וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שרשרת הטיקטוק": מה הסיפור של מחרוזת הפנינים המטריפה הזו?

עודכן לאחרונה: 17.1.2022 / 9:09

מחרוזת הפנינים של ויויאן ווסטווד שבמרכזה כתר טומנת בחובה היסטוריה מעניינת עם טאצ' עדכני שהגיע אפילו למחוזות הטיקטוק. דואה ליפה, ריהאנה וקנדל ג'נר כבר ענדו אותה בעבר וכיום יש לא מעט גרסאות זולות יותר שאפשר לרכוש. על זה נאמר - פיס לכל החיים

פנינים לנצח יהיו שיקוף של תחכום וטעם טוב, אבל גלגולי האופנה מצאו גרסאות אחרות שיש להן קשר מועט עם השרשראות הקלאסיות המוכרות. "כל אישה צריכה שתהיה לה שמלה שחורה קטנה ומחרוזת פנינים טובה" - קוקו שאנל לא טעתה ועם המשפט האייקוני המשיכו דורות של נשים לתת לו ביטוי, כל אחת בדרכה.

דואה ליפה. רויטרס
דואה ליפה כבר ענדה אותה בטקס פרסי המוזיקה הבריטי/רויטרס

אחד הדגמים שקיבל את תואר "שרשרת הטיקטוק" הוא העיצוב הקפדני מבית המעצבת הבריטית ויויאן וסטווד. עיצוביה שידועים כהכנסה של וייב הפאנק למיינסטרים, באים לידי ביטוי בשרשרת המדוברת, בהן הפנינים מתאימות את עצמן לתקופה. מדובר בשרשרת צ'וקר המורכבת מכ-90 פניני סברובסקי טבעוניות, מסודרות בשלוש שורות מוקפדות. במרכזה סיכה ייחודית עם מסר מאחוריה, גם לזה נגיע.

ריהאנה משלבת עם כובע בייסבול

כיום השרשרת כבר מגיעה בגרסת שורה אחת, אבל זכתה לתהילה הקטנה-גדולה שלה לאחר שהטופ שבפאשניסטות ענדו את גרסת הטריו לאירועים נוצצים או סתם לסיבוב קז'ואל בשכונה. דואה ליפה דאגה לככב איתה בטקס פרסי המוזיקה הבריטי האחרון, בצירוף שמלה צהובה ומרושתת של ווסטווד גם כן. קנדל ג'נר בהפקה גלאמית לכבוד האלווין, בתחפושת גופת כלה בשילוב המחרוזת העמוסה וריהאנה דאגה לגבות אותה בסטריט סטייל בשילוב כובע בייסבול. ברשימה הארוכה גם הראפרית סוויטי, הסטייליסטית של היילי ביבר מייב ריילי שענדה אותה ממש לאחרונה ועוד רבות ומצלחות.

הראפרית סוויטי והמחשוף

הדגם הנוכחי של וסטווד "Bas Relief Choker" נמכר כיום באתר המותג (410 יורו) ובפארפאץ' - בשניהם הדגם סולד אאוט ובמקומם מוצעים דגמים דומים. כמובן שעם שינויים מינוריים בצבע הקולר או כמות היהלומים בתליון ובהתאם גם העלות. הדגם קיבל עדכוני גרסה עם השנים, אך העיצוב עצמו נוצר למעשה בסוף האייטיז. אז היה למראה לא שגרתי על צווארה העדין של האישה, אבל המסירות ההולכת והגוברת לטרנדים המרדניים כידוע תמיד שבים אלינו כעפיפון בלי חוט. כך הפכה המחרוזת להיות בטופ האקססוריז האהובים על נערות ונשים ברחבי הרשת.

קנדל ג'נר הכלה המקריפה

בנוסף לפנינים האלגנטיות, התליון במרכזה שמשמש כסיכה המחברת בין מסלולי הפאנק והרוק לטאץ' מלכותי במלוא הדרתו, ונושא עימו מסר עוצמתי. הוא מזכיר את סמל הכתר הבריטי, כולל גלובוס שנוצר עבור צ'ארלס השני מלך אנגליה, ברמיזה לעבר ומשלים אותו עם סוג של כוכב לכת כתזכורת לעתיד. הסמל הפך ללוגו שמתלווה לוסטווד במהלך שנות פעילותה וצץ מחדש הודות לאובססיה הקלה של הרשתות, בה מככבת השרשרת הוויראלית נון סטופ.

ריף נאמן בהפקת אופנה

עוד בוואלה!

קור וקורונה: הכירו את כובע הבלקלאבה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully