וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב השמלה השחורה

25.2.2022 / 7:35

רונה לי שמעון בגרסת המיני, אירינה שייק עם שרשרת מחשופים בחזה ובגב, המלכה לטיסיה במראה מאופק עם ראפלס בצדדים וזואי קרביץ ממשיכה לסחרר עם מחשוף חזה מעניין. המון כוכבות בחרו השבוע בשמלה השחורה הקלאסית - אבל מי הכי עשתה לנו את זה?

בחורף ובקיץ וגם ביקום מקביל - שמלות שחורות הן כל מה שאישה צריכה. הפריט האולטימטיבי שסוגר לך פינות, ליומיום, ליציאות קלילות וגם לאירועים פנסיים. השבוע האחרון היה עמוס מכל הכיוונים בשמלה השחורה, כשכוכבות מכל רחבי העולם ורונה לי אחת, דאגו לנו למצג עדכני של השמלה השחורה הנכונה לפברואר 2022.

אירינה שיק

הפריטים הנצחיים נעשו לדקיקים, מתוחכמים וקרועים יותר גם במחלקת השמלות. כחלק משבוע אופנה לונדון, מיס שייק הגיעה לחגוג עם חבריה, עם שמלת מקסי שחורה מבית ברברי בעיצובו של הבסטי, ריקרדו טישי. דגם ארוך שרוולים עם סדרת קאט-אאוט מעגליים מקו הצוואר עד אמצע הבטן, שהוחזקו בחישוקי זהב. נגיעה אדומה לוהטת בשפתיים השלימה את המראה הסקסי והיא כמובן לא שכחה לשמור על התאמת התכשוט לאלמנט השמלה, עם טבעת קוקטייל פיסולית ועגילי חישוק.

זואי קרביץ

אחרי שלל חימומים, "באטמן" החדש יוצא לאקרנים ועם כל הכבוד לתשוקה לרוברט פטינסון, רוב העיניים נשואות לאשת החתול המטריפה, הלוא היא זואי קרביץ כמובן. לפרימיירה בלונדון דפקה הקרביצית שמלת מקסי שחורה של סן לורן (אלא מה) עם מחשוף גלי ופתחים מסקרנים ממש על החזה. השיער נאסף בקפידה עם פוני מסורק לצד שהדגיש את קו הלסת האלוהי של הבחורה הזו. הזוכה מבחינתנו בסיבוב הזה.

זואי קרביץ. GettyImages
אלוהית בסן לורן. זואי קרביץ/GettyImages

מנדי מור

השחקנית דאגה להביא את מראה הברונזה לגאלה השנתית של אמני איפור ומעצבי שיער בבוורלי הילס. שמלת כתף שחורה של סקיאפרלי, עם מחשוף מוחבא, הנתלה על חישוק רחב סביב צווארה ונמשך לזרועות, שילוב מדויק של סנדלי רצועות של אקוואזורה (625 יורו), וזוג עגילי יהלום קלאסיים של טיפאני אנד קו, כולל צמיד חפת עבה (לא פחות מ-29,500 דולר!!) שתאם בצורה מושלמת לחומריות השמלה.

רונה לי שמעון

בהמשך לשמלה של מנדי מור - אנחנו מקבלות עלינו לטובה את גרסת המיני של רונה לי שמעון לשמלמלה השחורה. שידור נוסף בו מציגה אאוטפיט סאטן נהדר של "אלכסנדר ווטייר" לפקטורי 54. צווארון קשירה הגולש לפתח צר לאורך כל בית החזה, עד למרכז בו מתרכז שאר הבד. תוספת חמימה של גרביון שחור מנומס, סטילטו שחורים מבית דיור ועגילי זהב ארוכים ומטפטפים של ה.שטרן.

רונה לי שמעון,. אינסטגרם רשמי,
סקסית באלכסנדר ווטיה. רונה לי שמעון/אינסטגרם רשמי

עוד בוואלה!

חם, רותח, לוהט: רונה לי שמעון הציבה רף חדש

לכתבה המלאה

לטיסיה מלכת ספרד

קווין אל, מלכת ספרד ואושיית הסטייל הממלכתי, סגרה את השבוע ביציאה מבידוד של בעלולי המלך פליפה. בסטייל פיקחי ולא פחות מאלגנטי של שמלת מידי, ליוותה אותו לאירוע גאלה בתיאטרון ריאל. הפיס הממוחזר מבית ארמני, הכי בייסיק שיש: גזרת טי עם צווארון עגול, וקריצה של שסע קטנטן בצד החצאית. לפשטות שבדבר, הוסיפה סטילטו מעור של מנולו בלניק ותיק קלאץ' של בוטגה ונטה.

לטיסיה מלכת ספרד. splash
פיס ממוחזר מבית ארמני. לטיסיה מלכת ספרד/splash

שרה ג'סיקה פרקר

הקארי בראדשו הפנימית של פרקר, הצליחה לתעל את עצמה לשמלה מבריקה של נורמה קמלי. היא הגיעה להתארח בתוכנית בידור, בגזרה צמודה בעלת שרוולים ארוכים, שבסופה נפתחת חצאית קפלים באורך מידי. יחד עם תיק באגט מפאייטים ורודים של פנדי (4,300 דולר) - שהוא חלק ממהדורה מוגבלת שיצרה עם המותג והשוז המעוטרות של המתג שלה SJP.

ג'ורדן דאן

היופי הבריטי של ג'ורדן הגיע לרגש בסיבוב סטריט סטייל בשבוע אופנה לונדון. אחד הלוקים שהכי משך את העין היה שמלת מיני שחורה של המותג ננסי דוג'קה - המתמחה בביזאריות טהורה. מדובר בפריט עם אינספור דיטיילס, על קו חיתוכי הקאט אאוט ולוחות רשת א-סימטריים ייחודים. בתפקיד המראה הסקסי, דאגה לשלב משקפי שמש מלבניים סטייל מטריקס. לסיום, פלפלה בזוג לובוטין עם קשירה, מעל גרביונים שחורים חצי שקופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully