וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמינה שמלה נוצצת ברשת - וקיבלה את הדבר המאוד מביך וחושפני הזה

13.1.2022 / 23:40

חובבת אופנה רכשה מרשת האופנה המקוונת Boohoo שמלה שחורה ונוצצת לסילבסטר וקיבלה שמלה חשופה למדי שלא הצליחה לכסות לה את החזייה והתחתונים. את תאונת המלתחה שלה היא הציגה בטיקטוק וגילתה שהיא לא היחידה שנפלה קורבן

השמלה שהוזמנה לעומת מה שהגיע/karahall40

משתמשת הטיקטוק וחובבת האופנה קארה הול הזמינה מחנות האופנה המקוונת Bohoo שמלה שחורה ונוצצת לערב הסילבסטר - ונותרה מאוכזבת כשגילתה שהיא לא מכסה לה את החזייה והתחתונים.

הול שיתפה סרטון בטיקטוק בו הציגה את תאונת המלתחה המחרידה שלה וסיפרה שהזמינה ברשת שמלת מעטפת שחורה ונוצצת בעלות של 8 ליש"ט בלבד. על אף שהשמלה אכן נראית מדהים על הדוגמנית של Boohoo, כשקארה ניסתה אותה היא גילתה את הפער בין התמונה למציאות.

מה שהיא הזמינה לעומת מה שהיא קיבלה:

זה וזה הם אותו דבר?

שמלה שהוזמנה לעומת מה שהגיע. karahall40, צילום מסך
את זה היא הזמינה/צילום מסך, karahall40
שמלה שהוזמנה לעומת מה שהגיע. karahall40, צילום מסך
וככה זה נראה עליה/צילום מסך, karahall40

"מה אני עושה?" קארה כתבה על הסרטון, לפני שהוסיפה בתגובות: "הרימי את ידך אם נפגעת באופן אישי על ידי Boohoo?". הסרטון שלה צבר פופולריות וגרם לנשים לוותר על רכישה ברשת: "מסירה מסל הקניות", כתבה צופה אחת בתגובות ואחרת הסבירה שהיא נתקלה בבעיה דומה כשהזמינה את אותה שמלה: "בשום פנים ואופן. הזמנתי את זה וזה נראה עלי בדיוק אותו הדבר. הייתי מבועתת! הייתי חייבת לשלוח להם את זה בחזרה", כתבה. אחרת הוסיפה: "זה מסביר למה הדוגמנית בתמונה עומדת בצורה כל כך מוזרה".

אבל תראו איזה יפה זה נראה עליה עכשיו:

לעומת הגולשות האחרות, קארה החליטה שלא להחזיר את השמלה לחברה והחליטה לנסות לתקן אותה בעצמה. היא תפרה את האזורים הפתוחים והציגה את השמלה המשודרגת בסרטון אחר. "תיקון מדהים, נראה עלייך מצוין", כתבה אחת בתגובות ואחרת הוסיפה: "מהמם! אם זה רק היה מגיע ככה...".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully