וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלוס טוויסט מפתיע: קייט מידלטון זוהרת בשמלת פאייטים ירוקה

עודכן לאחרונה: 21.11.2021 / 6:50

קייט מידלטון והנסיך וויליאם הגיעו לאירוע וראייטי לציון 100 שנות חסות של הממלכה ותיאמו לוקים נוצצים בצורה מופלאה - היא בשמלת פאייטים זוהרת בירוק רויאל והוא בז'קט קטיפה משגע

קייט מידלטון. GettyImages
וואו! קייט מידלטון זוהרת/GettyImages

כבר שנים שהסטייל של קייט מדילטון (39) נותן השראה למילוני נשים ברחבי העולם כשהיא מפלפלת (לרוב) את האווירה האופנתית ברחבי הממלכה הבריטית, שידועה כבנאלית וצפויה. האלגנטיות שלה לא משאירה מקום לאדישות עם אאוטפיטים מותאמים בקפידה בכל אירוע בו היא נוכחת.

הפעם, כמו רבות אחרות שנכנסו לזון שמירה על איכות הסביבה הנפוץ, ביניהן נמנית קווין לטיסיה מספרד האהובה, הצליחה גם קייט להוסיף נקודות אהדה לאחר שהחליטה למחזר בהצלחה יתרה לוק היישר מ-2019.

קייט מידלטון. GettyImages
הוא בז'קט קטיפה (שוב), היא בשמלה ירוקה נוצצת/GettyImages

הדוכסית מקיימברידג' והנסיך וויליאם לקחו חלק בהופעת רויאל וראייטי לציון 100 שנות חסות של הממלכה, עם שואו זוגי שהצליח ללכוד את כל המבטים. קייט התייצבה בשיא הגלאם עם טוטאל לוק בצבע ירוק רויאל, שהורכב משמלה מוכרת שלבשה במהלך סיבוב ההופעות המלכותי שלהם בפקיסטן בשנת 2019, אחת השמלות המדוברות שזכתה לתשבחות אינסופיות ובין היתר זיכתה גם אותה בזמנו לאישיות מפתיעה בעלת סטייל פדנטי עם נגיעות שיקיות מעודנות.

השמלה הירוקה הברקתית שלבשה (נמכרה במקור בכ-15,000 שקלים) מקולקציית סתיו-חורף 2019 מבית ג'ני פקהאם - המעצבת הבריטית שהשתלטה בשנים האחרונות על מלתחת הממלכה. מדובר בשמלת מקסי בעלת שרוולים צמודים וארוכים, כתפיים מרופדות עדינות, צמודה באזור בית החזה עד קו המותניים ועשויה מעיטורי פאייטים זעירים לכל אורכה רק שהפעם, בשונה מלפני שנתיים מצאה קייט דרך לתת לשמלה וייב נוסף ולגרום לה להיראות מסוגננת אחרת לגמרי.

קייט מידלטון. GettyImages
מכניסה קצת פלפל - שיערה מעוצב לצד ויש עגיל אחד בצורת מניפה/GettyImages

לסבב ב' הגיעה עם אותו עיצוב אסיאתי ושינתה את התסרוקת לקצת יותר "פרועה" עד כמה שמתאפשר בעודך דוכסית. המראה הגלאמי התלווה לתסרוקת מופנת לצד כשתלתליה רופפים על כתפה השמאלית ומהצד השני מתגלים עגילי זהב בצורת מניפה התלויים על חישוק של "מיסומה" (כ-520 שקלים), עקבי שפיץ גבוהים מזמש ירוק כהה של "אמי לונדון" (1,700 שקלים) ותיק קלאץ' קטן נוצץ ותואם גם מבית ג'ני פקהאם.

עוד בוואלה!

אדום עולה: קייט מידלטון מציגה שיק היסטרי

לכתבה המלאה
קייט מידלטון. GettyImages
אנחנו מאוד מרוצות לאחרונה - הדוכסית מקיימברידג' בשמלה של ג'ני פקהאם/GettyImages

בינתיים, תמיד שם לצידה גם כשהנוכחות שלה גורמת לשלו להיות קלת משקל, נמצא ווילי, שהבין את הטרנד הפוטוגני העולה, הבין מה העם אוהב והלך שוב, על חליפת טוקסידו מקטיפה בצבעי שחור, לבן וכחול אליה ציוות עניבת פפיון קלאסית. השנים והניסיון עושים טוב לקייט מידלטון ואין ספק שהעיצוב הנשי נוטף הפאייטים מספק גם הוא כמויות נועזות של גלאם לא מתנצל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully