וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולטי-טאסקינג: דואה ליפה מטנפת על ישראל וקוטפת פרסים

עודכן לאחרונה: 12.5.2021 / 11:29

הזמרת הבריטית, שבימים האחרונים לא מפסיקה להשמיע קריאות בוז על ישראל ומביעה תמיכה נלהבת בצד הפלסטיני, הגיעה לטקס פרסי המוזיקה מחוייכת ומרשימה אופנתית כהרגלה. לנו עדיין קשה לאכול אותה - אבל יש דברים שאי אפשר להתעלם מהם

דואה ליפה. רויטרס
מטנפת וקוטפת. דואה ליפה בטקס פרסי המוזיקה הבריטית/רויטרס

"שמרו על שיח ג'ראח!", פרסמה דואה ליפה לפני ימים ספורים על רקע האירועים בשכונה בירושלים כשמגבות אותה האחיות חדיד ואביהן מוחמד. אך מפגן התמיכה הגרנדיוזי והמתוקשר של ליפה, בלה וג'יג'י לא התחיל ב"מבצע שומר החומות" שמטלטל את חיינו השבוע. לפני כשנה שיתפה ליפה, שהוריה אלבנים מקוסבו, פוסט ובו נכתב "חיילי צה"ל נהנים להכות ולירות בילדים". גם הלילה (שלישי), עת היא קוטפת פסלונים בטקס פרסי המוזיקה הבריטית (הזמרת הטובה ביותר, ווקאל לאלבום פופ ועוד) דאגה לעשות רי-פוסט לטוויט של הפוליטיקאי היהודי-אמריקני ברני סנדרס שקורא לממשלת ישראל להפסיק באלימות נגד הפלסטינים. איפה הם חיים אתם שואלים? לא פה כנראה.

דואה ליפה. רויטרס
התסרוקת - בין פגי באנדי לפלינסטונס/רויטרס

אנחנו מנהלות יחסי אהבה-שנאה עם הגברת ליפה כבר זמן מה. מחד, מדובר באחת הפאשניסטות המרעננות של התקופה, עם תעוזה בלתי פוסקת, צבעוניות כיפית והרבה רגעי ביוטי ששווה להתעכב עליהם. ועוד לא נגענו בפן המוזיקלי שמלהיב את כולנו. מאידך - איך אפשר להתמודד עם זריעת השנאה והקמפיין האגרסיבי שהיא מנהלת מול מדינת ישראל?

דואה ליפה. רויטרס
שמלה באווירת מארי אנטואנט וענק פנינים של ויויאן ווסטווד/רויטרס

וכך, עם אג'נדה פוליטית מובהקת וחיוך מאוזן לאוזן הגיעה ליפה אמש לטקסי פרסי המוזיקה כשהיא לבושה בשמלה של ויויאן ווסטווד, 'קאסטם-מייד' כמובן. נחמד לצעוד על שטיח אדום ובו בזמן להעביר ביקורת כשאת עמוסה יהלומים ולובשת עיצוב אישי ויוקרתי. השראת השמלה - מארי אנטואנט הגרסה האקסטרה סקסית, בצבע צהוב כשעל כולה מולבשת רשת סגולה ומתחת לחצאית המיני נחשפות ביריות שחורות עם נעלי פלטפורמה מוגזמות. השיער זגזג בין פגי באנדי באסוף ל"פלינסטונס" ושרשרת הפנינים הייתה של ווסטווד גם כן.

הופעה שנייה הייתה כשעלתה ליפה לבמה עם ז'קט וחצאית של דגל אנגליה, חולצה לבנה מכופתרת ומעליה טופ זהוב עם פונפונים שחורים. ההומאז' היה ברור - נוסטלגיה ללוק האייקוני של ג'רי האלוויל מה"ספייס גירלס" בשמלת הדגל הקצרצרה.

דואה ליפה. רויטרס
הומאז' לג'רי האלוויל. ליפה על הבמה/רויטרס

הארי סטיילס

האיש החביב באירוע, שכן ירד לנו חלק בגרון וקשה ללא לסמפט אותו אישית ואופנתית, הוא הארי סטיילס המשגע שקטף פרס על "Watermelon sugar". חליפת הרטרו החומה מקולקציית סתיו 2021, מבית גוצ'י כמובן, הגיעה בגווני חום, חמרה ולבן עם ז'קט בכפתור כפול ומכנסי פדלפון, סניקרס של גוצ'י ותיק בחום שוקולד שאחז בידו עמוסת הטבעות. תענוג.

טיילור סוויפט

טיילור סוויפט (שזכתה בפרס האייקון הגלובלי) גם כן הגיעה לטקס שנערך בלונדון בחליפת שני חלקים מנצנצת של מיו מיו - גופיית בטן עם עיטורי אבנים ופאייטים וחצאית מקסי תואמת בגזרה גבוהה. לא השתגענו, אבל בסדר.

עוד בוואלה!

דואה ליפה בשער רותח לרולינג סטון

לכתבה המלאה

להקת "חיים"

מי שכן עניינו בפשטותן, אבל דייקו בהחלט, היו הבנות ללהקת "חיים" הפופ רוק אמריקנית-ישראלית מלוס אנג'לס - אסתי, דניאל ואלונה. שלושה לוקים מינימליסטיים של דה-רואו, המותג של האחיות אולסן, בשחור ושמנת, המשלבים בין אפודה על חולצה מכופתרת ומכנסיים מתוחכמים, חליפה שחורה קלאסית, צווארון גולף וחגורות דקות תואמות לשלושתן. אהבנו מאוד.

להקת חיים. רויטרס
מדויקות בדה-רואו. זכו בפרס הלהקה הבינלאומית הטובה ביותר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully