וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באד בוי: קרקס הסטייל של משין גאן קלי יפה להחריד

עודכן לאחרונה: 19.5.2022 / 13:05

עם לוקים אקסטרווגנטיים, תפקידים רבים בקולנוע, מותג לקים ללא מגדר וזוגיות מסוקרת עם מייגן פוקס - משין גאן קלי, הפרפורמר שמשלב בין ראפ ורוק, הפך בשנים האחרונות לאחת הדמויות המסקרנות בעולם המוזיקה והרכילות. דיוקן של אמן המגלם את אסתטיקת הפופ-פאנק

הוא כוכב ענק בארצות הברית שעבר דרך ארוכה מאז ימי הריב שלו עם אמינם. הראפר ושחקן הקולנוע מאוהיו משין גאן קלי (31) עסוק בימים אלה בלהיות מאורס למייגן פוקס (35), מככב בסרטים רבים שהוא מסרב לקדם, צעד על המסלול של דולצ'ה גבאנה והשיק מותג לקים ללא מגדר. מתחת לכל הקרקס הוא בחור מאוד יפה עם פנים מפוסלות ושיער בלונדיני הורס, ובעזרת הסטייליסט הצמוד אדם באלהיים מתחזק סטייל נועז שהולך עד הסוף - קעקועים, לק, עומס תכשיטים והופעות לבוש מורכבות ונוצצות הנעות בין רוק - לפאנק - לגותיקה. אין כאן הזמנה לנסות לחקות את המוחצנות הססגונית של קלי אלא לקבל השראה, וכל המגדרים מוזמנים.

משין גאן קלי. GettyImages
מתחת לכל הקרקס מסתתר בחור יפה תואר. משין גאן קלי/GettyImages

קלי (שנולד בשם קולסון בייקר) הספיק להופיע בכ-15 סרטים, כולל "קופסת הציפורים" ו-"העפר" בו מגלם את המתופף הידוע לשימצה טומי לי. המעבר שלו מראפ לפופ-פאנק מסתמן כהצלחה מסחררת, ולפי איגוד תעשיית ההקלטות האמריקני מכר 11.5 מיליון סינגלים דיגיטליים. קלי לא עושה שום דבר 'ליד'. תמיד הולך עד הסוף ועוד קצת, דוחק את חוקי האופנה עד לקצה ומעבר, וזה בא לידי ביטוי בכל אספקט בהתנהגות ובמראה. אך מתחת למעטה האיפור, הקעקועים, העמסת הפריטים והתכשיטים מסתתר בחור בלונדיני יפה שהשכיל לאמץ לעצמו פרסונה אקסטרווגנטית שממגנטת את קהל המעריצים, הפפראצי, תעשיית הבידור והאופנה, וגם את מייגן פוקס הארוסה הטרייה כמובן. הם הכירו לראשונה במרץ 2020 על סט הסרט האינדי "Midnight in the Switchgrass" ומשם הכול היסטוריה של הופעות זוגיות נועזות חושפות לשון על השטיחים האדומים.

מייגן פוקס, בילבורד. GettyImages
מתלקקים בכל הזדמנות. קלי והארוסה הטרייה מייגן פוקס/GettyImages

עם ארוסתו מייגן פוקס הוא חולק לא רק שתיית דם טכסית (כחלק מהאירוסין שלהם) אלא גם סטייל סקסי מוקצן עד שערורייתי לפרקים. למעשה די בולט כי הפוקסית "שדרגה" את הסטייל שלה כדי להתאים לסגנון אובר דה טופ של בן זוגה ולוקחת יותר סיכונים בבחירות לשטיח האדום. ולהיפך, לפני שקלי חבר לפוקס הוא עבר אבולוציה משלו בסטיילינג. פשפוש בתמונות שלו לפני 2019 מגלה כי נהג ללבוש לרוב טי-שירטים בשחור/לבן והשתמש בקעקועים הרבים שעל גופו כמוקד באמירה האופנתית שלו.

בטקס פרסי ה-VMA האחרון קלי גנב את ההצגה בחליפת שלושה חלקים אדומה מנצנצת של דולצ'ה גבאנה, וגולת הכותרת - פנינים בגדלים שונות שהודבקו על פניו המסותתות ותכשיט מפרקים עתידני על כף ידו. פוקס היממה לצידו בשמלת שקופה של מוגלר מעוטרת קריסטלים אדומים שהחמיאו למה שהפרפורמר לבש.

השחקנית מייגן פוקס והזמר משין גאן קלי. רויטרס
קלי בדולצ'ה גבאנה, מייגן במוגלר/רויטרס

נראה כי אדם באלהיים הסטייליסט הצמוד, שזכה לכינוי "אדריכל התדמית" של קלי, תמיד מתחיל איתו במוגזם ואז לוקח את זה עוד קצת לקצה, ואיכשהו הנוכחות המרשימה של ה'בלונד דון' היפה המתנשא לגובה 1.92 מטרים מצליחה להחזיק את כל העומס והידור היתר. עולם האופנה לא נותר אדיש ובחודש שעבר קלי צעד על מסלול בגדי הגברים של דולצ'ה גבאנה לסתיו 2022 במסגרת שבוע האופנה מילאנו, כאשר ארוסתו העריצה מהשורה הראשונה. באחד מתוך שלושת הלוקים שהחליף, קלי נצץ למרחקים בטוטאל לוק שחור מכוסה אבנים וכפתורים בולטים - ז'קט עם כתפיים אקסטרה מודגשות בשילוב עם מכנסי סקיני בעלי שליץ בסיומת שפגשו מגפונים מנצנצים גם כמובן. ושלא יחסר בלינג, היו גם כפפות מעטורות באלמנטים, תכשיט שפה מטורף ושלל עגילים על אוזניו.

זה לא סתם נראה שהאאוטפיטים של הפאוור קאפל הסקסי מסונכרנים. באלהיים מתאם לוקים לוהטים עם מייב ריילי הסטייליסטית של מייגן פוקס והם משתפים פעולה כדי ליצור הופעה מגובשת לשטיח האדום, כזו שתגלם איזושהי סינרגיה בין השניים. לטקס פרסי המוזיקה iHeart הזוג הסתנכרן בלבן וורוד עם נגיעות מתכתיות. קלי לבש חליפת ברמודה כסופה של קום דה גרסון עם גולף לבן מעוטר אבנים, כשמעל הכול ז'קט אוברסייז לבן מעוטר שרוך ופרפר בורוד, ענד תכשיטי TASAKI ואת ההופעה סגרו נעלי קומבט מוגבהים של המותג הירוק Virón וגרביים עם שלושה פסים בוורוד. האקסנטים הוורודים בלוק של קלי התכתבו עם מראה הברבי בוורוד לוהט שלבשה הפוקסית, כאשר האלמנטים הכסופים בהופעתה החמיאו בחזרה למערכת הלבוש שלו.

משין גאן קלי. GettyImages
מסונכרנים. משין גאן קלי בקום דה גרסון עם נגיעות ורודות/GettyImages

בדצמבר 2021, ובמקביל להשקת האלבום "כרטיסים לנפילה שלי", קלי השיק את המותג שלו UN/DN LAQR - ליין לקים פאנקיים חסרי מגדר שנועדו לבלוט. זה לא צריך להפתיע שבחר במיזם מעולמות הביוטי, לאור המראות המתקדמים אופנתית ומגדרית עמם מפציע לכל מקום. בין אם הוא 'עונד' פנינים על פניו או ציפורניים מגה ארוכות בצבעים ומרקמים שונים באדיבות אמנית הציפורניים שלו בריטני בויס, קלי מבהיר בכל הזדמנות שבכל הנוגע ליופי וסטייל הוא שם כדי לקחת סיכונים. גם בחזרות על הבמה, כשקלי לכאורה לא מתאמץ להשקיע, ההופעה שלו לא תשאיר אף עין בוחנת אדישה וזה אולי אחד הגברים הבודדים שיכולים להראות קול והכי רוק סטאר בסוודר צמרירי ורדרד עם כובע מצחייה בגוון תואם ומחרוזת פנינים.

משין גאן קלי. GettyImages
מכנסיים בפרינט פייזלי, סוודר כתמתם מתוכשט ונעלי שפיץ בוורוד עז/GettyImages

למשחק האולסטאר של ה-NBA השבוע באוהיו מולדתו, קלי הגיע בג'ינס שחור וסוודר אפור כהה, שניהם עמוסים באבנים צבעוניות שעוצבו בפאטרן מסחרר ודי ברור שזו עבודת יד שנעשתה במיוחד עבורו. הוא ענד עגילי פגיון כסופים ותכשיט שפה עם יהלום משתלשל (שניהם עם לוגו דולצ'ה גבאנה) והוסיף לחגיגה שרשרת קולר באותו הווייב. את הלוק חתמו נעלי פלטפורמה שחורות עם שרוכים לא תואמים.

משין גאן קלי. GettyImages
לוק עמוס אבנים צבעוניות עם תכשיטים של דולצ'ה גבאנה/GettyImages

מרגיש כי מתחת לכל הרוח והצלצולים של הפרפורמר שמעשן קנביס בראיונות, מופיע ללא חולצה על הבמה ומעורר פרובוקציות עם מייגן פוקס על שטיחים אדומים, מסתתר ילד טוב בתדמית המופרע. קלי לא נותן למגדר או לתכתיבים חברתיים לעצור אותו בדרך להשיג את הוויז'ן האמנותי שלו, מדובר על בחור שהוציא קולקציה של לקים, כן? הילה של ילד רע אותנטי שהופך מושך מרגע לרגע, ולנו נותר רק לחכות מה יעולל (כלומר ילבש) בפעם הבאה.

משין גאן קלי. GettyImages
לא מוותר על לק בציפורניים באף הזדמנות/GettyImages

עוד בוואלה!

שתתה דם וקיבלה טבעת: הכול על האירוסין של מייגן פוקס

לכתבה המלאה
משין גאן קלי. GettyImages
תמיד מתואמים בצבעוניות. קלי ופוקס/GettyImages
משין גאן קלי. GettyImages
ללא ספק מדובר באייקון. משין גאן קלי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully