וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק שימנע מהחזייה שלכן להציץ מהחולצה

14.3.2022 / 23:52

כוכבת רשת משתפת טריק שיסייע לכן להסתיר את הרצועות "המציצות" בתוך החולצה כך שלעולם לא ייחשפו בטעות. בעוד חלק מברכות אותה על הטיפ - אחרות מציפות בעיות

הטריק בעזרתו החזייה לא תציץ מהחולצה/@stylexfox

שום דבר לא יכול להרוס לוק יותר מרצועות חזייה שמבצבצות דרך החולצה, ועל אף שיש לבעיה הזו את פתרון הסטרפלס, רבות יודו שהן פחות מתחברות לרעיון או לא מתלהבות לרכוש סט חדש של חזיות. למרבה המזל, פאשניסטה נבונה מצאה שיטה להסתיר את הרצועות בלי שום מאמץ, כך שהחזייה לעולם לא תציץ לה מהחולצה.

כוכבת הרשת העולה של טיקטוק, @Stylexfox, שיתפה את הפתרון הפשוט שלה לבעיה, שם הוא צבר כמעט 9 מיליון צפיות תוך ימים ספורים בלבד. הטריק, על פי המשפיענית, מושלם לטופ צווארון מרובע, שידוע לשמצה בחשיפת רצועות החזייה. לדבריה כל שעליכן לעשות הוא לסובב את כל אחת מהרצועות פעם אחת ולהחדיר את הזרועות שלכן דרכן - מה שלמעשה ייקצר את החזייה והרצועות יהפכו צמודות ודחוקות יותר.

בסרטון ניתן לראות אותה מדגימה את הטכניקה, כשהיא לובשת טופ לבן ומתחתיו חזייה בצבע גוף. הרצועות אכן נותרות להן מתחת לחולצה מבלי לבצבץ החוצה.

עוד בוואלה!

מומחים מזהירים מ-3 טעויות נפוצות שכולנו עושות עם החזיות שלנו

לכתבה המלאה

ויש לה עוד טיפים לחזיות:

מעריצה אסירת תודה אחת הייתה בהלם עד כמה הטריק פשוט: ''בייביגירל, זה טיפ העשור, נקודה!''. אחרת הוסיפה: ''איפה היית כל חיי. תודה!". על אף המשוב החיובי מרוב הצופות, חלקן לא היו משוכנעות בשיטה וחשבו שהרצועות ההדוקות לא נראות נוחות על הגוף. ''זה נראה כמו עינויי. ממש לא", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "אני מרגישה שזה יחסום לי את מחזור הדם". צופה נוספת כתבה: ''ספרי על זה למידה ה-90F שלי. זה יעבוד רק לנשים עם חזה קטן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully