וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדול עליה? בר רפאלי דפקה איחור אופנתי

עודכן לאחרונה: 21.2.2022 / 17:11

בג'ינס משוחרר ומכופתרת אוברסייז משגעת הגיעה בר רפאלי לערב הפרימיירה של השקת הריאליטי על משפחתה. קריצה סקסית למותג החדש אותו היא מדגמנת כמובן שהייתה ומותגי על מכל טוב, וגם כניסה מרשימה רגע אחרי שהגברברים של המשפחה חיממו את השטח

בר רפאלי ודנים הם ככל הנראה סיפור אהבה הרמוני שכזה. היא אוהבת אותם, והם, כצפוי, אוהבים ומחמיאים לה בכל מידה, גזרה וצבע. את הג'ינס הנמוך של RE/DONE מבית ליוויס היא חנכה בסילבסטר, ואמש (ראשון) לרגל ההשקה הגדולה של ה"רפאליס" בהוט הגדילה לעשות עם ג'ינס יוקרתי ומשוחרר עוד יותר.

בר רפאלי. רפי דלויה,
אוברסייז גרסת בר רפאלי/רפי דלויה

באיחור אופנתי קל, אחרי שהגברברים של המשפחה רפי, דור ואון חיממו את צוותי התקשורת, הגיעו אימא ציפי בטוטאל לוק שחור וברבור בזיווג המושלם של מכופתרת גברית לבנה וג'ינס בשטיפה נעימה פלוס קרעים. אך לא היו אלה 'סתם' עוד ג'ינס ומכופתרת.

בר רפאלי. רפי דלויה,
ציפי בטוטאל לוק שחור, בר בזיווג המושלם של מכופתרת וג'ינס/רפי דלויה

סיימון אלמלם, הסטייליסט הצמוד, החליט ללכת על אוברסייז ביג טיים בדגם חדש של בלנסיאגה עם הרבה בד שמכסה את הנעליים ועם חולצה משוחררת עם פתח מגניב בגב (3,790 שקלים מפקטורי 54) שחושפת מקדימה ומאחורה חזיית תחרה של פמינה, מותג הלנז'רי החדש לו בר משמשת כפרזנטורית. יש כאלה שיגידו כי המראה הכולל היה מרושל מדי, והיו מעדיפים לראות את אותה חולצה עם ג'ינס פחות משוחרר, ואפילו להסתפק באיזה מאם מחמיא, אבל הייתה אמירה בטוטאל לוק הנכון הזה.

עוד בוואלה!

בר רפאלי בלוק סילבסטר שלא משאיר מקום לספק - הג'ינס הנמוך חוזר

לכתבה המלאה
בר רפאלי. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
ככה משגררים מותג. רפאלי והחזייה של פמינה/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

האקססוריז גם כן באו בול - חגורה מינימליסטית שחורה של בוטגה ונטה (1,390 שקלים), ששירתה יפה את החולצה שנתחבה אל הג'ינס, עגילים בקליעה מעור צהוב וזהב של בוטגה גם כן (2,190 שקלים) ותיק קריסטלים מנצנץ של אלכסנדר וונג.

לצפייה בפרק הראשון של "הרפאליס" בוואלה VOD

בר רפאלי. רפי דלויה,
גברית לבנה וג'ינס של בלנסיאגה, עגילים וחגורה של בוטגה ונטה/רפי דלויה
  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully