וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החזייה שהסגירה: בר רפאלי היא הפרזנטורית החדשה של מותג הלבשה תחתונה

עודכן לאחרונה: 18.1.2022 / 18:13

סטורי אחד ובו שלוש חזיות תחרה אותו העלתה בר רפאלי הוביל למסקנה ברורה - יש קמפיין לנז'רי באופק. ברכות, אחרי ירדן הראל ובר זומר הדוגמנית המצליחה היא הפרזנטורית החדשה של רשת פמינה המקומית. פרסום ראשון

כנראה שהכתובת הייתה בפיד, עם לא מעט ספוילרים בשבועות האחרונים. זה התחיל בלוק הסילבסטר שם שילבה בר רפאלי חולצת פאייטים של איב סן לורן שמתחתיה בצבץ ברלט שחור מתחרה, בשילוב ג'ינס ליוויס נמוך של RE/DONE שמחזק את קאמבק הטרנד השנוי במחלוקת מהניינטיז.

לפני ימים ספורים העלתה ברבור עוד תמונה של חולצה שקופה נוצצת ומתחתיה חזיית תחרה שחורה פלוס תיק קרוסבאדי של זאדיג אנד וולטייר, ואז הגיע הסטורי של היום (שלישי). שלוש חזיות בגווני קפה, ורוד בהיר ושחור עם בשורה די ברורה - יש קמפיין לנז'רי באופק.

בר רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
החזייות שהסגירו - בר רפאלי היא הפרזנטורית החדשה של פמינה/צילום מסך, אינסטגרם

אחרי רוסלנה רודינה, בר זומר וירדן הראל - בר רפאלי היא הפרזנטורית החדשה של מותג ההלבשה התחתונה הישראלי "פמינה". רפאלי (37), שמדגמנת וגם שותפה פעילה בהודיס ומותג המשקפיים קרולינה למקה, תקבל כשש ספרות בעבור הקמפיין הנוכחי, עם אופציה להארכת חוזה - כמו כל טאלנט ראוי.

ובכן, רפאלי בלנז'רי זה לא רפאלי בבגדי יוגה ואימוניות, ואם ננתח לרגע את המהלך האסטרטגי מאחורי הליהוק - מדובר בקפיצת מדרגה רצינית מאוד עבור המותג הישראלי שפועל כיום גם כמתכונת אונליין וגם עם פריסה רחבה של חנויות בקניונים.

עוד בוואלה!

בר רפאלי התחילה, ואז הבנו - זו החולצה של העונה

לכתבה המלאה

בשנתיים האחרונות רפאלי מחזקת את מעמדה כאושיית אינסטגרם עם קז'ואל שיק מוקפד ופיד ערוך היטב כיאה לפאשניסטה שמתהדרת במותגי יוקרה. בין השאר, לא רק. רק הגיוני כי מעבר לתמונות הקמפיין שישוחררו ויצליחו לעורר עניין בקרב הקהל (סתם, השערה שכזו), לעוקבות תהיה גם את האופציה לראות כיצד רפאלי ממשיכה לערבב הלבשה תחתונה מאופקת בשאר הלוקים שלה.

טרם התקבלה תגובה רשמית עד לפרסום הידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully