וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערורייתית: מייגן פוקס הגיעה בלנז'רי וחולצת 'סקס'

עודכן לאחרונה: 18.1.2022 / 9:34

שמלת מיני מתחרה, מכנסי עור ושרוכים עם צ'וקר מוגזם וחולצת בטן שעליה הכיתוב 'סקס'. קבלו את עלילותיה של מייגן פוקס בשבוע האופנה במילאנו, כשגם הצמוד משין גאן קלי נותן עבודה. הוא לעומתה - דווקא הפתיע לטובה

פייר, הרגע הכי מעניין מבחינתנו עד כה על המסלול בשבוע האופנה במילאנו היה כשג'ף גולדבלום, קייל מקלכלן ועוד אושיות נוסטלגיות צעדו על המסלול של פראדה במעילים עוצמתיים מעוטרי פרוות ובעלי צללית אייטיז מובהקת. היציאה הלא רגילה מבית מיוצ'ה פראדה וראף סימונס העומדים מאחורי עיצוב הקולקציה, הצליחה לייצר באזז אופנתי שמשרת היטב הן את הקולקציה והן את הגברים הנכונים.

אך באותה העיר גם דוהרת לה המאורסת הטרייה מייגן פוקס (35), שכרגיל מצליחה למשוך אש וכותרות תודות לסטיילינג המצועצע והשערורייתי בחסות מייב ריילי. איך עם היילי ביבר יוצא ככה ועם הפוקסית אחרת אתם שואלים? כי זה האדם הלובש את הבגד.

עלילותיה של פוקס במילאנו החלו ערב תצוגת אופנת הגברים של דולצ'ה וגבאנה לסתיו-חורף 2022 כשהיא מלווה את החצי השני שלה, משין גאן קלי (31), שהופיע על המסלול. הלוק הראשון הוא ללא ספק הומאז' לזמרת אליה, שרק מביני העניין יבחינו בקווים המשיקים, עם מכנסי עור בגזרה נמוכה שלאורכם שרוכים ובחלק העליון בגד גוף תחרה שקוף שממנו מבצבצת עוד חזייה, הכול על טהרת השחור מבית דולצ'ה וגבאנה כמובן. נגיעות אקססוריז כסופות של צ'וקר עבה וחגורה תואמת עם נעלי סטילטו שחורות. קרקס? דפנטלי, ועוד לא ציינו את התיק.

לוק שני היה כבר כניסה מתקדמת לחדר המיטות עם שמלת מיני בעלת שרוולים ארוכים כולה תחרה שחורה ומתחתיה תחתוני תחרה בגזרה גבוהה וחזייה תואמת. נקודת האור, אם אפשר לקרוא לזה ככה, הגיעה בעומס השרשראות מפנינים וזהב צהוב עם תליונים בהטבעת דולצ'ה והשיער השחור והעוצמתי של פוקס בתוספת ליפסטיק אדום.

נוכחות אחרונה, נכון לשעה זו, הייתה של מייגן בארוחת ערב יוקרתית שאירח בית האופנה לשם הגיעה במעין שמלת מיני שבמרכזה תחרה שחורה (מוטיב חוזר בקולקציה המדוברת ובכלל אצל המותג האיטלקי) עשויה ריב ובחלקה העליון המילה SEX באבנים כסופות, ושוב, אותו צ'וקר מיותר. השיער נאסף לצמה ארוכה מלאכותית וגם סנדלי פלטפורמה גלקטיים סגרו את הלוק.

עוד בוואלה!

כן, זו הייתה השנה המוגזמת של מייגן פוקס

לכתבה המלאה

ה'בלונד דון', כך הוא קורא לעצמו, מיסטר משין גאן קלי, דווקא הפתיע אותנו לטובה. קלי לרוב מופיע בלי חולצה, אז הפעם, כשהחליט לעלות על שתי חליפות מחויטות מבית דולצ'ה היה עם מה לעבוד. חליפה ראשונה על המסלול לבנה, כולה מעוטרת פנינים כשבשרוולי הבלייזר גם עיטורי ניטים ומתחתיו גולף לבן שעליו הולבש צ'וקר כסוף. קלי גם הגדיל לעשות וענד תכשיט שפה נופל שממנו משתלשל לוגו המותג. אם תביטו היטב, מתחת לכל התחפושת הזו עומד בחור ממש, אבל ממש יפה.

עוד על המסלול, לוק שהמשיך גם לארוחת הערב עם הארוסה, כולו על טהרת השחור משובץ אבני סברובסקי עם בלייזר בכיפתור כפול וכתפיים רחבות, שוב תכשיט השפה בתוספת כפפות מנצנצות תואמות.

אחרי טקס האירוסין המפתיע, בו שתו השניים דם וקלי עיצב לפוקס טבעת סימבולית ומעניינת, פלוס הנוכחות המורגשת בשבוע האופנה במילאנו נראה שלזוג הזה יש עוד מה לתת. כל פעם שנדמה כי הגענו לגבהים חדשים ב'שואו אוף' - הם עולים עוד שלב. מקוות שניפגש גם בפריז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully