וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם כל הכבוד לנצנצים - זה באמת הלוק ההיסטרי של נועה קירל

עודכן לאחרונה: 14.12.2021 / 11:19

הכוכבת המקומית עלתה להופיע על במת מיס יוניברס בשואו שלא נופל מזה של הכוכבות הגדולות בעולם והמראה הנבחר היה זוהר בדיוק במידה. אבל מה שהגיע טיפה לפני, שחמק מעיניהם של רבים היה פסגת הדיוק מבחינתנו

נועה קירל מופיעה בטקס מיס יוניברס/באדיבות ארגון מיס יוניברס

אנחנו עדיין בהתאוששות קלה מההופעה המסחררת של נועה קירל על הבמה של טקס מיס יוניברס שהתקיים בעיר הדרומית, וזה לא שלא סימפטנו את הלוק הזוהר. כיאה לפרפורמרית שהיא, שמלת הקריסטלים של גליה להב הבנויה על מחוך גאומטרי שירתה את ה'קילה' נאמנה, כשהפרנזים בחלקה התחתון של השמלה התנוענעו באופן מופתי כשהכוכבת נענעה על הבמה, בדיוק כמו ביונסה בימיה הטובים.

נועה קירל מיס יוניברס. Benjamin Askinas, אתר רשמי
שורפת את הבמה בלוק של גליה להב/אתר רשמי, Benjamin Askinas

אבל הלוק הרציני באמת, מבחינתנו לפחות, שזגזג בין סטריט סטייל מושלם לפריט קוטור הוא זה שהגיע מעט לפני, כשנועה קפצה לתת מספר ראיונות קצרים לצוותי התקשורת מאחורי הקלעים. זה התחיל בג'ינס מדגם 'די פאיזה' של דיזל (850 שקלים) שישב על הזמרת בצורה מופלאה, זרוק מעט ומונח היטב במותניים.

איתו השתלב בלייזר-בגד גוף יוקרתי של מוגלר לפקטורי 54 בעלות 7,490 שקלים בעל כתפיים גבוהות שנכנס לתוך הג'ינס, מה שהשאיר את מותניה של נועה חשופות - הקיק המגניב בלוק, שבהחלט הדגיש את הפיגורה החדשה.

לכל זה ציוות איתי בצלאלי הסטייליסט הצמוד, מגפי טרקים עם שרוכים בגווני שחור וחום על עקב גבוה במקסימום, חצי הקוקו בחסות עינת סברלו והאיפור המוקפד של תהילה גוטליב. נציין כי רבות הפעמים שהסגנון של קירל נשען על הנוצץ והמוגזם, שאותו ללא ספק היא מחזיקה בגאון, אבל משהו במראה הזה שכמעט וחמק מעיני כולם היה מדליק ובוגר גם יחד, ושידר בשלות וסקסיות שאליהם ללא ספק נועה כבר הגיעה.

עוד בוואלה!

אגדה ברזילאית: אדריאנה לימה מטריפה בטקס מיס יוניברס

לכתבה המלאה
מוגלר, פקטורי 54. יח"צ,
מיטוט - בלייזר-בגד גוף של מוגלר לפקטורי 54. 7,490 שקלים/יח"צ
נועה קירל. איתי בצלאלי,
ג'ינס של דיזל, ז'קט של מוגלר, האטטיוד מהבית/איתי בצלאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully