וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תתאימו את החזייה שלכן לשמלה עם גב פתוח - מבלי לאבד את התמיכה

עודכן לאחרונה: 2.2.2022 / 8:34

משתמשת טיקטוק חשפה כיצד ניתן להוריד את גב החזייה - בלי לאבד את התמיכה בחזה - ולצאת בשמלה עם גב פתוח בלי שיראו את הסוגר הלא סקסי של החזייה. כך תעשו את זה

ככה הופכים חזייה רגילה לכזו שמתאימה לשמלת גב חשוף/Tiktok/@kristinakacheeva

למצוא את החזייה המושלמת לשמלה עם גב חשוף - כזו שמגיעה גם היא ללא גב אך עדיין נוחה ומעניקה תמיכה טובה לחזה - זו משימה כמעט בלתי אפשרית. למשתמשת הטיקטוק קריסטינה קצ'יבה נמאס לחפש את החזייה ה"בלתי נראית" המושלמת - אז היא עלתה על טריק שימושי שאיתו אפשר להתאים כל חזייה לשמלה עם הגב החשוף שאנחנו כל כך חפצות בה ויעבוד מעולה עם טרנד הגב החשוף, שפופלארי גם בחורף הנוכחי.

בסרטון שצבר קרוב ל-6 מיליון צפיות, מדגימה קריסטינה כיצד ניתן להפיק את המירב מחזייה שכבר בבעלותכן ולהמיר אותה לחזייה חסרת גב תוך דקות ובלי הרבה מאמץ. היא מתחילה בגזירת הרצועה התחתונה של החלק האחורי של החזייה עם מספריים - ולאחר מכן תופרת (אפשר גם להדביק) את הרצועה המשוחררת של החזייה לחלק שהחזיק קודם לכן את הרצועה האחורית. על הפעולה הזאת היא חוזרת גם עבור הרצועה בצד השני של החזייה. מאוד כדאי לצפות בסרטון ההדגמה שלה כדי להבין בדיוק איך היא עושה את זה, אז הנה הוא:

ככה היא עושה את זה

לסיום קריסטינה דיגמנה את החזייה החדשה שלה על חלק עליון לבן כדי להראות כיצד היא יושבת בנוח על הכתפיים ותומכת בחזה - מבלי שיראו שום סימן לקיומה על הגב. היא גם מדגימה כיצד היא נראית בשמלה עם גב פתוח - ואכן לא ניתן לראות כלום.

את הרעיון היא שאבה ממנה:

הסרטון שלה צבר מאות תגובות, חלקן מפרגנות ואחרות פחות. "טריק נהדר", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "גאוני!!!". צופה נוספת התרשמה: "זה נראה כמו משהו שאני חייבת לנסות בעצמי". אחרות פחות התרשמו: "זה לא עובד. ניסיתי את זה בעבר. זה לא מרגיש נוח ואף פעם לא נשאר במקום הנכון", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "זה לא נראה תומך בכלל". צופה נוספת כתבה: "אם יש לך מידה A אז זה בסדר" ואחרת הוסיפה: "אני DD36, זה לא יעבוד עבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully