וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי אוהבת מתנות? זה הטרנד האופנתי הכי מוגזם היום

עודכן לאחרונה: 3.1.2022 / 8:04

זהו טרנד שקשה לעמוד בפניו, כשהמילה "מוגזמת" לכל הבוחרת להתהדר בו - היא די מתבקשת. בין אם נרצה או לא - הפפיונים שבים לכבוש את הפיד, ואולי אפשר לעשות את זה נכון בלי להיראות כמו אריזת מתנה לחג המולד

מוטיב הפפיון הוא טרנד כובש שקשה לעמוד בפניו, וכל כמה שנים הוא חוזר לאופנה בווריאציה כזו או אחרת. יש שיטענו שמדובר באלמנט קיטשי להחריד, בייחוד כשהוא מוגש בגודל אקסטרימי, אבל כמו על אריזת מתנה מהודרת יש משהו בפפיון שמייד מעלה חיוך על הפנים. באופן כללי אפשר לומר שלטרנדים שנויים במחלוקת שמור מקום של כבוד ברשימת הסיבות שהופכות את ההתעסקות באופנה לממגנטת, ואין ספק שפפיון סטייטמנט המעטר את הפרונט אינו מתאים לכל אחת.

בשבועות האחרונים נוכחותו הפפיון על גבי הפיד היתה מורגשת במיוחד באדיבות אווירת חג המולד וערב הסילבסטר פלוס חיזוק מצד העונה השנייה בסדרת הלהיט אמילי בפריז. מתוך שלל האאוטפיטים המוגזמים בלטה שמלת מיני סטרפלס שחורה עם פפיון פוקסיה אותה לבשה לילי קולינס למסיבת יום ההולדת של אמילי, הדמות אותה היא מגלמת.

הדגם הספיציפי Natalie Strapless Bow Dress (440 דולר) בעיצוב הלייבל הדני רוטייט בירגר כריסטנסן אמנם אזל אבל קיים בגוונים אחרים ולא פחות לוהטים. גרסאות פופולריות נוספות ניתן לאתר בקולקציית האינוביישן האחרונה של H&M שהושקה לפני כחודש, עם דגם דומה בשחור או טופים קצרים שנלבשים עם חצאית מיני תואמת.

לאורך ההיסטוריה של האופנה אפשר לציין כמה רגעי פפיון איקוניים החל מהמאה ה-18 עם דיוקנה המפורסם של המרקיזה מאדאם דה פומפדור שהיתה פילגשו של לואי ה-15, דרך שמלת הפפיון הוורוד של איב סן לורן משנת 83 שעיטרה את כרזת תערוכת הרטרוספקטיבה למעצב ועד שמלת הפרום שטבעה את המונח "תקרית קלי וברנדה".

חשוב לשים לב שהמיקום המרכזי לצד מימדי האקסטרה לארג' של הסיפור לא משאירים יותר מידי אפשרויות לאקססוריז נוספים, מלבד אולי זוג עגילים כפי שמדגימות אמילי בפריז והאיט-גירל אמילי סינדלב.

ג'ני צ'רוואני, אייץ' אנד אם. דור שרון לארט בוק,
ג'ני צ'רוואני מתוך הקולקציה של H&M/דור שרון לארט בוק

עוד בוואלה!

עם עודף מ-500 שקלים: הרכבנו לכן 10 לוקים מטריפים לסילבסטר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully