וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי בלוק סילבסטר שלא משאיר מקום לספק - הג'ינס הנמוך חוזר

עודכן לאחרונה: 19.5.2022 / 13:09

הלוק של בר רפאלי לערב הסילבסטר הוא התראת קאמבק לטרנד שלא בטוח שכולנו מוכנות לו, אך יכול להיראות טוב כשנעשה נכון. מכנסי הג'ינס הנמוכים חוזרים וכן, אפשר לצלוח את הגזרה השנויה במחלוקת. רק תלמדו מברבור

הדוגמנית המצליחה ואשת העסקים בת ה-37 השכילה לשדרג בשנתיים האחרונות את סטטוס הסטייל שלה ולמצב עצמה כמלכת הקז'ואל-שיק הבלתי מעורערת, הידועה בחיבתה לדנים (של מותגי יוקרה כמובן). בר רפאלי מצליחה להפוך כמעט כל הופעה שלה בג'ינס, בין אם פומבית או בפיד האינסטגרם המתוקתק שלה, לשיח חם בסצנת האופנה המקומית ואף מביאה בשורה, או לכל הפחות מצליחה להחזיר עטרה ליושנה לטרנדים שנזנחו מאחור, בדיוק כפי שעשתה באאוטפיט הסילבסטר הנוצץ.

בר רפאלי. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
שנה טובה מתוקה! בר רפאלי בלוק סילבסטר משגע/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

הסטייליסט המוערך סיימון אלמלם הרכיב לברבור אאוטפיט מטריף ממותגי פקטורי 54 שמלבישים אותה תכופות, ויצר לוק סקסי אך מאופק לחגיגת הסילבסטר. בג'ינס ליוויס משובח של RE/DONE, מותג אמריקני שממחדש דנים אייקוניים לכדי פיס ייחודי, שהודות לעובדה שהם אוברסייז חשפו בטן תחתונה חטובה והיוו קנבס אינדיגו בייסיקי מצוין לשאר הפריטים הנוצצים שהצטרפו לחגיגת סוף השנה שלה.

חולצת מעטפת משגעת מפאייטים של YSL נתנה הצצה לברלט סקסי מתחרה, תיק משובץ קריסטלים אול אובר של המותג הרותח אלכסנדר וונג, עגילי סטייטמנט בצורת משולשים, וחגורה שחורה קלאסית שהקפיצה אפילו יותר את הג'ינס המושלם מלכתחילה.

עוד בוואלה!

ושום מילה על הקורונה: שמלת החג ההיסטרית של בר רפאלי

לכתבה המלאה

תופעת הניינטיז שאהבנו לשנוא, הלוא היא מכנסי הג'ינס הנמוכים הנמנים על מה שמכונה אופנת Y2K, הפציעה בחיינו בקולקציית הביכורים של אלכסנדר מקווין המנוח בשנת 1993 ושלטה ביד רמה (כלומר במותן נמוכה) במשך עשור שלם. על אף שרובנו היינו שמחות להשאירה מאחור, יחד עם שאר חוויות התיכון המפוקפקות שלנו, מסתמן שמגמת הג'ינס הנמוך כאן להישאר והחדשות הטובות? הפעם היא חוזרת בצללית נכונה ומאופקת יותר כשהסוד הוא ראשית, לא לבחור בגיזרה נמוכה פרופר אלא נהפוך הוא - ללכת על ג'ינס mid rise בצללית ישרה (לא פדלפון) ולקחת אותו במידה או שתיים מעל למידה הקבועה שלכן, שייצור צללית באגי רפויה. שנית, לבחור במכנסי דנים נקיים מקרעים מוגזמים, קשקושי אלמנטים ושאר ירקות. שלישית, לצוות את הג'ינס לחולצה באורך הנכון, בשאיפה לרווח קטן אך מספיק נוכח בין הג'ינס לטופ. להלן - ברבור.

בר רפאלי. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
נמוך אבל נכון - ג'ינס ליוויס משובח של RE/DONE/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

למעשה בשלוש השנים האחרונות תחזיות אופנה חזרו והבטיחו (או איימו, תלוי את מי שואלות) שהג'ינס הנמוך הידוע לשמצה ממש תכף חוזר לארוננו, אבל הקהל רקעה ברגלה ודי התעלמה שכן נשים העדיפו להישאר עם הגזרה הנוחה והבטוחה שחובקת מותן בינונית עד גבוהה, ורק קומץ פאשניסטות וידועניות התנסו בטרנד.

כבר בנובמבר האחרון כשראיינו את מארי נילסון, מעצבת הקונספט במטה שטוקהולם של אנד אדר סטוריז לרגל פתיחת החנויות בקניוני עזריאלי ת"א וירושלים, היא התריעה שקו המותניים שהיה גבוה במשך הרבה מאוד זמן מתחיל לאט לאט לרדת ושכדאי להישאר עם ראש פתוח למגמת האופנה הזו. גם מסלולי האופנה שהציגו לאחרונה קולקציות Ready To Wear לא השאירו מקום לספק שהטרנד הממוחדש פה להישאר (ככל שנסכים להתמסר או להתנסות בו כמובן) כפי שנראה בתצוגות של מיסוני, בלומרין, Vaquera, מולי גודארד ו- MSGM לאביב 2022.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully