וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר ה"אקס פקטור" היה מרדים - אבל מה עם הבגדים?

השרוולים של מירי מסיקה, האיפוק (הלא צפוי) של נטע ברזילי, חולצת הרשת של רן דנקר והחליפה הוורדרדה של לירון ויצמן - כל מה חשבנו על הלוקים מגמר ה"אקס פקטור", ספוילר - זיקוקי דינור לא יצאו מפה

מיכאל בן דוד מגיב לזכייתו ב"אקס פקטור לאירוויזיון"/רשת 13

ריאליטי השירה סוף סוף הסתיים ויש לנו מנצח - מיכאל בן דוד ייצג את ישראל באירווזיון 2022 ונותר רק להחזיק אצבעות שייבחר שיר שבאמת יצליח לעורר הדים, פלוס אאוטפיט ראוי לאיטליה.

לגבי המראות שהוצגו בגמר? מרוצות בטירוף לא היינו. השופטים והמנחה כן נתנו במה למעצבים ישראלים, אבל אף אחד לא הצליח להתעלות על השיעמום של השידור.

לירון ויצמן

מערכת הלבוש של המנחה נשלפה היישר מהקולקציה הרומנטית האחרונה של אלון ליבנה. חצאית מיני ורודה עם אלמנט מניפה בצד וז'קט תואם באורך המותניים. רק מה חבל? השוס האמיתי של הלוק, הקונכייה שעיצב ליבנה והונחה באלגנטיות על החצאית הושמטה לצורך השידור ולטעמנו זה בדיוק מה שיכול היה להקפיץ את האווירה המשמימה הזו. הנעליים היו של שני אימלדה אשר עוצבו במיוחד לגמר והותאמו (מדי) לחליפה של ליבנה, עגילים אלגנטיים של פדני, קוקו מוצלח של אדיר יעקבי ואיפור נקי ונכון של תהילה גוטליב.

אלון ליבנה. דור שרון,
הלוק מהמסלול של ליבנה פלוס הקונכייה/דור שרון

עוד בוואלה!

בנעליה: מה הסיפור של לירון ויצמן והסניקרס?

לכתבה המלאה

ספיר סבן

המשך ישיר ללירון ויצמן הייתה המתמודדת ספיר סבן עם שני לוקים של ליבנה. האחד גרסת השמלה לחליפה הוורודה של ויצמן והשני שמלת מקסי דרמטית בשחור. סוף סוף קצת תעוזה עם שמלת מחוך בגזרת סטרפלס ושסע עמוק, אותו השלימו סנדלים מנימליסטיים ונכונים, כשעל הידיים כפפות מעוטרות אבנים באווירת אוסקר.

ספיר סבן. סטודיו גילי אלגבי,
לוק דרמטי של אלון ליבנה/סטודיו גילי אלגבי
ספיר סבן. סטודיו גילי אלגבי,
משלימה את לירון ויצמן בגרסת השמלה. איפור-שיער של גילי אלגבי/סטודיו גילי אלגבי

נטע ברזילי

מפתיעה, מאופקת ולא בטוח נכונה לרגע הזה הייתה נטע ברזילי שהחליטה להתמתן בעזרתו של הסטייליסט איתי בצלאלי אחרי עונה שלמה של לוקים מוגזמים. שורה של אאוטפיטים פומפוזיים ומעייפים נרשמו לאורך התוכנית, אך לגמר לבשה השופטת שמלת מיני קצרה ומחמיאה בעלת כתפיים חשופות ושרוולים ארוכים של אלון ליבנה. פייר, לוק מעולה, אבל לכל דבר יש זמן ומקום. תאמצו את זה להמשך הדרך.

נטע ברזילי. יח"צ,
לוק מעולה, אבל אנחנו עדיין בגמר/יח"צ

מירי מסיקה

היחידה לעניין במקצת הייתה מירי מסיקה ששמרה אמונים למעצבות מבית סמפל וגם לגמר לבשה שמלה בעיצובן. שמלת קטיפה שחורה חושפת כתפיים עם פפיונים גדולים ולבנים בסיומת השרוולים. סטיילינג של סיון חימי, שיער וויבי מוברש לצד של מאור קידושים ואסי שדה ונגיעת ליפסטיק אדום של הלן אמויאל.

רן דנקר

אחרון חביב, שיפה בשמלה החדשה שלו ובכל אאוטפיט קיים, הוא רן דנקר שלבש חליפה שחורה של מעצב בגדי הגברים עלי מוהנא. חליפה המורכבת מבלייזר קרופ שחור, עם פתחים בידיים ומכנסי שרוול מבד כותנה. מתחת בצבצה גופיית רשת לוהטת, וזה היה עובד מעולה גם בלי הפתחים בידיים. באמת.

רן דנקר. יח"צ,
איזה גבר לוהט. רן דנקר בחליפה של עלי מוהנא/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully