וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלמה הייק דפקה מחשוף קטלני - אבל זה לא הציל את המצב

14.3.2022 / 10:31

שמלת הקטיפה הדרמתית של נעמי קמפבל, הלוק הוורוד והמשגע של סימון אשלי, הקלאסיקה של ליידי גאגא והבחירה המתישה של סלמה הייק - הלוקים המעניינים מטקס פרסי הבאפט"א הבריטי

טקס פרסי ה-BAFTA לשנת 2022, הנחשב ל"אוסקר הבריטי", התקיים אמש (יום א') ברויאל אלברט הול בלונדון. שורה של סלבריטאים הגיעו מהוליווד לאירוע הנוצץ, אך מי שציפה ללו מעט צבעוניות על השטיח האדום - יצא מאוכזב. הדרס קוד לטקס, שהתקיים על רקע הפלישה הרוסית המתמשכת לאוקראינה, הוגדר מראש על ידי המארגנים. ההנחיות הקפדניות היו בעיקר להתרחק מתלבושות אקסטרווגנטיות או מלבישת כל דבר שיכול להיחשב ראוותני ושנוי במחלוקת. המשמעות היא שדמויות כמו ליידי גאגא, שזכתה בפרס השחקנית הראשית, או מנחת הטקס רבל ווילסון ושאר המוזמנים ילכו על גוונים רדומים יותר מן הרגיל.

ליידי גאגא

הגאגאית (35) שלא מפסיקה לקטוף שבחים על התפקיד בבית גוצ'י, הגיעה בגלאם הווליוודי של פעם. שמלת קטיפה של ראלף לורן בצבע ירוק כהה, שנתפרה למידותיה ולקחה יותר מ-150 שעות הכנה. מחשוף וי עמוק וחד, על גזרה צמודה המלווה בשובל והתאמה של סט יהלומי אמרלד מארכיון בית טיפאני אנד קו.

ליידי גאגא, טקס באפטא. GettyImages
יותר מ-150 שעות הכנה. ליידי גאגא מצוינת/GettyImages

סימון אשלי

הו ולנטינו ולנטינו, מי היה מאמין - סימון אשלי (26) מככבת בלוק ורוד בוהק על הרד קרפט. כוכבת הסדרה "חינוך מיני" ושחקנית העונה השנייה של ברידג'רטון הלכה על טוטאל לוק של ולנטינו, במראה ורוד מטריף מקולקציית סתיו-חורף 2022. אוברול המורכב מחלק תחתון אוברסייז עם טופ חצי שקוף ומעליו גלימת מקסי. כל הטוב הזה בשילוב תכשיטי טיפאני אנד קו, שכלל צמיד יהלומים משנות החמישים.

סימון אשלי, טקס באפטא. GettyImages
מ-ש-ג-ע-ת. סימון אשלי בוולנטינו/GettyImages

סלמה הייק

הפלפל המקסיקני עשה גיחונת ללונדון הקרה בחסות סלמה הייק (55). בד הקטיפה בהחלט הורגש באירוע, אולי בגלל מזג האוויר וגם הטון הרשמי שהוא מוסיף לכל לוק. הייק הגיעה בשמלת מקסי סגולה וחצילית, מבית גוצ'י, לא מהיפות שראינו בחיינו. סורי. כמי שמעוררת את החושים כבר בכניסתה, היא לא שכחה את הקריצה הסקסית - בזכות אלמנטים של תחרה שנתפרו על המחשוף, השסע (הכה מיותר עם התחרה הזו) וקצוות השרוולים. אה, והייתה גם תחרה בגב. לא חוסכת.

סלמה הייק, טקס באפטא. GettyImages
לא שוכחת את הקריצה הסקסית. סלמה הייק בגוצ'י/GettyImages
סלמה הייק, טקס באפטא. GettyImages
נלהבת עד מאוד מהזכייה. תרימי!/GettyImages

נעמי קמפבל

נעמי קמפבל (51) הציגה לוק שחור קלאסי, שקשה להתאכזב ממנו. פיס קטיפתי (נוסף) של שמלה שחורה של ברברי, כשהמראה הנקי, שנוצר בין היתר באמצעות האיפור והשיער החלק והארוך, הורכב משמלה ארוכה עם שובלון צנוע. החלק הדרמטי הגיע בצורת שרוולי שכמייה שנפרסו על זרועותיה.

נעמי קמפבל, טקס באפטא. GettyImages
דרמה קווים בשחור. נעמי קמפבל בברברי/GettyImages

עוד בוואלה!

נפלה מהרגליים: הפדיחה של סלינה גומז על השטיח האדום

לכתבה המלאה

אמה ווטסון

אמה ווטסון (31) ראויה לרגע של הכרה, כשבאופן מפתיע היא מצליחה לבלוט בין אורחות אחרות. הבחירה בשמלת טול של אוסקר דה לה רנטה, שכללה חלק עליון שחור ועם מחשוף גב משגע - הייתה מדויקת לה ביותר, אך הייתה תחושה קל שהיא לא חשה ממש בנוח בתוך האנסמבל הזה. דברים שבלטו לטובה ולא ברור למה: סידור הגבות שנתן טון לפנים העדינות וסיכות סבתא שחורות ו"מרושלות", שהונחו בסדר מופתי בפרונט שבין הפס בשיער.

אמה ווטסון, טקס באפטא. GettyImages
שמלת טול של אוסקר דה לה רנטה עם מחשוף גב נהדר. אמה ווטסון/GettyImages

רבל ווילסון

רבל ווילסון (42) כמעט ולא ניתנת לזיהוי אחרי שהשילה מעצמה עוד קילוגרמים בחודשים האחרונים. מפאת מעמד מנחת הטקס, סביר היה להניח שתעשה בחירות אופנתיות קצת יותר גרנדיוזיות, אך עדיין שמרה על הנחיית הצבע הכהה. השחקנית האוסטרלית וכוכבת "איימי השמנה", הציגה גזרה דקיקה באמצעות שמלת סטרפלס מבית ג'יאמבטיסטה ואלי. שמלת טול גותית מקולקציית קוטור אביב 2019, כללה מחוך מעוטר בכבדות, חגורה שנכרכה באזור הטליה ושכבות על שכבות של טול שחור מדורג.

רבל ווילסון, טקס באפטא. GettyImages
שמלת טול גותית של ג'יאמבטיסטה ואלי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully