וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתתה דם וקיבלה טבעת: הכול על האירוסין של מייגן פוקס

עודכן לאחרונה: 13.1.2022 / 10:35

מייגן פוקס ומשין גאן קלי הפתיעו הלילה את הרשתות עם הצעת נישואים כשהראפר כרע ברך ובסיום הם שתו את הדם האחד של השנייה. הטבעת לעומת זאת הייתה סופר רומנטית וגם השחקנית נראתה בשיא - כל הפרטים

השחקנית מייגן פוקס והזמר משין גאן קלי. רויטרס
לא ממש ראינו את זה בא. מייגן פוקס ומשין גאן קלי מאורסים/רויטרס

לא היינו בטוחות שהזוגיות הדביקה של הראפר משין גאן קלי (31) והשחקנית מייגן פוקס (35) תוביל לנישואים, אבל היי, יש הפתעות בחיים. רק תראו את קורטני וטראוויס המאורסים הטריים, ואת הבחירה האחרונה של הקרדשיאנית קימי באדון פיט דווידסון.

ההופעות על השטיחים האדומים של קלי ופוקס הותירו לא מעט פיות פעורים, מליקוקים עם לשון שחורה, מחשופים מוטרפים של פוקס וקאט-אאוטים לא רגילים, וכך גם הצעת הנישואים רחוקה מלהיות סטנדרטית. הלוקיישן הנבחר הוא תחת העץ בו התאהבו הזוג לראשונה, והיה גם טקס מקריפ בו האחד שותה את הדם של השנייה. אבל בואו ננסה לשחרר רגע מאווירת הערפדים ונתקדם אל עבר המתיקות של קלי שכן השקיע בבחירת הטבעת ולא פסח על אף פרט סימבולי.

רגע ההצעה

"כן, בחיים האלה ובכל חיים שאחרי", כתב הראפר בדף האינסטגרם שלו כשהוא נותן הצצה מקרוב לטבעת האירוסין אותה עיצב יחד עם סטיבן וובסטר. המודל העיצובי, של שתי אבנים מונחות זו לצד זו הוא ללא ספק אחד החמים בשנתיים האחרונות בענף התכשיטים, אך קלי בחר שלא ללכת על שני יהלומים בשייפ טיפה, וניסה ליצור שלם המורכב ממנו ומאהובתו. אבן המזל של פוקס היא אמרלד, ושלו יהלום, וכך הניח אותם זו לצד זו בזוויות הפוכות כשההערכות הן כי כל אבן היא בגודל שניים עד שניים וחצי קראט.

מה תגידו על הטבעת?

"הטבעות מונחות על שתי טבעות משובצות עם מגנט כמו שני חצאים של אותה נשמה הנמשכים אחד לשנייה", הוסיף קלי ונראה כי המאורסת הטרייה מרוצה וזה מה שחשוב. שווי הטבעת, על פי הערכות גסות מתכשיטנים בעולם היא בין 50 ל-75 אלף דולר, תלוי במידת הניקיון והעבודה, לא כולל הנחת סלב כמובן.

פוקס, שספק ידעה לא ידעה על רגע ההצעה המתועד, נראתה לוהטת כתמיד עם שמלת מקסי שחורה ולה פתחים בשני צידי המותניים שחושפת בטן שרירית ומתחברת למעין חזייה בצד אחד. רק אלוהי באפי קוטלת הערפדים יודע מה יהיה בחתונה, מה שבטוח - אנחנו נסקר כל רגע.

עוד בוואלה!

כן, זו הייתה השנה המוגזמת של מייגן פוקס

לכתבה המלאה
מייגן פוקס, בילבורד. GettyImages
פרועים ומאוהבים. מייגן פוקס ומשין גאן קלי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully