וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמתן לב לכיס הקטן בחזית התחתונים שלכן? זה הייעוד המפתיע שלו

7.12.2021 / 23:34

נשים רבות כלל לא שמו לב אליו ואחרות ראו והתעלמו, אך ידעתן שלכיס הקטן שבחזית התחתונים שלכן יש מטרה חשובה מאוד?

היידי קלום מדגמנת פריטים מליין הלנז'רי האישי שלה Heidi Klum Intimates, אביב 2016/אתר רשמי

מוקדם יותר השנה משתמשת רדיט תהתה מה עומד מאחורי סרט הפפיון הדקורטיבי בתחתוני נשים ומצאה מספר סיבות ביזאריות לקיומו. כעת עברו כולן להתעסק בתוספת עיצובית אחרת בתחתוני הנשים - הכיס הקטן שבחזית. בעוד חלק כלל לא שם לב לקיומו ואחרות ודאי שמו לב והתעלמו, מתברר שלתוספת העיצובית השנויה במחלוקת הזאת בהחלט יש מטרה חשובה - ולא, התא הסודי הזה אינו מיועד לאחסון חפצים קטנים, למקרה שתהיתן.

כיס בתחתוני נשים. Fashion101, פלאש 90
למה זה נועד?/פלאש 90, Fashion101

זו הסיבה שזה קיים

ה"כיס" שבחזית התחתונים נקרא באנגלית the gusset (הטריז) והוא נועד למעשה לצורכי היגיינה ומשמש כנדבך מגן של התחתונים שלכן. הוא עשוי לרוב מבד נושם מנדף לחות, כמו כותנה, שעוזר לשמור על איבר המין יבש ומאוורר. הוא גם בעל יכולת ספיגה גבוהה, מונע חיכוך - ומפחית את הסיכון לזיהום. חומרים סינתטיים אינם מספקים הגנה מפני שפשוף, זיעה וחיידקים, כך שתוספת הכותנה יכולה להיות הפתרון לבעיה שכזאת.

ד"ר שירין לחאני, רופאה קוסמטית ומומחית לבריאות אינטימית בחברת עלית אסתטיקה אמרה למגזין glamour: "כשאנחנו מסתובבות כל היום באותו זוג תחתונים, הגוף שלנו מייצר זיעה ולחות תוך כדי תנועה, ואז זה יכול להילכד בתחתונים שלנו - החיידקים בזיעה יכולים להיספג על ידי התחתונים שצמודים לאזורים האינטימיים כמו הפות ופי הטבעת, ולהצטבר שם. הצטברות זיעה זו יכולה גם לשנות את רמת ה-PH הטבעית של הנרתיק, אשר בתורה יכולה להגביר את הסבירות למצבים כמו זיהום חיידקי של הנרתיק, זיהום פטרייתי נרתיקי ודלקת בדרכי השתן. פטריות וחיידקים למעשה משגשגים במקומות לחים וחשוכים וחומרים מסוימים מהם עשויים תחתונים יכולים ליצור את הסביבה הלחה הזו - במיוחד אם אין את הבטנה הזו שתגן על הנרתיק".

אז מה כדאי לבדוק כשקונים תחתונים? ובכן, לדברי ד"ר לחאני, "את רוצה לחפש יכולת נשימה - חומרים כמו לייקרה וניילון בהחלט לא מאפשרים לנרתיק לנשום, ולמרות שלא תקבלי זיהום ב-100% אם תלבשי תחתונים העשויים מהחומרים האלה - כדי להפחית את הסיכון כדאי להימנע מהם."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully