וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנות כבר לפורים? חנויות הקונספט שאתן חייבות להכיר

עודכן לאחרונה: 19.5.2022 / 13:06

אם גם אתכן פורים תופס כל שנה בהפתעה גמורה כשבידיכן הזמנה למסיבה הכי שווה בעיר - הגעתן למקום הנכון. איתרנו 5 חנויות קונספט שאתן חייבות להכיר, בהן תוכלו להצטייד בתחפושת הכי מקורית מלבוש עתידני, דרך לוק גותי ועד דמויות מסרטים

אין חג יותר מרים וצוהל מפורים, פעם בשנה שמתאפשר לנו להשתחרר מעכבות ולהתמסר לצדדים צבעוניים ויצירתיים בנו שלא רואים מספיק אור בשגרת החיים העמוסה. פורים זה לא הזמן למידתיות או למינימליזם רחמנא ליצלן, אלא הדרס קוד התנכ"י מכתיב ללכת על כל הקופה ובגדול - כמה שיותר גרנדיוזי, נועז או מצועצע ובדגש על מקוריות, כשהמיומנות הגדולה באמת היא לדעת לאתר פיסים ייחודיים שיוכלו לשרת אותנו גם אחר כך במהלך השנה.

בין אם נבחר בתחפושת מורכבת מכף רגל עד ראש או נסתפק בכמה אביזרים מדליקים כדי להתקשט, לבטח לא נרצה להיתקל ב-look alike על רחבת הריקודים במסיבת הפורים הכי שווה בעיר. לכן הפעם התרחקנו מהמחוזות המוכרים של מחסני תחפושות סטנדרטיים, ואיתרנו 5 חנויות קונספט לא שגרתיות שביכולתן לספק את פנטזיית התחפושות הכי פרועות או מקוריות שתעלו בדעתכן.

ארקטה, תחפושות פורים. יח"צ,
בין פאנק למידברן - תחפושות בארקטה/יח"צ

דמויות לא מהעולם הזה (ליטרלי)

אם חפצה נפשכן להרכיב תחפושת עם סטייל שלא מהעולם הזה (תרתי משמע) כדאי שתכירו את בוטיק ארקטה ((Arketa Official) - חנות קונספט ששמה לה למטרה לעורר השראה ולהניע אנשים. תמצאו שם תלבושות מורכבות נוטפות אדג' שהן ההפך הגמור מתחפושת בנאלית - בגדים אקסצנטריים ואביזרים גדולים מהחיים שנראים כהכלאה בין חיות מכושפות ליצורים סמי-אנושיים, משהו בין פאנק למידברן (מסיבות מדבר), בין החייזרי למלאכי סטייל ליידי גאגא בתקופות הפרועות שלה.
איפה: ניצנה 7, תל אביב
שעות פתיחה: א'-ה' 10:00-21:00 / יום ו' 10:00-16:00

ארקטה, תחפושות פורים. יח"צ,
בדרך לחלל. תחפושות ששווה לבדוק בארקטה/יח"צ

תלבושות תקופתיות מקוריות מימים עברו

הסיכוי שתזכו בתחרות תחפושות אם תגיעו בתלבושת עתיקה מקורית מהאוספים של הבובה זהבה גדול עד מאוד. מדובר בחנות וינטג' תיאטרלית הממוקמת בחיפה ולחלוטין שווה את הנסיעה אליה. בקומת הגלריה ישנו מחסן תלבושות המתפקד כל השנה ומשרת הפקות, תיאטראות, סרטים והצגות, ובפורים עומד כל המטמון הזה להשכרה למבוגרים בלבד. בחנות ניתן למצוא תלבושות המורכבות מפריטי לבוש וינטג' ובחלקם עתיקים שנרכשו מתיאטראות בעולם, כמו חליפת שוטר רומני מ-1980 או גלימת דרקולה מתיאטרון בודפשט. מדובר בתלבושות אותנטיות שעלותן המקורית מגיעה לפעמים אלפי שקלים, בעוד השכרת תלבושת מלאה (הכוללת כובע תקופתי או קרינולינה לניפוח) תעלה בין 200 ל- 250 שקלים. אצל הבובה זהבה גילינו ז'אנר תלבושות נוסף שמתאים לפורים ונקרא "סטימפאנק" - מערכות לבוש המשלבות בין התקופה הוויקטוריאנית לבין תקופת הקיטור ופסטיבלי המידברן, עם דמויות בסגנון מקס הזועם וצ'ארלי בממלכת השוקולד.
איפה: שוק הפשפשים רחוב שיבת ציון 68, חיפה
שעות פתיחה: כל יום בין השעות 10:00-17:00

חנות בובה זהבה, תחפושות פורים. יח"צ,
תחפושות תקופתיות ב"בובה זהבה"/יח"צ

גותי, פטיש וכל מה שאלטרנטיבי

בוטיק נוקס (NOX) הוקם ב- 2005 ובשנים הראשונות התמחה באופנה אלטרנטיבית,
פטיש, גותי, רוק ובקיצור כל מה שהוא לא מיינסטרים. במהלך השנים נוספו סגנונות נוספים, בעיקר בגדי נשים בגזרות בהשראת שנות ה- 30, 40 וה- 50. הבוטיק נושא לייבלים שונים וכן עיצוב נוקסי מקורי של הבעלים דנה ברק שכולל גם תפירה בהתאמה אישית. במחלקת הפטיש אפשר לאתר פריטים ייחודיים שירכיבו אחלה תחפושת שומטת לסתות לפורים - הרבה מחוכים, ויניל וספנדקס שנוטפים וייב פטיש-גות' מאדאם למרחקים. טווח המחירים במחלקת הפטיש הם 160-700 שקלים.
איפה: ידידיה פרנקל 44, בתל אביב
שעות פתיחה: ימים א', ב' ,ד', ה' 10:00-18:00 / יום ג' 12:00-20:00 / יום ו' 11:00-15:00

נוקס, תחפושות פורים. יח"צ,
גותי, פטיש ומה שביניהם. תחפושות בנוקס/יח"צ

עוד בוואלה!

כמעט פורים שמח: המלצות שתייה לחג

לכתבה המלאה

אסתטיקת הדולז האנושיות

השילוב המוגזם-מושלם בין עולמה האפל של אופנת הפאנק-גות' לבין הצבעוניות העזה, הילדותיות והעמסת היתר של אופנת ההרג'וקו היפנית מתגלמים לכדי ערבוביה מטריפה בחנות מיס סנשיין (Miss Sunshine TLV), הנמצאת בחזית האופנה האלטרנטיבית בישראל בשבע השנים האחרונות. בכל שנה לקראת פורים החנות מתקשטת בצבעוניות ייחודית ומקורית שמחזירים אותנו קצת לשנות השמונים והתשעים העליזות, וניתן למצוא בה (להרכיב למעשה) תחפושות סופר מקוריות לפורים, וגם השלמות מיוחדות לכל הופעה. מעבר לביגוד, לתחפושות ולאקססוריז למכביר, ניתן למצוא בחנות גם תוספות וצבעים לשיער ואפילו להתחדש בקעקוע או פירסינג על הדרך.
איפה: שינקין 5, תל אביב ובחנות האונליין
שעות פתיחה: ימים א'-ה' 11:00-19:00 / יום ו' 11:00-15:30

מיס סנשיין, תחפושות פורים. אופק בירנבוים,
תחפושות ססגוניות וגם השלמות מטריפות. מיס סנשיין/אופק בירנבוים

אם נישאר במחוזות הקונספט הבובתי, הסצינה של ביצ' פליז (Bitch Please) היא ה-מקום לאתר בו פריטי לבוש אובר דה טופ עם סקס-אפיל בלתי מתנצל שיאפשרו הרכבת הופעה נועזת לפורים, ואף יוכלו לשמש בהמשך כהשלמה ללוק ערב עם טוויסט ייחודי. מדובר בבגדים ואקססוריז נועזים, חלקם נטולי מגדר, המיועדים למעשה 'לבובות' (DOLZ) חיות, משמע מוגזם ומצועצע זה הדיבור: צבעים בוהקים ובדים מבריקים, מחשופים לרוב, צמוד זה מאסט אך גם אוברסייז, וייב האנימה שולט, והפלטפורמות נוסקות על חלל. החנות מחזיקה שלושה ליינים שבבעלות המעצבת והבעלים סתיו מונסקי: קולקציית הדגל של בגדים בייצור מקומי, ליין פריטים בעבודת ידה של המעצבת (לרוב מדובר בפיס אחד), וליין הווינטג' שאוצר פריטים שנתפרו ועוצבו מחדש. בשתי הקטגוריות האחרונות מסתתרים העיצובים הכי מטורפים ומסקרנים שכדאי להתעכב עליהם לכבוד פורים המלכה.
איפה: קניון דיזנגוף סנטר תל אביב, בנין B קומה 2 ובחנות האונליין

ביצ' פליז, תחפושות פורים. יח"צ,
הסצינה של ביצ' פליז היא ה-מקום/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully