וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה היה לוק הבוקר של מורן אטיאס - מוגזם או מושלם?

מורן אטיאס הייתה בין האורחות המסקרנות בתצוגת האופנה המדוברת של אלון ליבנה, שם הלכה על כל הקופה והפציעה בשמלת ערב שלא הייתה מביישת את טקס האוסקר

מעט לפני שהגיעה הסערה לארצנו הקטנטונת, מעט לפני הוויקנד השיק אלון ליבנה את קולקציית חורף 22 בעיצובו, מפגן מרשים של רומנטיקה עם אלמנטים מהמצולות. הקו השחור והקודר הטשטש עם מוטיבים של קונכיות וצדפים, אך הייתה מי שששמרה אמונים לכתב היד המוכר של ליבנה ונצמדה לדרס קוד הקפדני.

השעה הייתה 10.30 בבוקר, ומורן אטיאס, הכוכבת הישראלית-בינלאומית הפציעה בשמלת ערב עוצמתית שלא מביישת הליכה על השטיח האדום. גם כוכבות אחרות כגון לירז צ'רכי, דר זוזובסקי ואניה בוקשטיין הלכו על מוטיבים שחורים עם נגיעות לבנות, אך מאופקות דיין ביחס לשעה. וכאן נשאלת שאלת מיליון הדולר - האם יש טיימינג ראוי לדפוק הופעה? או שאין דבר כזה זמן ומקום כשאת מחליטה לסחרר?

מורן אטיאס. לנס הפקות,
מורן אטיאס בתצוגת האופנה של אלון ליבנה/לנס הפקות

אטיאס (40) הרותחת הגיעה בשמלת סטרפלס בעיצובו של ליבנה, מקסי עם שסע נדיב בפרונט, ומשחק מעטפת עדין באיזור המותניים שבא לידי ביטוי גם בחלק העליון עם תוספת בד שהעניקה עוד מימד לשמלה המרשימה. הדרמה האמיתית התווספה בעליונית השקופה עם שרוולי הקרפ הצפופים, אותה נשאה אטיאס בנונשלנט כשהתהלכה בצ'אפל במלון דה ג'אפה המרשים.

עוד בוואלה!

מוקיון - גרסת הפאשניסטה: מורן אטיאס בעוד לוק סקסי ומדויק

לכתבה המלאה

את הלוק חתמה תסרוקת מוקפדת עם גולגול גבוה באווירה אסייאתית ופוני חופשי מקדימה בתוספת משקפי שמש שחורים בשייפ מלבני. נרשמו גם עגילי חישוק קטנים בכדי לא להעיב על הלוק וסנדלים שחורים די מינימליסטיים עם מראה גאומטרי. השמלה, לכל המעוניינות, היא בעיצוב אישי של ליבנה, כשמחירים ניתנים דרך הסטודיו. אנחנו רק מקוות שיש לכן אירוע ערב מחייב ביותר בשביל שמלה כזו. לא כולנו מורן אטיאס, הא?

מה חשבתם על הלוק של מורן אטיאס?

מוגזם
מושלם
4968 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully