וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריומה, יומה, יומה: זו הכוכבת העולה של "פריפריה אימפריה"

עודכן לאחרונה: 19.5.2022 / 13:00

ביומיום לובשת סטריט סטייל סקסי מתובל במותגים נחשקים ובצבע, ולאירועים מסוקרים דווקא מהדקת בלוקים נשיים מינימליסטיים בשחור ולבן. נעמה מריומה, דוגמנית בדימוס ואם לחמישה ילדים ממושב מצליח, היא המרעננת והמסקרנת הרשמית על המרקע הקטן שלנו

"פריפריה אימפריה", הדוקו-ריאליטי החדש של יס, מתובל בדיוק במידת הטראש שערבה לחיך הישראלי א-לה משפחת קרדשיאנס והמעושרות, בעודו עוקב אחר שש נשים חזקות, דעתניות ונוטפות גלאם (על הסטייל ניתן להתווכח) שהפכו עצמן לשם דבר בעולם הביוטי והאופנה מחוץ לתל אביב. הסדרה מלווה את אוריה עזרן, אורטל בניסטי, נעמה מריומה והנשים למשפחת מנאשרוב (דליה, סינדי וקים) כשהן משלבות כוחות במטרה להרים אירוע גרנדיוזי מחוץ לתל אביב.

נעמה מריומה, פריפריה אימפריה. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
באדי אלוהי. נעמה מריומה/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

בין לבין הנשים מתקרבות, מפתחות חברויות, חוגגות את החיים בגדול עד מוגזם, מקפצות בין אירועים נוצצים לבין חגיגות אותנטיות בחיק המשפחות וחולקות רגעים אינטימיים מרגשים. אנחנו נשבנו בקסמה המסתורי משהו של המריומית היפה והתמירה, הלא היא נעמה מריומה (32) נשואה ואימא לחמישה ילדים ממושב מצליח.

נעמה מריומה, פריפריה אימפריה. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
אוברול ויניל מנוני כיכר המדינה/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

בפריים הראשון שלה בפרק הפתיחה מריומה מפגינה הליכת מסלול מרשימה על מדרכות כיכר המדינה, בכל זאת הייתה דוגמנית שאף יוצגה על ידי סוכן הכישרונות רוברטו שושן, עד שבגיל 19 ובהחלטה מודעת השאירה את חלום הדוגמנות מאחור כשהתחתנה עם בחיר ליבה יואל מריומה מיד בתום שירותה הצבאי, "ואיך אומרים? הוא קטף אותי", היא מסכמת את הנושא. מאותו הרגע החלום לדגמן התחלף ברצון להקים משפחה מרובת ילדים, וזאת הצליחה להגשים.

נעמה מריומה, פריפריה אימפריה. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
ויתרה על הדוגמנות - אבל אף פעם לא מאוחר מדי/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

קל מאוד להיסחף לשיח מתנשא על החיים הנוצצים אובר דה טופ, על הסגנון המקוטלג כטראשי ועל ז'רגון הסלנג הפריפריאלי שלה ושל חברותיה לסדרה, אך מריומה היא ללא ספק צעירה חזקה ומסקרנת שלא היססה לשים שאיפותיה בהולד ולהקדיש את חייה להביא לעולם חמישה ילדים ברצף. נראה כי האימפריה התמירה ממושב מצליח שגדלה ברמלה מאמצת בהשלמה ובגאון את העממיות והפשטות שלה, וזה מדבק.

נעמה מריומה, פריפריה אימפריה. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
חיבה עזה למותגי על. שימו לב לשוז/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

הסטייל של היפה עם הרגליים שלא נגמרות מתאפיין בסקסי-סטריט. סווטשרטים או טי-שירטים אוברסייז, סניקרס צבעוניות וכובעי בייסבול מהם יש לה אוסף מרשים שלא היה מבייש אפילו את הסטארית ההריונית ריהאנה. אך מריומה תמיד משלבת בהופעה שלה פריט צמוד או חשוף, כמו שורטס קטנטנים, מחשופים ושרוכים, לרוב ממותגים נחשקים, איך לא. עם זאת אינה שוכחת לרגע מהיכן הגיעה. בפרק הראשון היא מבקרת את אביה בדוכן מותג הבגדים שלו בשוק רמלה, הקרוי "נעמה" על שמה, ומכריזה בגאווה "אני גם מתלבשת ממנו, אפילו שזה שוק".

נעמה מריומה, פריפריה אימפריה. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
סקסי סטריט ואוסף מרשים של כובעי מצחייה/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

יש בה עוצמה שקטה ומעט מבלבלת למען האמת. היא הדמות היחידה שעדיין רב הנסתר בה על הגלוי ומסתמן כי טרם חשפה את כל קלפיה וצדדיה, כפי שכבר הספיקו להראות שאר הנשים בסדרה. מצד אחד מריומה מצטיירת כחסרת ביטחון, צד באישיותה שהתערער עוד יותר כשאיבדה את אימה כפי שהיא חולקת עם אוריה עזרן ברגע אינטימי בין השתיים. מצד שני, בסצנות מסוימות היא משדרת וייב של ווינרית אשר לחלוטין מודעת ליופייה ולפוטנציאל הגלום בה. גם בגזרת הסטייל וההעדפות האופנתיות שלה יש טוויסט בעלילה, אם ביומיום מעדיפה כובע וסניקרס, לאירועים מסוקרים מריומה עולה על עקבים ועל סטייל מה שנקרא - היא מפגיזה בלוקים מונוכרומטיים מדויקים, אם זה שמלות שיקיות או סטים של טופ וחצאית, בעוד המכנה המשותף הוא גזרות סקסיות שמתאפיינות בטרנדים של הקאט אאוט, הא-סימטרי והסייד בוב.

נעמה מריומה, פריפריה אימפריה. יס,
לערב ההשקה הלכה על שמלה א-סימטרית של דניאל חג'ג'/יס

עוד בוואלה!

אוריה עזרן: "זה בסדר שאני גם יפה וגם מצליחה, אין לי במה להתבייש"

לכתבה המלאה

על המסך הקטן מריומה מפציעה בהרבה צבע כמו וורודים, צהובים וירוקים, אך בפיד האינסטה שלה נראה כי מתעדפת שחור, לבן והרבה עור (הבד והגוף), כדוגמת שמלת מידי מטריפה בלבן עם גולף ומפתח גב מהמם איתה הצטלמה בבוטיק דיור ביוטי. את הלוק השיקי מריומה השלימה עם תכשיטי פנינים ויהלומים קלאסיים ועם נעלי עקב צהובות מתוכשטות, ככל הנראה של המותג הנחשק MACH & MACH.

נעמה מריומה, פריפריה אימפריה. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
מזגזגת בין צבעוניות עזה על המסך לאינסטה די מאופק/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

אם לשפוט לפי הפיד, כשמריומה מעוניינת לזהור היא לובשת בעיקר בגדים של המעצבת דניאל חג'ג' או של המותג Nunii. ואם כבר ברשתות החברתיות עסקינן, הפעילות של מריומה באינסטגרם היא בכלל עניין די חדש שקרה בזכות ובעזרת חברתה לקאסט אוריה עזרן. עד אז הסתפקה בהעלאת 'סטורי' בוואטסאפ ל- 70 עוקביה הנאמנים. כיום מספר העוקבים אחריה בפלטפורמת האינסטגרם ממנה כה חששה כבר מגרד את רף ה- 10,000 המכובד, אז שווה לעקוב ולהתעדכן אחר מעלליה והסטייל המתפתח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully