וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורחת מפתיעה: גברת דאוטפייר דפקה הופעה בפאשן וויק בפריז

עודכן לאחרונה: 8.3.2022 / 10:09

בתצוגת הקולקצייה של בלנסיאגה בשבוע האופנה בפריז, חוץ מקים קרדשיאן ושאר האושיות שנהוג לראות באירועים כאלה בלט פרצוף אחד אייקוני מהעבר - אז מי נכנס לנעליים של רובין וויליאמס בתור גברת דאוטפייר והדהים אותנו?

הטריילר לסרט "גברת דאוטפייר"/20th Century fox

בתצוגה המדוברת של בלנסיאגה בשבוע האופנה בפריז בסוף השבוע, האירוע אליו קים קרדשיאן התעטפה באיזולרבנד ממותג, גברת דאוטפייר עצרה ואמרה, "הלוווו!". אמנם פניה לא היו מכוסות בציפוי עוגה כמו בסרט הקלאסי של רובין וויליאמס משנת 1993, אבל הן היו מלאות בתותבות, איפור וקצת זיעה חרדתית מהמפגש עם השמות הגדולים בעולם האופנה.

אלכסיס סטון בלבוש גברת דאוטפייר מגיעה לתצוגה של בלנסאיגה בשבוע האופנה בפריז. Pierre Suu, GettyImages
מי עומד מאחורי האשליה המטורפת הזו?/GettyImages, Pierre Suu

המוח שמאחורי האשליה, היא מלכת הדראג אלכסיס סטון (שנולדה בשם אליוט ג'וזף רנץ) שהפכה לאייקון של בלנסיאגה בתקופתו של המנהל האמנותי דמנה גוואסליה. בעקבות הקמפיין המשותף והסרט התיעודי שלהם ב-2021, זה היה רק טבעי שגברת דאוטפייר תדפוק הופעה באירוע הגדול.

"זו הייתה ההופעה הראשונה שלי, עם מותג ענק שעד כה רק הייתה לי עבודה מתמשכת איתו", אמרה סטון ל-PAPER, לאחר שהשתתפה בעבר בתצוגה של המעצב נטס גטי בימים שלפני הקורונה. "חשבתי שאם אני אעשה את זה, זה הולך להיות עם בלנסיאגה, אז זה היה ביתוק בתולים ממש נחמד".

זה היה רגע מונומנטלי עבור סטון, כמו גם עבור קהילת האופנה הגדולה יותר, כשתצוגת קולקציית סתיו 2022 של בלנסיאגה היממה את הצופים ועוררה רגשות אצל רבים מהם, כששאבה השראה מהמורשת הגיאורגית של גוואסליה ומהמצב העולמי לאור ההמתקפה הרוסית על אוקראינה.

"הדרך היחידה שבה יכולתי לתאר את זה היא 'מרגשת", אמרה סטון. "כשנכנסים נתקלים בדגל אוקראינה. דמנה הוציא מסר בנושא זמן קצר לפני התצוגה על החוויה שלו. הייתה תחושה אמיתית של רגש ומודעות".

"בינתיים אני שם לבושה כמו גברת פאקינג דאוטפייר", היא ממשיכה, ומכירה בצד המוזר של זה. "זה לא הדבר הכי מתאים כרגע, אבל זה הגיע בזמן שאנחנו, כאמנים, צריכים לנסות ולא להסיח את הדעת, אלא להשתמש במעט הקסם הזה שיש לנו כדי לגרום לאנשים לחייך".

מדהימה את צלמי הרחוב

גברת דאוטפייר עשתה בדיוק את זה, כשהיא מתחככת בכוכבים מהשורה הראשונה. "קים קרדשיאן ציחקקה מעט כשהיא חלפה על פני והייתה צריכה להסתכל עלי פעמיים", מספרת סטון על מעריצת העל של בלנסיאגה, שלרגל המאורע עטפה את כל גופה בסרט משטרה צהוב ממותג.

עוד בוואלה!

המדבקות של קיארה, הטופ של קים: שבוע האופנה במילאנו היה תענוג

לכתבה המלאה

"שום דבר לא זועק 'גברת דאוטפייר' יותר מאשר לבוש פרחוני של בלנסיאגה והיה לנו את זה עם זוג מגפי כסף כרום ממש אייקונים", אמרה סטון. "במילים של דמנה עצמו, השילוב של דאוטפייר ובלנסיאגה לא זקוק להסבר נוסף. פשוט אייקוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully