וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכול עבד פה: קייט מידלטון שיחקה אותה בלוק נקי ומתוחכם

עודכן לאחרונה: 7.2.2022 / 8:27

קייט מידלטון ממחזרת שמלה בפעם השלישית, למזלה הרב - היא כל כך מדויקת שאנחנו בשלות כבר לעוד סיבוב. צווארון פיטר פן מעולה, חגורת מותן, גזרה שמחמיאה לסילואטה המושלמת ושיער מלכותי במידה

הלוקים השבועיים של קייט מידלטון לא נותנים לנו מנוח. למרות הבאזז שיצרה סביב הלוק האחרון והדי פשוט יש לציין, בו היא מעיפה מעצמה כל טיפת ממלכתיות בעזרת בגדי קז'ואל של אזרחית בריטית מן המניין. אנחנו דווקא בחרנו להתמקד באאוטפיט מלוטש בסטייל חורפי כלבבנו.

אזרחית מן המניין במעיל של מאסימו דוטי

הדוכסית מקיימברידג' מינוס הנסיך וויליאם, הגיעה ללוות את החותנים הנסיך צ'ארלס וקמילה הדוכסית מקורנוול (שרק השבוע קיבלה חותמת מקווין ליזי להיקרא "מלכה רעיה" אחרי מותה), לתערוכת אמנות ותרבות במזרח לונדון. קייט סימנה וי על עוד לוק פומבי ממוחזר, אך הפעם עם תחכומון בתסרוקת שהרימה לשאר הלוק האפור.

בסטייל מדויק למזג האוויר הלונדוני של פברואר, לבשה קייטי שמלת צמר טוויד אפורה מבית קתרין ווקר, כזו שבטוטאל מדגישה את קווי המתאר העדינים של הדוכסית. היא מתחילה בצווארון פיטר פן ניגודי שחור ומקופל, שרוולים ארוכים שנמשכים היישר מהדש על כתפיים רחבות ועדינות וסגירה של חגורת מותן עבה עם אבזם בולט, המתמזגת עם חצאית קפלים מתרחבת.

קייט מידלטון. GettyImages
הצווארון והחגורה משלימים את הגזרה המעולה/GettyImages

את השמלה הממוחזרת (פעם שלישית) שילבה עם זוג גרביונים אטומים ועקבי זמש עבים של מותג הנעליים האיטלקי ג'יאנביטו רוסי (כ-510 פאונד). בידיה אחזה בתיק יד מיניאטורי עם רצועה קצרה והדפס תנין שחור של מלברי (695 פאונד) - דבר שיוצא דופן בהתחשב בכך שלרוב מידלטון נוהגת להשתמש בתיקי קלאץ', אם בכלל.

קייט מידלטון. GettyImages
שמלה של קתרין ווקר, תיק של מלברי/GettyImages

ולחלק האומנותי - זוג עגילים בצורת טיפה, שקיבלה מפרינס וויליאם ב-2011 כאשתו לעתיד, עם התאמה מושלמת של טבעת ספיר כהה, שהיו שייכים בעבר לנסיכה דיאנה. את התלתלים הברונטים והקופצניים (שאנחנו כבר די מכורות אליהם) היא אספה לתסרוקת אלגנטית של חצי גולגול מתחזה למרושל, אבל בעצם מחושב ומדויק להפליא. שאר השיער נשאר פזור על כתפיה והיא פשוט נותנת ללוק לדבר בעד עצמו. האיפור המינימלי בהחלט לא גנב את ההצגה ואם אפשר שתמחזר את הלוק הנהדר הזה גם לפעם רביעית אנחנו ממש, אבל ממש בסדר עם זה.

קייט מידלטון. GettyImages
יש על מה לחייך חמודה. קייט מידלטון בלוק נהדר/GettyImages

עוד בוואלה!

מלאכית: קייט מידלטון חוגגת 40 בתמונות משגעות

לכתבה המלאה
קייט מידלטון. GettyImages
השיער מלכותי אך לא דודתי מדי. מידלטון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully