וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חג המולד הגיע מוקדם: פנלופה קרוז נראית כמו עטיפת מתנה

פנלופה קרוז קיבלה פרס הוקרה על הקריירה הענפה שלה ולרגל האירוע הגיעה בשמלה אדומה עם פפיון בחזה - כזו שלא הייתה מביישת עטיפת מתנה יוקרתית ביותר. מרי כריסמס מותק

פנלופה קרוז. GettyImages
מקבלת את חג המולד - פנלופה קרוז/GettyImages

פנלופה קרוז היא בין יחידות הסגולה שזכו להיות השגרירות הקבועות של בית האופנה הצרפתי שאנל. מערכת היחסים בין השחקנית לבין המותג היוקרתי מתוחזקת כבר שנים, כשהשחקנית מקפידה ללבוש שמלות ערב ושאר לוקים מרהיבים מבית היוצר של שאנל, ובתצוגה האחרונה שעיצב קרל לגרפלד אף זכתה לצעוד על המסלול ולחלוק לו כבוד אחרון.

פנלופה קרוז. GettyImages
אבל מה קורה עם הפפיון, הצבע האדום והתוספת הכסופה? פנלופה בשאנל/GettyImages

אמש (שלישי) הגיעה הכוכבת זוכת האוסקר למוזיאון ה'מומה' בניו יורק, שם קיבלה פרס הוקרה על הקריירה הענפה שלה במהלך השנים. קרוז (47), שידועה לרוב כאחת שחובבת צבעי בסיס, העזה עם שמלת הוט קוטור של שאנל בצבע אדום, קצרה מקדימה ומתארכת באלגנטיות מאחור.

פפיון לא קטן בכלל עיטר את אזור החזה ושתי רצועות כסופות כיסו את אזור הכתפיים בשמלת האוף-שולדרס. בגב נרשם מחשוף עדין, סנדלי פלטפורמה שחורים השלימו את הלוק, וקרוז אספה את שיערה עמוס הגוונים ברישול, אך עם פוני מוקפד שסורק לצד.

ובכן, מה לא הסתדר לנו בכל המראה הזה? כפי שאנחנו תמיד אומרות - לא כל השאנל נוצץ הוא, וכאן מדובר בשמלה אקסטרה נסיכותית, שייתכן שבצבע השחור (שקיים לגמרי באותה הקולקציה) הייתה עוברת לחלוטין. הצבע העז בשילוב הפפיון והכתפיים הכסופות היו הרבה מעבר למה שצריך ועדיף שקרוז המשגעת תחזור למקום הבטוח שלה.

בחודש שעבר לדוגמה, הגיעה השגרירה המסורה לאירוע של שאנל בדובאי, שם נראתה בשיאה עם סט לבן של חולצה חושפת גב וחצאית מיני עם סיומת זיגזג צבעונית בשרוולים ובחצאית ובתוספת שרשרת ארוכה עם לוגו המותג שהונחה על גבה.

עוד בוואלה!

הכוכבות ששרפו את השטיח האדום בוונציה

לכתבה המלאה
פנלופה קרוז. GettyImages
לפני כחודש בדובאי, מוצלחת מאוד בשאנל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully