וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה נמוך אפשר לרדת? קיארה פראני ומכנסי העור הנועזים

עודכן לאחרונה: 9.1.2022 / 8:30

קיארה פראני, אשת העסקים האיטלקייה והפאשניסטה, ממשיכה להטריל את העוקבים והפעם - מכנסיים נמוכים (מדי) ובגד גוף צמוד חושף ישבן שלא מתאפק גם בפרונט. הנחמה היחידה, או שלא - זה בזיל הזול

חופשות סקי באירופה הן אולי הדבר הכי מתבקש לעשות בתקופה הזו של השנה, כל עוד השמיים פתוחים ולא נדבקתן בזן קורונה חדש. הזוג פראני: היזמית והבלוגרית קיארה (34) ובעלה פדז (32) יצאו לאוורור קל בחופשה חלומית בהרי שוויץ, אחרי שבוע ימים בהם היו מבודדים בעקבות הידבקות בנגיף. את זוג הבלונדינים שבחסותם דאגו להשאיר אצל הסבים והגיעו יחד עם חברים לבקתת עץ באלפים המושלגים.

מי שכמובן לא נחה לרגע, זו קיארה עצמה שלפני הנסיעה נתנה עוד בום אחרון בלוק מתסיס במילאנו. כנראה כדי להכין את העוקבים לטררם שהיא מתכננת בחופשה הלא מצונזרת הקרובה. תחת הכיתוב באיטלקית: "מה הדבר האחרון שעשה לך צמרמורת?", היא מצרפת טוטאל לוק שחור ובאופן די מפתיע מבית אסוס. מעבר לתגובות האירוניות שקיבלה, מובן לכולם שהתשובה נמצאת בגוף השאלה הרטורית, שהתווספה לתמונות הלא רגועות בעליל (!) שבחרה לשתף.

עוד בוואלה!

קיארה פראני הייתה רק ההתחלה - מה הסיפור של הג'ינס המוגזם הזה?

לכתבה המלאה

פראני מצטרפת לשורת הנשים שמשתמשות בטרנד החוטיני המבצבץ והלא ברור, כשהאחרונה ברשימה, הצמודה של קניה ווסט - ג'וליה פוקס. בנוסף לחשיפה האחורית - שיכלה לוותר עליה בקלות אילו הייתה בוחרת במכנסיים בגזרה גבוהה, הפרונט לא פחות מאכזב. בגד הגוף עם השרוולים הארוכים מבית אסוס (35$) מציג קאט-אאוט עגולים באזור החזה שנותנים הצצה למחשוף. בגזרת התחתונה היא הולכת על מכנסי עור שחורים (49$), בגזרת פדלפון עדינה עם קונטרסט לבן בתפרים.

קיארה פראני. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
אנחנו די בטוחות שזה מאוד לא נוח. קיארה פראני/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

בשיא החופשה ורגע לפני ארוחת ערב נוספת המבוססת על פונדו, גבינות ופרלינים צבעוניים בסטוריז של השניים, קיארה דואגת לתת לעוקביה טעימה מהראשונות. היא מתכוננת ללילה ובוחרת בעוד לוק נועז של מכנסיים מחויטים ופטמות חופשיות מתחת לחולצת רשת. לחזייה - שלום. מה שכן אהבנו זה את הנצנוץ של הבד והסיומת הפרוותית השחורה בשרוולים.

כבר תקופה שקיארה היא גשם של שידורים חוזרים בגרסאות שונות (ותמיד מפתיעות משום מה). לכל אלה שמעבירים ביקורת על התנהגותה בתור אימא לשניים שמתפזרת בתלבושות אקזוטיות ברשת, היא כבר מזמן הפסיקה להתייחס ואפילו די מתגרה בהם. הם מצידם יוכלו להמשיך להמתין (עדיף בישיבה) שהגברת תיכנס לתיאור המדויק של המאמא האיטלקייה שמכינה ניוקי במטבח על רקגע הנוף המושלג.

קיארה פראני. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
ממשיכה לשחרר את הפטמה. פראני/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully