וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברבור לבן: לוסי איוב בשמלה מטריפת חושים

עודכן לאחרונה: 9.3.2022 / 12:13

מנחת ריאליטי הריקודים כבר סימנה וי על שמלת החתונה שלה, אבל אם יש עדיין כאלו שבדילמה לפני אירוע לקיץ הקרוב לפניכן אופציה משגעת איתה הפציעה על המסך אמש לוסי

פרומו "רוקדים עם כוכבים" 2022/קשת 12

"איזה כיף להיות בשלב שלא חושדים בי שאני לחוצת חתונה", כתבה אמש (שלישי) לוסי איוב באינסטה שלה כשהיא מוכנה כבר לשידור בשמלה לבנה מעוטרת אבנים עם תנועתיות מופלאה בחלקה התחתון. האתגר האופנתי עם לוסי עולה שלב מתכנית לתכנית וניכר כי הסטיילסטית הצמודה סיון חימי משקיעה את מיטב המשאבים בכדי לעורר עניין עם המנחה הקלאסית.

לוסי איוב. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
קלאסיקה. לוסי איוב/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

ואם בקלאסיקה עסקינן. יש באיוב מן האצילות שבאמת לא רואים על המסך בכל יום. ייתכן כי זה מעט מעונב לתכנית מרימה כמו "רוקדים עם כוכבים", אבל לפחות בהיבט האופנתי יש לה את כל מה שדרוש בכדי להחזיק בגד - מחצאית טול מוגזמת ועד חליפת טוקסידו, בצורה הטובה ביותר.

עוד בוואלה!

"סיפור חיי": כן, אנחנו נשבעים שעדן פינס אמרה את המשפט הזה בשידור

לכתבה המלאה
מנחי אירוויזיון 2019, ארז טל, אסי עזר, בר רפאלי ולוסי איוב בחזרה לגמר האירוויזיון בתל אביב. ניב אהרונסון
בימי האירוויזיון, אותו אורך שמחמיא לה כל כך. לוסי בענבל דרור/ניב אהרונסון

הפעם חזרה חימי לגזרה שמשרתת את איוב היטב, כזו שנראתה עליה בימי האירוויזיון עם חצאית פעמון באורך 7/8, בין מידי למקסי, אורך שממש לא מחמיא לכל אחת ולאיוב עושה פלאים. השמלה המדוברת מאמש היא של מעצבת שמלות הכלה הידועה ענבל דרור מעוטרת כל כולה אבנים ופאייטים, עם מחשוף משגע ומגה מדויק, גם הוא מעוטר באבנים הנראות מעין 'באגטים' של יהלומים וכתפיות ספגטי דקיקות שהחמיאו עוד יותר לדקולטה.

לוסי איוב. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
כבשה את המסך. לוסי בשמלה נסיכותית של עבל דרור/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

מראה הסינדרלה עבד מכף רגל ועד ראש עם סנדלים של איוצ'קה וטבעות יוקרתיות של פדני שהשלימו את הלוק. איוב גם הפתיעה עם שיער פזור משוחרר של אדיר יעקובי, איפור נקי ומחמיא של תהילה גוטליב, ובין כל שמלות הפרנזים והצלליות המוגזמות של המתחרות זה היה לוק מרגיע ומרענן גם יחד. לכל המתחתנות בקרוב - שווה לשקול את הלוק הזה כאופציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully