וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיזון המושלם: אמילי רטאייקאוסקי רותחת בשמלה שחורה קטנה

17.2.2022 / 9:00

הטופ מודל שלא מפסיקה לעניין צעדה בתצוגה של מייקל קורס בשבוע האופנה בניו יורק, אך מעט לפני הגיעה לאירוע מתוקשר בשמלה שחורה קטנה וממש לא סטנדרטית. אמרטה עם האיזון המושלם בין חשוף לצנוע, בין סקסי למתוחכם, והאמת? זה יותר מוצלח מהביקיני שהיא כה אוהבת

אירועי טרום הסופרבול ופתיחתו הם בין האירועים הכי צפויים מדי שנה. מי שדאג לארח את מסיבת הסופרבול השנתית באיוונט אחר ולא פחות חם, הוא איש העסקים מייקל רובין, יו"ר ענקית הלבשת הספורט 'פנאטיקס'. גם לשם עטו שלל סלבס בהפקה יוקרתית וסגורה למוזמנים בלבד, שכללה הופעות מיוחדות עם השמות הכי גדולים בתעשיית הספורט, מוזיקה ובידור. מי שכמובן לא התפספסה לנו בדרכה לחגיגות היא אמילי רטאייקאוסקי (30) עם אאוטפיט מעניין משלה.

אמילי רטאייקאוסקי. GettyImages
אנחנו אוהבות אותך ככה. אמילי רטאייקאוסקי בפרואנזה שולר/GettyImages

כטופ מודל ואיי ליסט בעצמה, התייצבה יחד עם בעלה סבסטיאן בר-מקלארד בלוק שחור מהודק ומעניין. מצד אחד שמלת מיני צמודה קלאסית של המותג פרואנזה שולר (2,890 דולר) עם סגירת גולף ושרוולים עד המרפקים - עד כה מאופק. מצד שני, הקאץ' והחלק האומנותי שייחד את הפיס היו החרוזים האדומים בגדלים שונים, שנתלו ישירות מהשרוולים. מושלם.

אמילי רטאייקאוסקי. GettyImages
הבאלנאס המושלם - סגור למעלה, חשוף למטה/GettyImages

האפקט האדמדם לא הסתיים בשמלה. אליה צירפה סנדלי עקב עם שרוכים דקיקים קשורים בהצלבה על הרגליים, של המותג הטבעוני Femme (189 דולר). השלמה אחרונה ופחות בולטת היה תיק הקלאץ' השחור עם סגירת מעטפה של טיילר אליס (1,200 דולר) ואנחנו בשלות להכריז כי מדובר באחד הלוקים המוצלחים של אמרטה, ועד כמה שאנחנו אוהבות לראות אותה בביקיני יש כאן סגנון מתחכם וסקסי גם יחד, שמאוד שווה לה לאמץ.

אמילי רטאייקאוסקי. GettyImages
רגע אחרי התצוגה - מז'קט מנומר למעיל מזובר/GettyImages

מאירוע לאירוע ומשבוע אופנה לאחר, הצליחה לתת אמרטה דאבל שואו עם לוק מזובר ואטרקטיבי לא פחות. החיבה של אמילי לשלל פרינט החיות הוא לא חדש ובטח שלא מקורי, אבל איכשהו היא תמיד מצליחה לבלוט בזכותם ולהאריך להם את חיי המדף.

בדרכה לתצוגת סתיו-חורף 2022 של מייקל קורס, כחלק מפאשן וויק ניו יורק (בה צעדה עם פרינט אחר, גם אליו נגיע) הציגה סטריט סטייל אמרטה אולטימטיבי. מעיל מזובר בצבעי צהוב-שחור, שוב של פרואנזה, מעל גי'נס אוברסייז עם קרעים. בגזרת השוז שלפה סניקרס שחורות ופשוטות ביותר והשאירה אבק למגיעות האחרות, עם שילוב התיק הכחול שיצר קונטרסט הורס עם המעיל.

עוד בוואלה!

שוקו-בננה: אמילי רטאייקאוסקי מבשרת על הטרנד הבא

לכתבה המלאה
אמילי רטאייקאוסקי. GettyImages
מנומרת על המסלול של מייקל קורס בניו יורק/GettyImages

ברגע עלייתה למסלול, המזוברת החליפה להדפס מנומר של סט חצאית וז'קט בגזרה קצרה עם דשים רחבים. בתוך שעות ספורות, הצליחה להציג ורסטיליות בין סגנון הרחוב הקליל לגלאם של התצוגה. השבוע בסימן הלוקים של אמילי רטאייקאוסקי היה מהפנט כהרגלה, עם סיפתח לא רגיל של השמלה השחורה הקטנה והמוצלחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully