וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציגה את השמלה המביכה שהזמינה ברשת - וחשפה בטעות יותר מדי

עודכן לאחרונה: 21.10.2021 / 23:39

משפיענית הרשת צ'סי קינג הזמינה ברשת בגדים חדשים לחג והציגה את ההשוואה בין מה שקיבלה למה שהזמינה בפני כמעט 800 אלף העוקבים שלה. בלי לשים לב היא גרמה לתאונת מלתחה מביכה במיוחד

הזמינה סרבל מאסוס באותה מידה כמו של הדוגמנית - וזה מה שקרה/@perri_theplatypus1

בלוגרית האופנה ומשפיענית הרשת צ'סי קינג שיתפה את 796 אלף העוקבים שלה באינסטגרם בבגד הירקרק הכולל שני חלקים - קרופ טופ וחצאית - שהזמינה ברשת. לצערה החלק העליון לא הגיע בדואר אז היא נאלצה לאלתר ומשכה את החצאית מעלה בניסיון ללבוש אותה כשמלת סטרפלס. זה לא בדיוק עבד לה. את התוצאה המביכה היא שיתפה באינסטגרם רק כדי לגלות מאוחר יותר שהיא שיתפה הרבה יותר ממה שחשבה.

צ'סי, אמא טרייה בת 28, התאכזבה מהפריט שקיבלה מאסוס - והחליטה להציג לעוקבים שלה את ההשוואה בין מה שהזמינה למה שקיבלה. צ'סי טענה שקיבלה רק חצי מהבגד שהזמינה - את החצאית - וניסתה להפוך אותה לשמלת סטרפלס ללא הצלחה. כשהרימה את החצאית מעלה - החזה שלה החליק לו אל הפתחים משני צידי החצאית ונותר חשוף לגמרי. צ'סי לא לקחה את זה קשה מדי, נעמדה מול המראה וצילמה את עצמה בחצאית כשהחזה שלה חשוף לגמרי. את התמונה היא שיתפה בסטורי באינסטגרם כשהיא מצנזרת את הפטמות שלה. 7 דקות לאחר מכן היא גילתה שפרסמה בטעות את התמונה בלי שום צינזור. בהחלט הדבר הכי מפחיד שיכול לקרות.

התוצאה

פריט הלבוש שקיבלה צ'סי קינג. instagram/chessiekingg, צילום מסך
פריט הלבוש שקיבלה צ'סי קינג/צילום מסך, instagram/chessiekingg

מול המקור

הפריט שצ'סי קינג הזמינה. instagram/chessiekingg, צילום מסך
הפריט שצ'סי קינג הזמינה/צילום מסך, instagram/chessiekingg

בפוסט שפרסמה לאחר שגילתה על תאונת המלתחה המביכה שלה, היא כתבה: "אין כמו לפרסם סטורי עם קשקוש על הפטמות שלך רק כדי לגלות כעבור 7 דקות שהקשקושים האלה ברחו לך מהפטמות - ואת חושפת לא אחד אלא שני ציצים בבגד שהזמנת לעצמך לחג, אבל רק החצאית הגיעה ולא החלק העליון כך שאת נאלצת לעצב את זה בדרך שלך כדי באמת להדגיש את החריצים שנוצרו עבור הציצים שלך".

בפוסט התגובה לפדיחה שלה, שצבר 63 אלף לייקים, היא שיתפה שוב את התמונות, הפעם מצונזרות, והוסיפה: "יום שני שמח למי שראה את המקור".

הפוסט שלה:

אנשים מיהרו להגיב על הפוסט כשאחת כתבה: "ראיתי את המקור וחשבתי לעצמי 'אוי אלוהים' האם צ'סי התכוונה לעשות זאת, שתהיה בריאה!' זה היה מצחיק". אחרת הוסיפה: "ראיתי את הסטורי וחשבתי לעצמי 'וואו. הלוואי שהיה לי את הביטחון שלה'".

צ'סי עלתה לכותרות בעבר לאחר שהעלתה לאינסטגרם תמונות פחות מחמיאות שלה כדי להמחיש את ההבדלים בין הגוף שלה במציאות לבין גופה אחרי עריכה בפוטושופ - וגם עד כמה תנוחה פשוטה יכולה לשנות את הצורה שבה הגוף כולו נראה מבעד לתמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully