וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ני מהבלוק, רק טובה יותר: מאיפה הלוק הרותח של הדיווה?

עודכן לאחרונה: 19.5.2022 / 13:09

ג'יי לו פתחה את סוף השבוע בהומאז' עדכני לסטייל מהברונקס שזוהה עמה בשנות האלפיים המפוארות. נראה פשוט ליישום? ובכן גם אאוטפיט קז'ואל צריך לדעת להרכיב בקפידה, עם נגיעה יוקרתית כמובן. הנה כל הפרטים על הלוק

ג'יי לו. אינסטגרם, צילום מסך
הומאז' לברונקס. ג'יי לו בבגד גוף לבנדר עמוס כיווצים/צילום מסך, אינסטגרם

ג'ניפר לופז בת ה-52, שמתחזקת זוגיות לוהטת ופוטוגנית עם בן אפלק אליו התקמבקה בקיץ האחרון, חוזרת עם עוד לוק לוהט ששיתפה באינסטגרם שלה בשישי האחרון ל-192 מיליון עוקביה וחתמה בכיתוב "לה-לה-לבנדר" והאשטאג "שישי שמח". השמועה בביצה ההוליוודית אומרת שבקרוב אנחנו צפויות להתבשר על אירוסין של הפאוור קאפל "בניפר" ועד שמלת הכלה נותר לנו ללרלר ולהתפעל מתופעת הטבע בגרסה הקז'ואלית יותר.

הסטייליסט הצמוד רוב זנגרדי בחר ללופז בגד-גוף בצבע לבנדר רענן מבריק עם מפתח וי עמוק וכיווצים המחמיא לגזרה המשגעת שלה, וציוות אליו ג'ינס כחול כהה בגזרת פדלפון ומותן גבוהה, שניהם מקולקציית סתיו 22 של המותג Et Ochs. בתמונה השלישית בפוסט מציצים סנדלי פלטפורמה של DSW (רשת איתן לופז משתפת פעולה), סגנון נעליים שהדיווה הענקית אך הלא מאוד גבוהה מחבבת בעיקר לאירועים מתוקשרים.

בגיזרת הבלינג שסוגר את הלוק, איך לא, זנגרדי העמיס על צווארה של היפהפייה שרשראות באורכים ובמסות שונות לכדי מראה השכבות הטרנדי, ולא חסך בצמידים וטבעות. כל התכשיטים של המותג הנחשק Foundrae, אשר מעצב קולקציות מזהב 18 קראט ויהלומים המושתתות על סמלים ותליונים "שמספרים סיפור". מה אנחנו מבינות? שמדובר פה על "סיפור" של כארבעים אלף דולר שהמגה-טאלנטית עונדת.
ואף מילה על שמועת הריטוש התורנית ביש השמאלית, וגם לא על המעיל עליו יושבת לופז בתמונה השלישית שרק נותר לנו לקוות שהוא מפרווה מלאכותית. כמו תמיד עור הפנים זוהר עם מעושן ברונזה בעיניים וניוד בשפתיים, ושיערה הדבשי אסוף לאחור בגולגול.

עוד בוואלה!

ג'יי לו רומזת לבן אפלק עם שמלת כלה על הבמה

לכתבה המלאה

המראה הרך והנינוח הוא שינוי משמעותי מהלוק האדג'י יותר שהפגיזה שני פוסטים אחורה. מוטיב השרשראות מיקס אנד מאץ' יוקרתי נוכח גם שם עם תכשיטי בולגרי ו-Foundrae, שהשלימו את וייב הרוק-סטארית שהיא כשלבשה סט סקסי מעור שכלל טופ קטנטן וז'קט בייקר מעל (של Et chos גם כן), מכנסי קרגו אוברסייז לבנים, שיער אסוף מתוח עם קוקו מפואר ואיפור נועז יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully