וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנה לליל וולנטיין? זה מה שצבע ההלבשה התחתונה שלך מעיד עליך

14.2.2022 / 0:01

יועצות מין וזוגיות חושפות מה צבע ההלבשה התחתונה שלכן מעידה עליכן כיוון ש"צבעים הם צורת תקשורת לא מילולית משמעותית בהגדרת מצב הרוח שלנו" - ובנות, לעולם אל תלבשו ירוק

ריהאנה מציגה את ליין הלנז'רי שלה/Savage X Fenty

רגע לפני שאתן בוחרות את סט ההלבשה התחתונה המושלם לליל הוולנטיין הערב, אולי כדאי שתדעו מה צבען של התחתונים והחזייה שבחרתן משדר לבןבת הזוג שלכן - ולפי יועצות המין והזוגיות, ברברה סנטיני וטטיאנה דיאצ'נקו, הצבע מעיד עליכן הרבה יותר ממה שחשבתן.

"בין אם זה אדום חזק או שחור בסיסי, צבעים יכולים לעורר המון רגשות", מסבירה ברברה ל-Fabulous, "צבעים הם צורת תקשורת לא מילולית משמעותית בהגדרת מצב הרוח שלנו. הצבע הנבחר נותן פרטים נוספים על האישיות, הרגשות והתחושות שלנו".

אז זה מה שצבע ההלבשה התחתונה שלכן מעיד עליכן:

שחור - אלגנטי, שיקי ומתוחכם

סוואג' פנטי תצוגת אופנה ריהאנה אירינה שייק. GettyImages
סוואג' פנטי תצוגת אופנה ריהאנה אירינה שייק/GettyImages

בחירה בהלבשה תחתונה שחורה עשויה להעיד על "דמות אסרטיבית ובטוחה בעצמה" אמרה ברברה והוסיפה ש: "תחתונים שחורים הן דבר נפוץ. זה אחד הפריטים הבסיסיים בארון הבגדים שלנו - והם מאפשרים יצירת אווירה לוהטת ומאוד מפתה". גם טטיאנה מסכימה שהצבע השחור הוא "קלאסי, אלגנטי, שיקי ומתוחכם". היא הוסיפה: "כשאת רוצה לתת תחושה של מסתורין ולהראות שאת זו שמחזיקה בכוח, בחרי בתחתוני משי שחורים או בתחרה שחורה".

סגול - אלגנטי, מלכותי ויוקרתי

סוואג' פנטי תצוגת אופנה ריהאנה. GettyImages
סוואג' פנטי תצוגת אופנה ריהאנה/GettyImages

טטיאנה דיאצ'נקו, בלוגרית סקס ויועצת זוגיות ב-dimepiecela.com, טוענת שהבחירה בסגול להלבשה תחתונה היא די פופולרית. "סגול הוא אחד מצבעי ההלבשה התחתונה האהובים על נשים - והצבע האהוב ביותר לשנת 2022", אמרה טטיאנה, "באופן מסורתי, סגול נקשר למלכות ויוקרה. הוא יקר ונדיר באופן טבעי. עם זאת, תחתונים סגולים מציגים משיכה נשית ורומנטית. אם את אוהבת סגול, כנראה שיש לך טעם מאוד יקר. הלבשה תחתונה בצבע סגול מסמלת מלכותיות, אלגנטיות ורומנטיקה - תלבושת מושלמת לדייט".

אדום - תשוקתי, לוהט ואינטנסיבי

דוגמנית בהלבשה תחתונה בצבע אדום. Giphy
דוגמנית בהלבשה תחתונה בצבע אדום/Giphy

אדום הוא צבע שמעיד על תשוקה, משיכה ואינטנסיביות, טוענות היועצות. באותו האופן ששפתון אדום מושך תשומת לב לשפתיים שלנו, ברברה וטטיאנה טוענות שהלבשה תחתונה בגוון אדום מעידה על התלהבות ותשוקה עזה. לכו על אדום אם אתם מצפות ללילה לוהט.

ורוד - תמימות, נשיות ובוסריות

אם ורוד הוא הצבע שלך כשזה מגיע להלבשה תחתונה, סימן שאת "תמימה ומתוקה". הן הסבירו: "בעוד שהאדום צועק -הוורוד לוחש. ורוד מעיד על עדינות וקלילות. זה צבע נשי, צעיר ותמים. ורוד עז ופוקסיה הופכים אאוטפיט שכולו שחור לקצת יותר פאן".

כחול - נאמנות, חיבה, נינוחות

הלבשה תחתונה בצבע כחול היא בחירה פחות מיינסטרימית מאדום או שחור - וייחודית. היועצות מסבירות: "מאז ימי הביניים, כחול היה סמל לנאמנות. אם את רוצה להפגין נאמנות, להראות שאהבתך מיועדת רק לו - לבשי כחול סגרירי, רגוע ונינוח".

והצבע האסור: ירוק - תשוקה, משיכת תשומת לב וקנאה

דוגמנית בהלבשה תחתונה בצבע ירוק. Diana Grytsku, ShutterStock
על אף שזה אחד הצבעים החמים - אולי לא בחדר המיטות?/ShutterStock, Diana Grytsku

יש סיבה שאומרים 'ירוק מקנאה', טוענות היועצות, וזאת משום שגוון הברקת מייצג בדיוק את זה - קנאה. בעוד שלצבע הירוק יש גם גם תכונות חיוביות והוא משדר תשוקה ופראיות, הוא מקושר לרוב לקנאה שהיא תכונה פחות מעוררת משיכה. ולכן עדיף לוותר עליו הלילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully