וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשראת המטריקס: מעילי עור ארוכים זה ה-דיבור

4.1.2022 / 8:15

זוהי שעתם היפה של המעילים, ומעילי העור הארוכים בהשראת המטריקס משתלטים על כל חלקה טובה בפיד. רוב המשפיעניות ויודעות הדבר בחרו בצבעים קלאסיים למגמה, אבל יש גם אופציה מרעננת בצבעים בוהקים. אם תהיתן מה ללבוש בתור ל-PCR - בבקשה

תמונת המצב סביב הזן הפופולרי החדש בקטגוריית הקורונה - האומיקרון - טרפה מחדש את כל מה שידענו על המגיפה, וגם אם כרגע סגר לא עומד על הפרק, מרוב בידודים וערים אדומות מסתמן שכנראה נאלץ להיתקע בבית בתקופה הקרובה. ברירת המחדל לפעילות העידוד לבידוד האהובה עלינו היא שופינג כמובן, ולא תאמינו, כבר מצאנו במה להתמקד לרגל הרכישה הקרובה. העובדה שמזג האוויר החורפי נמצא בשיאו בימים אלו סייעה לנו לתפוס כיוון רלוונטי שכן זוהי ללא ספק שעתם היפה של המעילים. בטח ובטח כשהפעילות החברתית שנכפתה על כולנו מתרחשת באוויר הפתוח - עמידה בתורים הבלתי נגמרים לבדיקות pcr.

בין שלל סגנונות המעילים שמסתובבים בשטח בתקופה האחרונה בולט במיוחד הקאמבק של מעילי העור הארוכים (כולל כאלו מעור אקולוגי). בין אם בהשפעת ההייפ סביב הגרסה החדשה לסדרת סרטי מטריקס ובין אם פשוט עבר מספיק זמן מהסיבוב הקודם בניינטיז - זה פשוט קורה ובגדול. ההכרזה הרשמית על שובה של התופעה חלה כבר לפני שנתיים, בתחילת 2020, אבל אז כזכור הקוביד בדיוק החל לתפוס תאוצה וכמו מגמות נוספות מאותה התקופה גם זו נדחקה לסטטוס 'תיכף אשוב'.

בשבועות האחרונים הם מככבים פשוט בכל מקום, החל מרוזי הנטינגטון וויטלי ההריונית שמצולמת לשער המגזין פורטר בדגם חום כהה ממוטט של בוטגה ונטה, דרך קולקציות החורף של מגדה בוטרים, דה רואו, איב סן לורן, אלכסנדר מקווין, לואבה ופנדי בין היתר, ועד למשפיעניות האינסטה החזקות אלזה הוסק, פרניל, קלייר רוז, אמילי סינדלב, דריה בראניק ואמרטה.

למרות שמדובר בטרנד עכשווי אי אפשר להתעלם מהממד הקלאסי של מעילים אלו ואכן ניתן לראות בבירור נטייה גורפת לבחור בכאלה על-זמניים בגווני שחור, קאמל או חום כהה. מנגד, מי שהולכת על גוון של צבע בוהק כמו ירוק דשא, תכלת או ורוד מסטיק לרוב זה יהיה פריט נגיש יותר מטקסטיל דמוי עור מתחשב בסביבה.

עוד בוואלה!

מי אוהבת מתנות? זה הטרנד האופנתי הכי מוגזם היום

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully