וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלאכית: קייט מידלטון חוגגת 40 בתמונות משגעות

הדוכסית מקיימברידג' חוגגת 40 וכיאה לאשת אצולה במעמדה פורסמו תמונות פורטרט מטריפות לציון המאורע. המעצב האהוב עליה מככב בכולן ויש גם מחווה לנסיכה דיאנה ולמלכה אליזבת

קייט מידלטון, פורטרט לגיל 40. פאולו רוברסי, אתר רשמי
פורטרט לגיל 40 - קייט מידלטון חוגגת/אתר רשמי, פאולו רוברסי

פורטרטים הם די עניין שבשגרה כשזה נוגע למשפחות המלוכה. רק לאחרונה, לרגל החגים, הפיצו המלכה לטיסיה, המלך והנסיכות את גלויית החג שלהם וגם הדוכסים מקיימברידג' לצד הילדים ג'ורג', לואי ושרלוט על רקע ההררי בירדן כשכולם לבושים במותגים אקסטרה נגישים.

מידלטון, שלאחרונה שומרת על נאמנות מובהקת לצבע האדום, שללא ספק גורם לה לזרוח, הצטלמה לבדה לראשונה לתמונות פורטרט שפורסמו דרך הצינורות המקובלים של בית המלוכה, לרגל יום הולדתה ה-40 שחל בסוף השבוע האחרון.

קייט מידלטון, פורטרט לגיל 40. פאולו רוברסי, אתר רשמי
מלאכית וענוגה באלכסנדר מקווין/אתר רשמי, פאולו רוברסי

אמן הפורטרטים, פאולו רוברסי, עומד מאחורי שלושת התמונות שפורסמו ובכולן נראית קייטי מלאכית וענוגה. האהובה עלינו ביותר היא זו בה הדוכסית לבושה בשמלת וואן-שולדר אדומה של אלכסנדר מקווין, בית האופנה האהוב עליה שמככב בכל נקודת ציון משמעותית בחייה. השרוול האחד שיקי ומלא נפח והעמידה הקלילה של קייט, פלוס ידיים בכיסים משחררת אותה מעט ממעמדה המחייב. עגילי היהלומים שמשלימים את הלוק שייכים למלכה אליזבת, כי מחווה זה עניין מתבקש.

עוד בוואלה!

פלוס טוויסט מפתיע: קייט מידלטון זוהרת בשמלת פאייטים ירוקה

לכתבה המלאה

בפריים נוסף, הפעם בשחור לבן, נראית מידלטון בשמלת שיפון משגעת של מקווין גם כן, עם כתפיים חשופות וקשירת פפיון אורגנזה בשני צידי הכתפיים. נסיכותית ומטריפה עם שיער גלי ורגוע ועגילי פנינים נופלים שהיו שייכים לנסיכה דיאנה המנוחה.

אחרונה חביבה, תמונת פנים מחויכת בה לובשת קייט עוד שמלה לבנה של מקווין, הפעם עמוסת ראפלס בחלקה העליון ושוב עם עגילי הפנינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully