וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיבלה אור ירוק: התמוגגנו מהלוק הבוהק של קייט הדסון

עודכן לאחרונה: 19.5.2022 / 13:01

כבר שנים שקייט הדסון, שחקנית, יזמת ובת למשפחת אצולה הוליוודית, מאמצת גישה הוליסטית כוללת שהיא נשבעת על פיה. כעת גם הסטייל מתכתב עם הנראות הרעננה ופאסון גורו הבריאות שהיא מתחזקת. שני לוקים בוורוד ובירוק מגנטו אותנו לפיד של ההדסונית היפה

קייט הדסון (42) תמיד עסקה בכושר על סוגיו ואף משתפת משגרות האימונים המועדפות עליה בפיד אינסטה שמונה 14.6 מיליון עוקבים. לא אחת סיפרה כי היא מאמינה שיופי ובריאות מתחילים מהאופן שבו אנחנו מתייחסים (בעיקר מתייחסות) לגופנו ומה שאנחנו בוחרים להאכיל אותו.

הדסון היא אימפריית יזמות מהלכת - בעלת ליין בגדי האקטיב Fabletics לנשים וגברים, אתר InBloom שמציע גישה הוליסטית כוללת לתזונה מיטיבה בחסות אבקות ושייקים תחת הכותרות הכי מגרות למי שבעניין הירוק-בריאותי (ללא הנדסה גנטית, על בסיס צמחי ומתחשב בסביבה). יש לה גם מותג וודקה גלוטן-פרי, איך לא, ובנוסף פודקאסט מצליח וחושפני עם אחיה אוליבר הדסון שנקרא "יריבות בין אחים" בתרגום חופשי.

העשייה הענפה נוטפת בריאות הזו, מתכתבת עם הלוקים ופלטת צבעים המשגעת שהדסון מפציעה בהם לאחרונה בעזרת הסטייליסטית הצמודה סופי לופז. לחשיפת שיתוף הפעולה של מותג השייקים שלה InBloom יחד עם רשת בתי קפה שיקית, הדסון לבשה לוק מונוכרומטי בירוק תפוח מהמם של כריסטופר ג'ון רוג'רס, שכל פריט בו יפה בפני עצמו אבל שילוב הטונים והמרקמים הופך את ההופעה למעולה פלוס.

חצאית מקסי פליסה בשני גוונים של ירוק, חולצה מכופתרת, ועל הכתפיים זרקה הדסון בנונשלנט סוודר אוברסייז צמרירי גס. כשיצאה לרחוב הניו-יורקי הקר ולבשה את הסוודר במלואו נרשמה התפעלות שיא. את ההופעה הייחודית (שלא הרבה מסוגלות להחזיק אם נודה באמת) חתמה הדסון במיקס אנד מאץ' של תכשיטי וינטג' ואחרים ממותגים שונים שמרביתם נגישים, כיאה למלכת הבוהו-שיק ומתחשבת בסביבה שהיא. השיער גלי beach waves סטייל, ואודם כתום שהוא בדיוק הקונטרסט שהיה הכרחי פה.

לרגל השקת אתר התזונה והבריאות שלה "InBloom", הסטייליסטית סופי לופז בחרה להדסון לוק ורוד-כתום, שאגב נחשב ללהיט השילובים שלוש שנים אחורה, וזעק (בקטע טוב) "אני פורחת ורעננה". שמלת ריב בוורוד סמוק מקולקציית אביב-קיץ 2022 של המותג PH5 העשויה מחומר בר קיימא, בדיוק כפי שהדסון מעריכה, ובעלת מחשוף רגל בסיומת גלית בגימור כתום, כמו גם אלמנטים נוספים בכתום במותניים ובגב.

את הלוק סגרו עקבי פאמפס בכתום מבריק של Paris Texas, עגילי חישוק וינטג' של Fox & Bond ושרשרת עדינה עם אבן טורקיז שנתנה זריקת צבע נוספת בצורה מתוחכמת ומעודנת. האיפור שנבחר עדין, הרי הדסון לא ממש צריכה יותר מזה, ורעמת התלתלים הבלונדינית שלה קיבלה אינטרפרטציה של טוסטר מסורק בקצוות.

עוד בוואלה!

מגה בייב: קייט הדסון בפיגורה מעוררת קנאה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully