול ועד קטן. דדי וויליאם במכנסי חאקי בצבע בז', חולצת פולו חומה ונעלי זמש עם האקססוריז הכי לאבלי בתמונה - ידה של קייט על ברכו. יורש העצר הראשון, ג'ורג' בן ה-8 נראה מרוצה במיוחד בחולצת הדפס צבאי מבית 'גאפ' (60 שקלים) ומכנסיים אפורים, ולואי, בן הזקונים הנוכחי בן ה-3 יושב ברגליים משולבות בין בני המשפחה בחולצת פסים של המותג רייצ'ל ריילי (130 שקלים). מי שמתמחה ברויאלטי, תזכור שזו אותה חולצה (בגרסה גדולה כמובן) שלבש באחד הטיולים הפומביים הראשונים שלו, כשהיה בן תשעה חודשים. מה שנקרא, פרינס צ'ארמינג.

הנסיך וויליאם, קייט מידלטון בשנת 2020. GettyImages
עושים את השטיח האדום - קייט, וויליאם, ג'ורג', שרלוט ולואי/GettyImages

אין ספק שהקלילות המשודרת מהתמונה הרשמית מהמעון הבריטי חיממה את מזג האוויר האירופי. מה שבטוח, קייט מידלטון לא פוחדת לצאת מהקופסה המרובעת המסורתית, והולכת בצניעות על מותגי האופנה המהירה ללא היסוס. על זה, ללא עוררין היא מקבלת את פרס תמונת הכריסמס המוצלחת ביותר השנה וזה עוד לפני שראינו את הקרדשיאנס בפעולה (אז אולי עוד נתחרט).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully