וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמילי בפריז" חוזרת - אבל ככה עוד לא ראיתם את לילי קולינס

עודכן לאחרונה: 23.12.2021 / 8:43

העונה השנייה של "אמילי בפריז" שבה אלינו בדיוק בעיצומו של גל חמישי, ואם על המסך צפויים לכם לוקים מתקתקים וצבעוניים להחריד - להפקה הזו לא הייתם מוכנים. קבלו את לילי קולינס במראה פאנק-רוק גותי מסקרן

טריילר העונה השנייה של "אמילי בפריז"/נטפליקס

בערך בזמן הזה בשנה שעברה, כשכולנו היינו צריכים קצת אסקפיזם במהלך החורף האינסופי שנפל עלינו לרעה במתכונות של סגרים, דמותה של "אמילי קופר" נחתה בחיינו. השחקנית לילי קולינס (32) נכנסה למרכז המערבולת של נטפליקס בדמות הגיבורה האומללה (לעיתים), אך בו זמנית אופטימית ללא תקנה. אתמול (רביעי) הושקה העונה השנייה לסדרה שמציעה תפאורות מרהיבות, שחקנים אטרקטיביים בקטע לא ריאלי ואופנה יוקרתית בליווי קווי עלילה קלילים ביותר.

את הדמות הצבעונית של קולינס למדנו להכיר, אבל הפעם היא חוזרת בלוק שרחוק שנות אור מהדמות שיצרה עד כה. גיליון דצמבר של מגזין "ווג" הונג קונג מציג את השחקנית העולה במראה פאנק-רוק גותי ומטלטל, כשהיא מככבת בצילומי הקאבר עם טוטאל לוק של סלין.

בזמן שהיא חושפת בהפקה הנלווית את הצד הפרוע בעזרת הפרטים הכי קטנים - מדגם נעלי ד"ר מרטינס גסות ועד איפור כבד של אייליינר עבה ומוארך, היא גם מספרת על החזרה לשגרת הצילומים והחיים עצמם. בראיון משתפת השחקנית על העבודה שלה לראשונה מאחורי המצלמות, כחלק מההפקה: "זה מאיר לראות מה נדרש כדי לגרום להפקה ענקית כזו להתעורר לחיים. יש לי הזדמנות באמת לעצב את אמילי מהיסוד ולקחת חלק ביצירת הדמות בכל ההיבטים".

עוד בוואלה!

עם תג מחיר משוגע: הלוק ההיסטרי של לילי קולינס

לכתבה המלאה

אז כן, את אמילי הפריזאית בהתהוות היא מעצבת באופן הכי מתוקתק שיש, אבל הפקה בסגנון הגותי הנוכחי לא נראתה באופק. הסטיילינג בהחלט מפתיע (רוב זנגארדי) אך הדמות הפטיט של קולינס נשארת על כנה. בשער הראשי מככבת במעיל עור אוברסייז, גופייה בצבע אוף וויט, ג'ינס גבוה ואודם בורדו בוהק - הכול מבית סלין. בתצלומים הנוספים אפשר לראות אותה בפאה מדורגת וחסרת צורה בסגנון מאלט בצבע שחור בוהק ועם לוקים קצת יותר נשיים. אחד הראשיים בבגד גוף עם חיתוכי אובר קאט בשני צידי המותניים, בתוך מכנסיים מפוספסים ומחויטים ומלאה בטבעות, גם של סלין.

בהמשך הראיון הנלווה נשאלת על הספר שכתבה בנושא בריאות הנפש והתמודדות עם הפרעות אכילה. היא משתפת ברוגע שמשרה על עצמה ברגעים בהם עלולה להרגיש מעט חרדה ומייעצת לעוקביה: "זה כל כך חשוב לזכור שזה מסע ותהליך שונה עבור כל אחד. זה בסדר אם את לא מבינה הכול בצורה נכונה וגם אם את מגלה שאת עדיין צריכה עזרה או משאבים נוספים. זו אף פעם לא חולשה לחפש דרכים חדשות לריפוי ועיבוד".

אז תגובות על מידותיה הצרות של קולינס היו כבר בעונה הראשונה. בהפקה הקיצונית והמיוחדת בסגנון האסייאתי המוכר, ניתן לראות עליה פריטי אוברסייז רבים של חליפות משובצות. אחת מהן, שדווקא גרמה לסגנון האפל להיראות במיטבו, היא חליפה של המעצבת ויויאן וסטווד (שבעצמה הכניסה את סגנונות הפאנק למיינסטרים). על החליפה כאקססורי משלים עוטפת אותה חגורת שרשראות של ברברה בוי, כוהנת השיק הפריזאי.

בטוטאל לוק אחר ובולט לילי מצולמת בשלמותה בפריטים של דיור. עם מכנסי ברמודה מחויטים ובגזרה גבוהה בצבע בז' ומכופתרת ללא שרוולים. אבל זה לא נגמר שם. עליה מתיישבת רתמה שחורה מלאת ניטים שתואמת לסרט ראש המנצנץ שעל ראשה. בחלק התחתון של הלוק סוגרת פינה עם גרביוני רשת צפופים, מגפיי עקב בסטייל הספורטיבי שיושבים בול עם גרביי הלוגו המוכר.

זה לא סוד שאילולא הקורונה יש מצב שהפוקוס שתפסה "אמילי בפריז" על המסך לא היה כל כך גרנדיוזי, אם לא המגפה כנראה רובנו היינו מפספסות כמה רגעים מיותרים על המסך - זאת לעולם לא נדע. אבל היי! הכרנו את לילי קולינס וזה בהחלט תוצאה מספקת עבורנו לשנים הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully